• Jaa, Hier kun je, je Geest verhalen droppen.
    En jaa, Ik heb er ook nog 1 xddd
    Het ging zo:
    - Ik sliep bij een vriendin en die had mij al gewaarschuwd dat ze Geesten in huis had. Ik dacht dat het niet eng was, dus ging by haar slapen. Toen we snachts het licht uitdeden zei ze opeens "Niet te hard schoppen, er zit een jongetje achter op je bed" Ik werd dus wel een beetje bang want als ik naar het einde keek, waar hij zou moeten zitten zag ik niks. Snachts had een geest nog de deken van me afgetrokken. Ik kon niet slapen! en was bly de volgende dag weer naar huis te mogen.

    En nu jullie.
    Als je iets hebt meegemaakt.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik had dat eens. ik Lag een tijdje wakker in bed. & opeens hoorde ik iemand naar de wc gaan. dus ik ga kijken ;l Maar er was helemaal niemand. Dan loop ik trg en dan hoor ik weer iemand trg gaan van de badkamer >< dat was gwn echt eng xP


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Screwed schreef:
    @Paraplan: Jup, mijn grote teen is nu al 3 centimeter gegroeid! Maar als ze hem te lang maakt mag ze hem zelf weer afkauwen (puh)
    @Pussy: Omg, ik zou gillend het huis uit rennen en overreden worden door een auto zonder bestuurder O.O


    Zomeugeud x) Ik wist niet dat jij Joy was, Pussay' ^^ Jaaaaa! Ik liep dan gillend weg en struikelde over een lieveheerstbeestje ;o En mijn spiegelbeeld volgde me e lachte me gewoon uit xo

    Op de basisschool, een tijdje geleden, gingen meiden in de meisjes wc.. in het donker. Das zo fout.. >< Iets oproepen, iets met bloed maar ben de naam kwijt. Er gebeurde niks. Althans niet met hun.. Ik voelde de rest van de dag iets drukkens aan de onderkant alsof er een weerdpiegeling van mijzelf precies de dingen deed die ik deed maar dan dwingend, ik voelde me in een keer heel down en bang.. ik had het gevoel alsof ik achtervolgt werd. Ik werd misselijk en helemaal van de aarde.. toen in de pauze - dacht ik aan wat mijn moeder altijd zei: als je wilt dat ze weg gaan, zeg ze dat dan- dat deed ik dus en na de derde keer het bijna geschreeuwd te zeggen heb ik mijn wil op gelegd en was het weg..


    Ik voelde als kind mensen in het donker. Toen joeg ik ze ook weg door te zeggen weg te gaan. Gelukkig heb ik daar nu geen last meer van, dankzij mijn moeder (':
    Ook in de tijd dat ik nog op de basisschool zat hadden we een kinderfeestje bij een vriendin. We sliepen in de serre. Als je naar de wc moest - wat dus altijd midde in de nacht gebeurd .. >< - dan moest je langs de hal waar een reuzachtige spiegel hing. Een vriendin moest naar de wc, en niemand durfde - wie gaat er, ja hoor.. ik dus- Ik sta daar in de hal te wachten met mijn rug naar de spiegel. - de klok sloeg half 1, ja echt dat verzin ik niet >< - en toen voelde ik een trekkend gevoel achter me het doemde me angst in niet normaal. Nog voordat ze uit de wc kwam zei ze: 'Voel jij dat ook?' Het enigste wat ik deed was knikken wat in de spiegel te kijken durfde ik niet. We zijn zo snel als we konden weer terug gegaan.
    Ook op de basisschool.. ja ik heb wat meegemaakt.. zaten we in de douche na de gym, ik en een vriendin.- iedereen was weg,behalve nog een vriendin van haar en wij waren aan het lachen en gek doen. Staan we daar in de weerspiegeling van de muur te kijken.. Wij roepen in onze melige bui, 'Geesten, kom te voor schijn als jullie durven.' We deden er een melig dansje bij. Kijken we terug zien we 3 schimmen op ons na dan.. in de weerspiegeling heen en weer lopen. Toen riepen we het andere meisje erbij en die zag niks.. toen op de weg naar school hadden we het gevoel dat we achtervolgt werden. ><

    Dat was het wel een beetje.. (':


