• Vandaag kregen we ons scheikunde cijfer terug van de herkansing. We hadden duidelijk met de leraar afgesproken dat de herkansing telde, en dus niet het hoogste cijfer. Iedereen had een hoger cijfer dan de eerste keer gehaald, behalve een meisje, L, en ik. Ik ben van een 3,4 naar een 2,4 gegaan, en L is van een 5,7 naar een 5,4 gegaan. En ze had echt de tranen in haar ogen staan, en ze was er echt niet mee eens dat het cijfer van de herkansing mee telt, terwijl dat dus de afspraak was. De hele dag was ze chagrijnig om dat cijfer, terwijl ze uiteindelijk gewoon een voldoende had! (iedereen kreeg 0,5 er boven op).. En dan had ze ook nog het lef om tegen mij te zeggen dat het niet goed gaat met mij op school, ik haal een keer een 2,4 op scheikunde en een 1,7 op wiskunde, dan hoeft het niet direct slecht te gaan. Maar ik huil tenminste niet om een slecht cijfer...

    Maar.. Mijn vraag is dus: Huilen jullie ook als je een slecht cijfer haalt, of vinden jullie het onzin?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    thuis: soms, maar dat is alleen als het slecht gaat op school en niet alleen een onvoldoende heb.
    op school: nooit


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Een vriendin van mij huilt ALTIJD als ze een slecht cijfer heeft, en dat heeft ze redelijk vaak. Ikzelf heb ook wel af en toe een slecht cijfer, maar ik huil daarvoor niet, dan denk ik maar dat ik gewoon voor de volgende keer beter moet studeren :)


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Poseidon schreef:
    Nee, niet echt. Ik kan er wel hard van balen.


    Hope goes lost but never dies.

    Poseidon schreef:
    Nee, niet echt. Ik kan er wel hard van balen.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Beelzebub schreef:
    Ik vind het onzin als je huilt om een slecht cijfer, zelfs al heb je er goed voor geleerd. Mij is het zo vaak over komen dus ik weet hoe het voelt.
    En als je moet huilen omdat je ouders boos worden ben je gewoon een schijterd, pas als ze je in elkaar meppen mag je huilen!

    Ik ben een schijterd.


    Owl you need is love.

    1 onvoldoende? Nee.
    2 onvoldoendes? Nee
    3 onvoldoendes? Paniek komt stilletjes mijn lichaam binnen.
    4 onvoldoendes? Ik begin me kapot te stressen.
    5 onvoldoendes? Dan moet je de ambulance bellen.


    Take me to wonderland

    Ik huil heel snel, maar aangezien cijfers en rapporten mij nooit hebben geraakt of zo kon het mij geen ene fuck schelen of ik een 10 of een 0 had, werkelijk waar! Het scheelde me niks! :'D Oké, natuurlijk is het leuk om een getal hoger dan de helft te zien staan maar het deed me toch niks. Als het zo was dan was het zo maar ik ging er niet meer moeite voor doen omdat ik sowieso altijd mijn best deed en als ik wist bij een vak van: "Dat zit niet in mij!" Dan doe ik er de moeite niet voor er meer voor te doen omdat het toch niks kàn uithalen!
    Simple as that is dat bij mij! (:

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 22:14 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Applejack schreef:
    Ik huil soms ook om een slecht cijfer. Als ik écht heel hard er aan heb gewerkt en het gaat dan heel slecht, dan moet ik er ook om huilen. Ik vind het dus écht geen onzin. Als je ergens 5 uur aan hebt besteed dan is het logisch dat je overstuur bent als je dan een onvoldoende haalt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik baal, ik huil niet


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik baal, ik huil niet


    26 - 02 - '16

    Ik was in de eerste klas echt een mietje, en ik jankte bij iedere onvoldoende.
    Nu boeit het me niet meer. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nope. Eerst kon ik er wel flink van balen, maar sinds een aantal maanden geleden heb ik geleerd dat er ergere dingen in het leven zijn. Van een paar vijfjes ga je heus niet dood. Eigenlijk boeit het me geen zier hoeveel onvoldoendes ik krijg, zolang ik maar aan het einde van het jaar voldoende sta.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ik ga er niet door huilen, geef er eigelijk nooit iets om alleen 1x werdt ik er weel nogal boos door omdat ik 5/6 uur lang had geleerd en toen een 1,8 haalde


    (Be)lieve in (you)rself

    nee, maar krijg soms wel spijt als ik weet dat ik er geen moeite voor deed.
    maar ik zorg wel voor dat mijn rapport niet slecht komt.


    -

    PUKKELxDING schreef:
    Ik baal, ik huil niet


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen