• Jaa, Hier kun je, je Geest verhalen droppen.
    En jaa, Ik heb er ook nog 1 xddd
    Het ging zo:
    - Ik sliep bij een vriendin en die had mij al gewaarschuwd dat ze Geesten in huis had. Ik dacht dat het niet eng was, dus ging by haar slapen. Toen we snachts het licht uitdeden zei ze opeens "Niet te hard schoppen, er zit een jongetje achter op je bed" Ik werd dus wel een beetje bang want als ik naar het einde keek, waar hij zou moeten zitten zag ik niks. Snachts had een geest nog de deken van me afgetrokken. Ik kon niet slapen! en was bly de volgende dag weer naar huis te mogen.

    En nu jullie.
    Als je iets hebt meegemaakt.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik heb iets gelezen op de comp.
    Er was eens een meisje dat met een groepje glaasje ging draaien.
    De geest zei dat ze op een bepaalde datum [zeg maar iets 22 maart] door een rode auto dood zou gaan. Zei blijft dus die hele dag op haar kamer. Ze krijgt dorst en loopt op de trap en struikelt over het rode speelgoedautootje van haar broertje, valt van de trap, breekt haar nek en sterft.:X

    Prophet schreef:
    Ik stond ooit mijn haar te doen in de badkamer van ons oude huis en zag opeens een schim achter me in de spiegel, dus ik draaide me om, maar zag niks, ik trilde al wel helemaal en opeens kreeg ik tranen in mijn ogen en werd helemaal emotioneel. Nouja, ik drukte mijn tranen weg en ging verder met mijn haar nzo. Ik had net mijn tanden gepoetst en droogde net mijn handen af, toen ik opeens een warme hand op mijn heup voelde, terwijl ik toch echt alleen thuis was en het die dag net heel koud was en het raam open stond. Ik stormde al trillend en huilend naar beneden en durfde de rest van de dag niet meer boven te komen. Het was 2 wkeen na de dood van mijn opa en de aanraking voelde troostend en bracht veel emoties los. Tot op de dag van vandaag denk ik, dat het mijn opa was.


    ik zou heel bang zijn, maar eigenlijk hoef je niet bang te zijn. je opa wou waarschijnlijk alleen maar afscheid van je nemen.

    Volgens mij zijn sommige dingen echt wel verzonnen of aangedikt :x ik geloof er wel in, maar sommige dingen zijn gewoon niet waar.

    Mijn zusje haar kamer is vet eng, Ik sliep vroeger wel eens bij haar, en ik zag een man lopen door de kamer, een piraat nog wel x'D Dat kan wel gewoon fantasie zijn hoor. Maar ze had ook een mand met poppen en kleren enzo staan, naast mijn hoofdkussen, en daar zag ik een wit torso op staat, met een vaag hoofd. Ik dacht, er staat gewoon iets wits op en ik maak er weer wat mongolisch van. Ik dus niet meer kijken, maar de volgende ochtend stond er gewoon niets op.
    En een andere keer sliep ik bij haar in bed, alleen mijn voeten bij haar hoofd dan, en ze slaapt in een hoogslaper. Ik zag iets naast me liggen, toen ik keek zag ik een vrouwenhoofd met zwart haar en een enorme tong liggen. Ik schrok me rot en ben naast mijn zusje gaan liggen. Ze heeft hem in haar slaap eraf geschopt x'D Hahah nu slaap ik daar nooit meer. Toen haar vriendinnetje bij haar sliep, zaten er 's morgens ineens twee poppen aan haar voeteneinde.


    Your make-up is terrible

    Ik werd lastig gevallen door geesten. Ze hebben me bijna zelfmoord laten plegen. Nu is dat voorbij en het enige wat ik ervan over heb gehouden is dat ik met geesten kan praten. En aanvoelen/horen/zien.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    ik hbe een jongen bij me in de klas die zegt dat hij geesten kan zien.Hij zei dat er een in de wc zat.Meisjes bij mij in de klas fotos maken.en toen zag je een levend figuur van allemaal strepen op de foto ook al was het een lege muur.Ik ga daar nooit meer naar de wc.


    "Ignite, my love. Ignite."

