• Vandaag kregen we ons scheikunde cijfer terug van de herkansing. We hadden duidelijk met de leraar afgesproken dat de herkansing telde, en dus niet het hoogste cijfer. Iedereen had een hoger cijfer dan de eerste keer gehaald, behalve een meisje, L, en ik. Ik ben van een 3,4 naar een 2,4 gegaan, en L is van een 5,7 naar een 5,4 gegaan. En ze had echt de tranen in haar ogen staan, en ze was er echt niet mee eens dat het cijfer van de herkansing mee telt, terwijl dat dus de afspraak was. De hele dag was ze chagrijnig om dat cijfer, terwijl ze uiteindelijk gewoon een voldoende had! (iedereen kreeg 0,5 er boven op).. En dan had ze ook nog het lef om tegen mij te zeggen dat het niet goed gaat met mij op school, ik haal een keer een 2,4 op scheikunde en een 1,7 op wiskunde, dan hoeft het niet direct slecht te gaan. Maar ik huil tenminste niet om een slecht cijfer...

    Maar.. Mijn vraag is dus: Huilen jullie ook als je een slecht cijfer haalt, of vinden jullie het onzin?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Zelf doe ik dat al voordat ik een cijfer krijg, haha. Ik had gisteren een tentamen, wat dus meetelt voor mijn examen. En ik ben erg perfectionistisch en ga al weken van tevoren leren enzo. En gisteren had ik natuurkunde en dat is mijn beste vak, maar bij het examen snapte ik niet meer hoe ik het moest uitreken enzo. Dus op school ging het nog wel, praatte met andere mensen die het ook ontzettend moeilijk vonden. Maar als ik dan eenmaal thuis ben, dan wordt ik echt helemaal overstuur. En als dan ook nog mijn moeder gaat vragen hoe het gegaan is, kan het 2 uur later weer helemaal opnieuw beginnen. Terwijl er misschien nog wel een 6 uit kan komen en het gewoon een voldoende is (waar ik dan wel weer blij mee zou zijn). Maar ik raak dan heel overstuur doordat ik zo perfectionistisch ben.
    Maar ik weet het dus altijd wel als het slecht gaat en met een cijfer als een 5,7 zou ik dan nog blij zijn. Behalve als ik het gevoel heb dat ik iets van een 7 ga halen ofzo natuurlijk :'D Zelfs dan kan ik overstuur raken doordat ik alles perfect wil doen.


    To live would be an awfully big adventure

    Wow een topic uit 2010 XD


    You can't not look cool with a crossbow.

    Nee. Had laatst een 4.8 voor wiskunde, mij hoorde je niet janken hoor.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Poseidon schreef:
    Nee, niet echt. Ik kan er wel hard van balen.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb een keer een vier en half gehaald, in de eerste klas, maar ik had er zo ontzettend hard mijn best op gedaan en ik was zelfs voor dingen thuis gebleven. Toen heb ik wel even gejankt, want het was dus allemaal voor niks...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Lol, ik huil over het algemeen erg snel, gelukkig heb ik dit jaar nog geen onvoldoendes gehaald, wel een 6- voor wiskunde. Had ik overigens wel echt de balen van. e__e;

    Ik huil nooit als ik een slecht cijfer haal. Dan denk ik altijd: de volgende keer beter. C:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik huil er soms om...


    Als mijn moeder van huis is, nodig ik mijn vriendinnen uit!

    Ik ben dan wel kwaad op mezelf, maar een 5 is toch voldoende, dus zonder die 0,5 was ze toch ook door? (:


    Save me from myself.

    Orchideous schreef:
    Als het een slecht cijfer is op mijn rapport op het einde van het jaar zodat ik mijn jaar moet overdoen; ja.
    Als het gewoon van een test is; nee.

    Het is geen onzin, voor sommige is dat gewoon heel erg. Bv: als je ouders daarom telkens weer boos worden ofzoiets.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ik heb dit blok een slecht rapport dus toen ik mijn proefwerk cijfers terug kreeg heb ik wel een paar keer gehuild want nu sta ik een paar onvoldoendes.
    maar ik ga helemaal opnieuw beginnen en alles goed doen vanaf nu!


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Ik snap het wel, ik had vandaag ook bijna de tranen in mijn ogen. Ik sta een onvoldoende op wiskunde, heb een 2.9 op tentamen engels gehaald terwijl mijn tussentoets cijfer een 6.5 was en Nederlands tentamen ging ook niet bepaald goed. En dat zijn dan de vakken waar ik maar in 1 op mag halen en dan heb ik nog onvoldoende op andere vakken.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hobbelpaard schreef:
    Ja, ik jank om wiskunde. Ik doe al 4,5 jaar tering hard m'n best en ik sta nu na veel moeite een 4.4. Jup, dan moet ik wel even een paar traantjes wegslikken als ik een black-out krijg op m'n toets D:
    heb ik dus ook altijd maar ik sta een 5,2 en het was wel ff slikken toen ik mn 4,1 terugkreeg


    I'd wonder if i ever cross your mind

    nouja voor wiskunde haal ik echt alleen maar onvoldoendes, dus als ik een keer denk dat eht supergoed gegaan is en ik heb weer is een onvoldoende baal ik supererg en kan ik ook echt boos worden, maar huilen? nee eigenlijk niet echt alleen als ik blijf zitten ofzo


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik had vandaag een 4,9 gehad voor duits rep. Ik had er zo hard voor geleerd en de redelmitten had ik 3 weken geleerd.Ik kon wel janken(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor