• Omdat 1 zo succelvol is!
    Ik ben eigenlijk al zolang ik me kan herinneren geinteresseert in het paranormale, niet alleen in geesten, maar ook heksen, en toen nog vampiers!

    Geesten :O
    K geloofde er eerst nie in .
    Ma toen in en me vriendin op me kamer sate te prate hoorde we iemand zingen
    en later die avondt hoorde ik me naam terwel niemand thuis
    weet iemand wat dat is ?help??



    Als je even bij iemand gaat slapen ofzo moet je een videoCamera in je kamer zetten en laten opnemen. aarna bekijk je die, en als je effectief iemand hoort dan moet het een geest zijn.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    (...)


    Als je even bij iemand gaat slapen ofzo moet je een videoCamera in je kamer zetten en laten opnemen. aarna bekijk je die, en als je effectief iemand hoort dan moet het een geest zijn.
    Enngg


    Nvt

    Mijn droomvanger beweegt altijd uit het niets. Als de wind ertegen waait, dan gaat hij heen en weer, maar soms draaien die veertjes die eraan zitten, hele vage rondjes. En dan niet door de wind. Als ik er naar kijken, doet hij het niet, maar als ik er langer naar kijk, gaat hij mee rondjes draaien!



    Heb ik ook al vaak gehad... IK heb die dromenvanger er gewoon af gedaan. Ik vond het echt een beetje té eng...


    We could Be the talk across the Town. ♥

    heey

    hehe eindelijk niet de enige die in geesten gelooft :D
    ik heb het gevoel dat ik ook geesten kan zien, en voelen natuurlijk, mijn moeder heeft vroeger toen ze klein was heel veel dingen met geesten gedaan zoals oproepen, contact zoeken enzovoort..

    ik ze ze al sinds dat ik heel klein was in het begin was ik bang, maar nu gaat het wel..ik vertel je wat er 3 weken terug is gebeurt..ik lag op mijn kamer de hitkrant te lezen toen ik ineens voetstapen hoorde..ik keek om en zag daar een oude man staan..ik schok natuurlijk heel erg..toen ik weer om keek was hij weg spoorloos verdwenen in het niets..de volgende dag aan tafel heb ik aan mijn moeder gevraagt of ze ook nog geeste ziet..ze zij 'nee ik zie ze niet, ik voel hun aanwezigheid alleen' ik vroeg of ze een oude man kende en ja hoor dat was haar overleden opa die nu ongeveer 7½ jaar dood is..

    als je vragen hebt of iets wil vertellen ik kan je mischien helpen of een idee bedenken
    Groetjes ilse xX



    Dan heb jij wel een gave hoor om die geesten te zien. Ik kan alleen hun aanwezigheid voelen, en das al behoorlijk eng :')


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Als je even bij iemand gaat slapen ofzo moet je een videoCamera in je kamer zetten en laten opnemen. aarna bekijk je die, en als je effectief iemand hoort dan moet het een geest zijn.


    Ja dat kan k doen.
    ma de geluide komen meer van de muren en so vet eng!


    it's true; i love you.

    Omg o_O
    Geesten zijn kei eng xp
    En kheb zo soms 't gevoel of er iemand agter mij staat enal! ÖÖÖ
    Das keieng, man (x
    It's freaking me out [Ofzoiets 8D]
    ^^
    & soms droom ik da ik zo in de spiegel kijk en ne geest zie, maar da was alleen toen wij nog in een ander huis waren, en toen had ik da 3 keer ofzo gedroomd, en nu droom ik da nooit meer, omda we in een ander huis wonen enal! Ö
    Wow, man, das eng! (x
    & mijn vriendin heeft ook al veel meegemaakt XD


    If it hits, better make it worth the fall.

    (...)

    Ja dat kan k doen.
    ma de geluide komen meer van de muren en so vet eng!
    xD
    Bij mijn thuis loopt er steeds een grote enge man over de trap te stampen ¬¬
    Echt zwáár irritant xD

    Bij mijn thuis loopt er steeds een grote enge man over de trap te stampen ¬¬

    Echt zwáár irritant


    iee eng.
    ma bij kan het nie .
    tensijn het van buite iemand na boven klikmt om te schreeuwn en singe.
    Vet eng.


    it's true; i love you.

    (...)

    iee eng.
    ma bij kan het nie .
    tensijn het van buite iemand na boven klikmt om te schreeuwn en singe.
    Vet eng.
    hmhm, nou, hij is vooral irritant hoor xD
    Ik ben niet bang voor hem ¬¬ Hij kan me toch niks doen :Y)
    Maar het irritante is dat ik steeds denk dat m'n moeder naar boven komt xD en ik ''haai mam! Oh... toch niet xD''

    hmhm, nou, hij is vooral irritant hoor

    Ik ben niet bang voor hem ¬¬ Hij kan me toch niks doen

    Maar het irritante is dat ik steeds denk dat m'n moeder naar boven komt en ik ''haai mam! Oh... toch niet


    Whaha lkkr dan.
    is die gast dan so vaag om op de muren te ramme :O


    it's true; i love you.

    (...)

    Whaha lkkr dan.
    is die gast dan so vaag om op de muren te ramme :O
    Nee, dat doet hij niet, maar op mijn kamer zit wel een jongentje dat mijn deur steeds keihard dichtsmeijt XD
    moeder: YENTL, NIET ZO MET DE DEUREN SLAAN!!!
    ik: Ja mam *kan er serieus NIKS AAN DOEN XD*

    GVD ¬¬ *hartaanval* net nu ik dit typ slaat dat ding weer keihard dicht o.o


    Nee, dat doet hij niet, maar op mijn kamer zit wel een jongentje dat mijn deur steeds keihard dichtsmeijt XD

    moeder: YENTL, NIET ZO MET DE DEUREN SLAAN!!!

    ik: Ja mam *kan er serieus NIKS AAN DOEN XD*



    :O Wie doet dat dan

    Geest?:O


    it's true; i love you.

    (...)


    :O Wie doet dat dan

    Geest?:O
    ja xD

    hij wil dat de deur dicht blijft ¬¬
    We hadden pas gewoon ruzie omdat hij open moest omdat mijn kamer moest luchten xD