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    PARAPLAN schreef:
    Wow, opeens ziet heel Quizlet geesten. :'D
    - hilarisch -


    haha Old news>.<

    met zulke topic komen de raarste(waarvan de helft tog niet waar is)
    verhalen omhoog

    Die ze ''beleeft'' hebben n.n


    I solemny swear i am up to no good

    xGiruGamesh schreef:
    (...)

    haha Old news>.<

    met zulke topic komen de raarste(waarvan de helft tog niet waar is)
    verhalen omhoog

    Die ze ''beleeft'' hebben n.n

    Of op televisie gezien hebben, of gelezen hebben, of verzonnen hebben. :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Miraculous schreef:
    Op de basisschool, een tijdje geleden, gingen meiden in de meisjes wc.. in het donker. Das zo fout.. >< Iets oproepen, iets met bloed maar ben de naam kwijt. Er gebeurde niks. Althans niet met hun.. Ik voelde de rest van de dag iets drukkens aan de onderkant alsof er een weerdpiegeling van mijzelf precies de dingen deed die ik deed maar dan dwingend, ik voelde me in een keer heel down en bang.. ik had het gevoel alsof ik achtervolgt werd. Ik werd misselijk en helemaal van de aarde.. toen in de pauze - dacht ik aan wat mijn moeder altijd zei: als je wilt dat ze weg gaan, zeg ze dat dan- dat deed ik dus en na de derde keer het bijna geschreeuwd te zeggen heb ik mijn wil op gelegd en was het weg..


    Ik voelde als kind mensen in het donker. Toen joeg ik ze ook weg door te zeggen weg te gaan. Gelukkig heb ik daar nu geen last meer van, dankzij mijn moeder (':
    Ook in de tijd dat ik nog op de basisschool zat hadden we een kinderfeestje bij een vriendin. We sliepen in de serre. Als je naar de wc moest - wat dus altijd midde in de nacht gebeurd .. >< - dan moest je langs de hal waar een reuzachtige spiegel hing. Een vriendin moest naar de wc, en niemand durfde - wie gaat er, ja hoor.. ik dus- Ik sta daar in de hal te wachten met mijn rug naar de spiegel. - de klok sloeg half 1, ja echt dat verzin ik niet >< - en toen voelde ik een trekkend gevoel achter me het doemde me angst in niet normaal. Nog voordat ze uit de wc kwam zei ze: 'Voel jij dat ook?' Het enigste wat ik deed was knikken wat in de spiegel te kijken durfde ik niet. We zijn zo snel als we konden weer terug gegaan.
    Ook op de basisschool.. ja ik heb wat meegemaakt.. zaten we in de douche na de gym, ik en een vriendin.- iedereen was weg,behalve nog een vriendin van haar en wij waren aan het lachen en gek doen. Staan we daar in de weerspiegeling van de muur te kijken.. Wij roepen in onze melige bui, 'Geesten, kom te voor schijn als jullie durven.' We deden er een melig dansje bij. Kijken we terug zien we 3 schimmen op ons na dan.. in de weerspiegeling heen en weer lopen. Toen riepen we het andere meisje erbij en die zag niks.. toen op de weg naar school hadden we het gevoel dat we achtervolgt werden. ><

    Dat was het wel een beetje.. (':

    Je vergeet ons enge energieverhaal _O_
    Niet dat dat een geestverhaal is :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    PARAPLAN schreef:
    (...)
    Of op televisie gezien hebben, of gelezen hebben, of verzonnen hebben. :Y)

    Ja dat kan ook nog :Y)

    En stiekem gaan ze onse reactie niet leuk vinden
    omdat ze weten dat ze liegen en verhalen verzinnen:X


    I solemny swear i am up to no good

    .. Ik vindt het gewoon jammer dat sommige niet de moeite doen om te begrijpen dat deze facking enge verhalen wel eens waar kunnen zijn.. Maar dat is jullie mening (baby)


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Miraculous schreef:
    .. Ik vindt het gewoon jammer dat sommige niet de moeite doen om te begrijpen dat deze facking enge verhalen wel eens waar kunnen zijn.. Maar dat is jullie mening (baby)


    kijk ik zal het ff duidelijker maken voor je ^^

    Sommige mensen hier op Q

    Kunnen egt Geesten zien enzo
    Maar Het kan niet dat Heel Q Opeens geesten ziet en zulke enge stories meemaken.
    Plus de Meesten dus niet Alleverhalen Zijn verzonnen.^^

    Do you get it ?


