• aangezien [bijna] iedereen hier de poster uit de hk heeft..
    doe je toch ook wat met die hk.
    en stond er bij kim zo'n wijf die verliefd is op Bill.

    OMG.

    hoe kun je nou verliefd zijn op Bill?
    Je kent hem niet..
    misschien is hij in rl wel een lul.
    een eikol en de grootste zak van het heelal.
    misschien is hij wel vet lief en aardig..
    maar dat weet je niet zeker!
    Dus..
    kan je toch ook niet verliefd zijn?

    ben je dan verliefd omdat hij knap is?

    omg.:S

    mens waar ben je mee bezig ??

    ZZO.
    astrid heeft gesproken.
    dankuwel.


    AAP

    Omdat ik niet in liefde op het eerste gezicht geloof :')


    I recycle my thoughts.

    Euh... Hij wordt de hele tijd gefilmt, en geloof me, hij kan niet elke keer doen alsof hij iemand is, hoor. Op tv is hij zichzelf, hoor. Ze worden té veel gefilmd om zich anders voor te doen dan ze zijn. En na jaren fan zijn, weet je wel hoe ze zijn, hoor. Niet alles is waar wat ze zeggen, maar je moet ook niet denken dat er niets van waar is. Ik ben verliefd op Bill, ja, en daar kan niemand iets aan veranderen. Je kan niet over andermans gevoel beslissen, vind ik.

    How even rustig :P

    Je kan heuswel verliefdzijn op Bill hoowr. Je vind hem knap "kent" hem al langer dan 6 maandn en telkens als je hem ziet krijg je een verliefd gevoel. Dat noemt men met een woordje 'kalverliefdheid' en dat kan heus hoor. Je moet je daarom er niet zo voor opwinden. Er zijn écht duizende meisjes én jongens die Bill knap vinden en telkens als ze hem zien verliefdheid voelen. Wind je er zo nit voor op want het is gewoon zo dat het wél kan.


    Amen.
    Kgeef je Groot Gelyk ! ;O
    Tschüss ! x. [i]Élien[/i]

    (...)

    GO ANNELIES!!<3 [/Jaja Renee hier ;D] En weet je zij weet het zelf het beste wat ze voor hem voelt en misschien ken ik haar wel heel goed weetje ik heb een gevoel dat een vriendin van mij het is en ze is aardig! Dus wat dan nog en inderdaad je kan best verlieft op iemand zijn! Ik kan toch ook bijv. een leuke jongen zien lopen en denken wou dit is een lekkerding. Terwijl ik zijn naam misschien niet eens weet en als ik hem zie in mijn gedachten verlieftheid voelen. En niet meer eten en slapenloze nachten hebben? Dat kan ook dus waarom kan je niet verlieft zijn op Bill!?


    RENEE!! Omg 'k heb je gemist weetje dat :O Waha groot gelijk Renee <3

    (...)

    RENEE!! Omg 'k heb je gemist weetje dat :O Waha groot gelijk Renee <3


    Danke voor je gelijk maar jij hebt ook gelijk! Ik heb jou zo hard gemist echt!<3 t was zo saai zonder uu '!(H) Ik ga zo naar de Meerpaal dagen waar Monique Smit komt --' :S En gister was Jeroen van der boom er en die vond mij leuk :S

    xx

    Ieuwll Jeroen van der Bomm xP

    Ik vind dat iedereen zich geen illusies moet maken, hij ( Bill) heeft misschien gezegd dat een relatie met ene fan hem wel cool lijkt, maar dat is niet realistisch. Zeker niet als je pas 11 bent. Ik bedoel niet dat je niet kunt dromen, maar Bill heeft voor zichzelf ook wel een leeftijdsgrens opgezet, dnek je niet? Net zoals Tom, hij zei dat hij tot vrouwen van de 40 ging en meisjes van 14 dacht ik, ofzoiets. Ik kan mis zijn, maar ik betwijfel of Bill ooit werkelijk verliefd gaat worden op een fan. En dat van die ware liefde, nou dan gaat hij lang mogen wachten, want sommige mensen vinden die nooit.
    Mensen, als je nu 11 of 12 of wat dan ook bent en je voelt je gekwetst omdat je nu denkt dat je geen kans heb, zal ik je even iets zeggen: die heb je nooit gehad! De enige die misschien een kans zullen hebben zijn meisjes die zelf ook in de showbuzziness zitten, want die ZIET hij. Ons ziet hij als fans, niet als mogelijkheden om de ware te zijn. (valt het op dat ik dochter ben van twee afgestudeerde psychologen?) Verwar de realiteit niet met dromen, daar wortd je niet gelukkig van, ik kan het weten.

    ik wil ook mn zegje doen:

    de meesten onder ons hebben al honderden filmpjes, interviews, optredens enzoverder gezien van TH.. als Bill echt zo'n eikel zou zijn, zou het toch al minstens 1 keer moeten zijn opgevallen >_< en dan zouden de andere bandleden niet zo goed overeen komen met hem, niet?
    en ik ben ook al verliefd geweest op jongens die eigenlijk klootzakken blijken te zijn.. maar eenmaal je verliefd ben, kun je er weinig aan veranderen e..


    er zijn ook meisjes verliefd op Zac Efron, of die jonas brothers... waarom zou het bij Bill dan opeens abnormaal zijn?

    ik wil ook mn zegje doen:

    de meesten onder ons hebben al honderden filmpjes, interviews, optredens enzoverder gezien van TH.. als Bill echt zo'n eikel zou zijn, zou het toch al minstens 1 keer moeten zijn opgevallen >_< en dan zouden de andere bandleden niet zo goed overeen komen met hem, niet?
    en ik ben ook al verliefd geweest op jongens die eigenlijk klootzakken blijken te zijn.. maar eenmaal je verliefd ben, kun je er weinig aan veranderen e..


    er zijn ook meisjes verliefd op Zac Efron, of die jonas brothers... waarom zou het bij Bill dan opeens abnormaal zijn?


    Dat zei ik dus ook.. Bill kan zich niet constant voordoen als iemand anders, daarvoor worden ze té veel gefilmd.

    Ben het helemaal met je eens(A)

    Sorry hoor maar er bestaat ook nog iets van Liefde Op Het Eerste Gezicht ... ?!
    je kan heus wel verliefd worden op iemand die je neit kent. ik heb soms slaapeloze nachten, Omdàt IK VERLIEFD ben OP BILL.

    Tom zegt da Bill egoístisch is

    Ieuwll Jeroen van der Bomm xP


    Maar wel cuuwl jonge x'D Stond ik daar zo zong ie iets van als jij mijn bed verlaat wees hij naar mij xP En de rest keek hij de heletijd!

    Tom zegt da Bill egoístisch is


    da zijn tweelingbroers wa verwacht ge nu?

    bv.: als het tom niet aanstaat wat Bill doet bv. dan zal tom waarschijnlijk zegge gij bent egoistish hebt gij nog nooit tege iemand gezegt gij bent egoistish?
    bijna iedereen is wel is ne keer egoistish,dus so what...?


    I need you like a heart needs a beat

    Sorry hoor maar er bestaat ook nog iets van Liefde Op Het Eerste Gezicht ... ?!
    je kan heus wel verliefd worden op iemand die je neit kent. ik heb soms slaapeloze nachten, Omdàt IK VERLIEFD ben OP BILL.

    Jah oke, je kan er dan miss verliefd op zijn, maar wees tegelijk toch ook realistisch, de kans dat je met hem ooit een koppel zult vormen is heel minieem :o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    omg xD.


    I recycle my thoughts.