    TeddyMurder schreef:
    Volgens mij zijn sommige dingen echt wel verzonnen of aangedikt :x ik geloof er wel in, maar sommige dingen zijn gewoon niet waar.

    Mijn zusje haar kamer is vet eng, Ik sliep vroeger wel eens bij haar, en ik zag een man lopen door de kamer, een piraat nog wel x'D Dat kan wel gewoon fantasie zijn hoor. Maar ze had ook een mand met poppen en kleren enzo staan, naast mijn hoofdkussen, en daar zag ik een wit torso op staat, met een vaag hoofd. Ik dacht, er staat gewoon iets wits op en ik maak er weer wat mongolisch van. Ik dus niet meer kijken, maar de volgende ochtend stond er gewoon niets op.
    En een andere keer sliep ik bij haar in bed, alleen mijn voeten bij haar hoofd dan, en ze slaapt in een hoogslaper. Ik zag iets naast me liggen, toen ik keek zag ik een vrouwenhoofd met zwart haar en een enorme tong liggen. Ik schrok me rot en ben naast mijn zusje gaan liggen. Ze heeft hem in haar slaap eraf geschopt x'D Hahah nu slaap ik daar nooit meer. Toen haar vriendinnetje bij haar sliep, zaten er 's morgens ineens twee poppen aan haar voeteneinde.


    ik vond dat van die vrouw naast jou het engst


    "Ignite, my love. Ignite."

    of dit dan:

    wij hebben een boot.Ik en mijn zus die slapen in de punt vroeger bij onze kleinere sliep alleen mij zus daar(was nog niet geboren).Mijn moeder en mijn vader waren buiten tijdens het varen om te sturen.Mijn zus viel van het bed af.Mijn vader keek naar binnen en zag haar vallen.Mijn vader kon haar net op tijd vangen anders zou ze dood geweest zijn.Maar dat is nog niet het engste.Precies op het zelfde moment dat mijn vader mijn zus vangde.Is mijn overgroot opa overleden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn buurmeisje(al volwassn) was eerst reisleidster en toen ging ze naar een huisje met ong. 8 andere mensen om daar te slapen tijdens hun verblijf. En toen had ze haar rug verbrand en lag ze op haar buik op bed en toen voelde ze iets aan haar been en dat ging steeds hoger en toen streek er wat door haar haar. Die dag daarna zei ze ls grapje tegen die andere mensen: "Ik heb vannacht een spook op bezoek gehad."
    En toen zei zo'n jongen dat er wel meer mensen waren die van die vage dingen hadden meegemaakt in dat huisje. Zoals de airco die opeens uitging of dat ze iemand zagen...


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Oke dit is wel heel eng. Maar sommigen van jullie moeten echt even op gaan letten tijdens Nederlands ofzo ^^ (nerd) Vrijven, slaapte, hong enz.

    ik heb 2 stories geschreven:

    - Kees de geestenjongen deel 1
    - Kees de geestenjongen deel 2

    (lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)


    FBI U.S.A. story

    Ik heb een 'recente' gebeurtenis gehad.

    Dus,ik woon in een oeroude huis,die van buiten
    instortxD.Ik vond het wel spannend,want het leek
    wel een spookhuis.En dat was het ook.Een keer,ik
    werd om 8 uur wakker,in het weekend.Ik was goed
    uitgeslapen,ik zag helemaal niet dubbel.Dus,toen
    zag ik mijn moeder,en mijn vader onderaan de trap
    staan.Mijn moeder en mijn vader gingen naar
    beneden.Daar stond ik dus,samen met mijn zus.Opeens zag ik duidelijk,een zwartharige vrouw,
    achter mijn moeder aan lopen.Ik was als ware zo
    geschrokken.Toen in de voormiddag,vroeg ik mijn
    mama,of de schoonmaakvrouw,er toen was.Mijn moeder
    zei dat de schoonmaakvrouw,er niet was.En op dat
    moment,belde de schoonmaakvrouw aan.Om te schoonmaken.Ik vroeg mijn moeder dan,of er toen
    iemand was.Mijn moeder antwoorde dan dat op die
    tijdstip alleen ik,mijn vader,mijn moeder,en mijn
    zusje er alleen waren.En toen wist ik het zeker,
    die vrouw,was een geest.Ik ben nu bang om dat aan
    mijn moeder te vertellen,want ze gelooft helemaal
    niet in geesten.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Paranormal schreef:
    Ik heb een 'recente' gebeurtenis gehad.