    I solemny swear i am up to no good

    Miraculous schreef:
    .. Ik vindt het gewoon jammer dat sommige niet de moeite doen om te begrijpen dat deze facking enge verhalen wel eens waar kunnen zijn.. Maar dat is jullie mening (baby)


    Het is gewoon heeeeel toevallige dat iedereen op Quizlet opeens geesten kan zien. Ook zijn er hiet heeeeel veel verhalen die je zo op het internet kan opzoeken of die gewoon rechtstreeks uit de duim komen :') ik weeet het dan niet. Ik zeg niet dat er geen mensen zijn die geesten kunnen zien hoor, er zijn er zo wel maar niet echt heul veel (':

    Onze school is al heel oud en ooit er was zo een directeur is zijn bureau en hij had net een jongen van school gestuurd. Die jongen had zich na de schooluren in het kantoor van die directeur verstopt. Die directeur komt binnen, jongen komt uit de kast en trekt een mes tevoorschijn. Die directeur kan nog net de klink van de deur vast nemen maar word dan neergestoken. Nu gaat die deur altijd vanzelf open. Zijn oude bureau was mijn klaslokaal. Je voelde soms gewoon dat er ieman 'extra' aanwezig was.


    We'll never be as young as we are tonight

    Niet dat jullie dit zullen geloven, Maaaaaarrr,

    Je hersenen zijn er heeeeeeel goed in om dingen te laten zien of verschijnen/voelen, als jij er veel over nadenkt, of denkt dat het ook gaat gebeuren!

    En ja, dat is echt zo, als jij veel over geesten nadenkt en je geest ervoor open zet, ga je dingen zien.

    Denk je er niet over na, en hou je je geest gesloten, dan zie je niks.

    Het is echt zo, sommige van jullie zullen beweren echt iets gezien te hebben, maar nee.. Dat zijn je hersenen die WILLEN dat jij dat ziet :)

    -Rick(juh)

    [wijsneusmode uit/]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Niet dat jullie dit zullen geloven, Maaaaaarrr,

    Je hersenen zijn er heeeeeeel goed in om dingen te laten zien of verschijnen/voelen, als jij er veel over nadenkt, of denkt dat het ook gaat gebeuren!

    En ja, dat is echt zo, als jij veel over geesten nadenkt en je geest ervoor open zet, ga je dingen zien.

    Denk je er niet over na, en hou je je geest gesloten, dan zie je niks.

    Het is echt zo, sommige van jullie zullen beweren echt iets gezien te hebben, maar nee.. Dat zijn je hersenen die WILLEN dat jij dat ziet :)

    -Rick(juh)

    [wijsneusmode uit/]


    Verpest het nu niet Rick x)


    We'll never be as young as we are tonight

    Rickjuh schreef:
    Niet dat jullie dit zullen geloven, Maaaaaarrr,

    Je hersenen zijn er heeeeeeel goed in om dingen te laten zien of verschijnen/voelen, als jij er veel over nadenkt, of denkt dat het ook gaat gebeuren!

    En ja, dat is echt zo, als jij veel over geesten nadenkt en je geest ervoor open zet, ga je dingen zien.

    Denk je er niet over na, en hou je je geest gesloten, dan zie je niks.

    Het is echt zo, sommige van jullie zullen beweren echt iets gezien te hebben, maar nee.. Dat zijn je hersenen die WILLEN dat jij dat ziet :)

    -Rick(juh)

    [wijsneusmode uit/]


    Go Riiiick (hoera)

    Je hebt gelijk heur, I believe you :'DDD

    Hmm. (':
    Mijn mama beweert dat ik vroeger geesten kon zien. (': ik zou dat haar nog eens moeten vragen, want ik was toen echt klein (':
    Ik zag ooit mijn oma en ik beschreef haar zo gelijk heel in detail en toen zijn moedertje dat ik oma beschreef in de kleren waarin ze begraven was. Oma stierf voor ik geboren werd. (:
    Ik durf ook amper in mijn opa's huis komen omdat ik bang ben dat oma daar nog steeds is. En dat durf ik nu nog steeds niet eigenlijk. (: