• Vandaag kregen we ons scheikunde cijfer terug van de herkansing. We hadden duidelijk met de leraar afgesproken dat de herkansing telde, en dus niet het hoogste cijfer. Iedereen had een hoger cijfer dan de eerste keer gehaald, behalve een meisje, L, en ik. Ik ben van een 3,4 naar een 2,4 gegaan, en L is van een 5,7 naar een 5,4 gegaan. En ze had echt de tranen in haar ogen staan, en ze was er echt niet mee eens dat het cijfer van de herkansing mee telt, terwijl dat dus de afspraak was. De hele dag was ze chagrijnig om dat cijfer, terwijl ze uiteindelijk gewoon een voldoende had! (iedereen kreeg 0,5 er boven op).. En dan had ze ook nog het lef om tegen mij te zeggen dat het niet goed gaat met mij op school, ik haal een keer een 2,4 op scheikunde en een 1,7 op wiskunde, dan hoeft het niet direct slecht te gaan. Maar ik huil tenminste niet om een slecht cijfer...

    Maar.. Mijn vraag is dus: Huilen jullie ook als je een slecht cijfer haalt, of vinden jullie het onzin?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Jawel, vorig jaar één keer. Ik had een paar uur bijles voor natuurkunde in de week genomen, kei goed opgelet in de les en echt mijn best gedaan. Toen kreeg ik wéér een 3 terug. Toen kon ik dus blijven zitten en dat vond ik echt zo erg, dus toen huilde ik wel, vooral omdat ik bang was dat mama en papa teleurgestel waren, maar dat waren ze gelukkig niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb keihard gehuild om mijn 1 voor mijn opdracht. 20 uur werk voor een opdracht en dan een 1 halen...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik moet niet huilen, maar ben echt verschrikkelijk boos als ik geen 10 op engels haal. :I


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Sock schreef:
    Ik moet niet huilen, maar ben echt verschrikkelijk boos als ik geen 10 op engels haal. :I

    Verschrikkelijk boos als je geen 10 haalt? Is dat niet overdreven?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mayfly schreef:
    Ik huil niet om een slecht cijfer, ik huil om de reactie van mijn moeder die ik erom krijg. En daardoor huil ik toch een beetje om m'n cijfer. Wat boeit mij dat klotecijfer.


    Life is a short trip

    Als het eindplaatje van mijn cijfers zo slecht zou zijn dat ik niet zou overgaan, zou ik denk ik ook wel kunnen janken.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Als ik heel hard heb geleerd en het verpest kunnen er wel tranen in mijn ogen staan ja
    Ik moest wel heel hard huilen toen ik van mijn mentor kreeg te horen dat ik naar 2 gymnasium mocht omdat ik een 4 stond voor Frans

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:26 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    WAAROM. is mijn topic van april 2010 omhoog geschopt. (no_chears)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Inmiddels ben ik het wel gewend om slechte cijfers te halen. De cijfers balen, maar pas als je mentor zegt dat je hopeloos bent dan moet ik huilen!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Nee man! Huilen om cijfers doe ik allang niet meer. Dat was vroeger nu ben ik er al gewend aan. Het is toch menselijk? moet je maar ophalen.. Ik heb vandaag nog een onvoldoende gehaald. Jammer, maar niet het einde van de wereld. Ik sta nog een 7. :3

    Moonstruck schreef:
    Ik heb keihard gehuild om mijn 1 voor mijn opdracht. 20 uur werk voor een opdracht en dan een 1 halen...

    Kijk in zo een geval is het logisch dat je huilt.

    Nou is het zo dat ik niet zo snel huil, maar als ik echt een slecht cijfer haal (en dan bedoel ik een onvoldoende, en die haal ik eigenlijk alleen voor gym), dan zou ik daar best om willen janken, behalve dan dat dat beschamend is en dat de tranen gewoon niet komen. Ik kan daar overigens wel echt wakker van liggen 's nachts. Maar ik ben dan ook nogal een perfectionist, en ben nog niet blij met een 8 voor een toets, (ik weet wel dat dat goed is enzo, maar toch voel ik me dan best dom...).


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ja, ik huil als ik een onvoldoende heb. Ik vind het niet erg. Vind het ook niet raar van een ander.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Oh. Dit is een topic uit 2010. -.-


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik ben nu ongeveer aan het huilen omdat ik een 4.5 voor Duits heb terwijl ik er een goed gevoel over had.
    Op school huilen? - nee
    Thuis huilen? - ja.

    oeps, verkeerd gelezen

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 10:33 ]


    Destroy what destroys you.