    Dus,ik woon in een oeroude huis,die van buiten
    instortxD.Ik vond het wel spannend,want het leek
    wel een spookhuis.En dat was het ook.Een keer,ik
    werd om 8 uur wakker,in het weekend.Ik was goed
    uitgeslapen,ik zag helemaal niet dubbel.Dus,toen
    zag ik mijn moeder,en mijn vader onderaan de trap
    staan.Mijn moeder en mijn vader gingen naar
    beneden.Daar stond ik dus,samen met mijn zus.Opeens zag ik duidelijk,een zwartharige vrouw,
    achter mijn moeder aan lopen.Ik was als ware zo
    geschrokken.Toen in de voormiddag,vroeg ik mijn
    mama,of de schoonmaakvrouw,er toen was.Mijn moeder
    zei dat de schoonmaakvrouw,er niet was.En op dat
    moment,belde de schoonmaakvrouw aan.Om te schoonmaken.Ik vroeg mijn moeder dan,of er toen
    iemand was.Mijn moeder antwoorde dan dat op die
    tijdstip alleen ik,mijn vader,mijn moeder,en mijn
    zusje er alleen waren.En toen wist ik het zeker,
    die vrouw,was een geest.Ik ben nu bang om dat aan
    mijn moeder te vertellen,want ze gelooft helemaal
    niet in geesten.


    Je kan het wel vertellen want misschien gelooft ze je wel want JIJ hebt het gezien...!! waarom zou ze denken dat je daar over gaat liegen ofzoo.. maar meestal als ik dat soort dingen meemaak en ik zeg het tegen me ouders zeggen ze dat het gewoon verbeelding was ;|


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Vroeger als ik bij mijn grootouders ging slapen, viel ik altijd in slaap in de zetel en mijn oma zei dan altijd op plagende toon: "Ben je nu weer aan het slapen?"
    Maar gisteren bleef ik bij mijn opa slapen omdat hij heel erg verkouden is enzo en ik sliep in die zetel en opeens hoorde ik mijn oma weer zeggen: "Ben je nu weer aan het slapen?" Maar mijn oma is dood. Het zal wrs wel mijn verbeelding zijn maar toch het was verschrikkelijk eng.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    ik was 3 jaar en toen woonde we nog in ons oude huis. Ik had een pop (lotje) gekregen voor mijn verjaardag. Ik lag in bed en zocht haar plastic speen. ik kon hem nergens vinden. ik leip naar beneden en zocht hem. toen zag ik een klein meisje staan die de speen pakte. ik vond het eng dus deed ik Lotje voor mijn gezicht. de volgende morgen werd ik wakker op de bank en zocht ik weer naar de speen. toen zag ik dat meisje in de schuur van me vader met die speen in haar mond. ik liep daar heen en toen verdween ze met die speen

    ik heb hem nooit meer gezien. en ik heb Lotje nu nog(H)

    x


    ' Nyctophilia '

    ik heb er nog een.

    ik was met familie leden in Disney land parijs
    Ik dhad een nachtmerrie snachts altijd dezelfde (Iest gaat heel snel dan langzaam)maar ineens leip alles vast. me pa maakte me toen wakker en daarna sliep ik weer normaal
    de volgende dag zaten we in een achtbaan(voor mij zat niemand) en ging het heel snel toen weer lagzaam en na een tijdje liep alles vast! En er zat iemand voor me : Rood haar wit jurkje met rode vlekjes. BLoed! en ze bleef maar lachen. Ze keek naar me (serieus) en zat ineens naast me en me neef voor me. Dat meisje legde haar hand op de mijne en toen ging de achtbana weer verder. TOen we uit gestapt waren pakte ze me hand en we liepen naar de wctjes en toen krauwde ze me en me neef? hij wist er niets meer van!

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 16:54 ]


    ' Nyctophilia '