• Hii People ...
    Ik moet even iets kwijt: TH SUCKT.
    De fans zijn te hysterisch, te snel op hun teentjes getrapt en té snel over de rooie. Vooral de jonge meisjes van 13/14 zijn over the top Hysteric.
    Please, Honeyz ... Laat ons onze mening hebben. Wij vinden TH gewoon bagger. Deal With It!
    Ik zou bijna medelijden krijgen met die gasten. Ze zijn allemaal volwassen, worden aanbeden door oversekste pubers die niet eens weten wat seks nou eigenlijk inhoud en worden verafschuwd door meiden van hun leeftijd.
    Het is gewoon niet normaal meer.

    (...)
    Hoezo een slet als je naar hiphop luistert. Ik luister naar Snoop Dogg(cool) Hij is gewoon veeet(cool)
    Omdat de meeste hier Rock Chicks claimen te zijn en Rock gaat lang niet altijd samen met HipHop.

    (...)
    Ik ben niet fan van iemand. Maar zoals sommigen van jullie zullen zeggen: Ik ben een HipHop-Slet.


    Ja ik luiser ook wel eens naar hip-hop, Das een x wat anders dat die punk en rock. En voor sommige ben je dan meteen een fan meer. Ook zo iets stoms ! Als je fan van TH bent betekend dat toch niet dat je niet naar andere soort muziek mag luisteren. Slaat ook niet aan !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik denk omdat de hysterische gelijk werden uitgelult, dat die niet meer durven te reageren ofzo.o.o' Vind de mensen hier over het algemeen wel volwassen overkomen dus volgens mij zijn we best serieus.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Weetje wat me opvalt? Iemand zegt iets over TH, en lult de hysterische mokkels uit, en meteen is iedereen een serieuze fan. ><

    Maar ik ben altijd een serieuse fanxD Jah,, wss geloof je het niet, maar het is zoo. Ik heb geen THmerchandise spullen hier liggen fzo, daar geef ik nog niet eens geld aanxD Ik heb een paar posters, maar die hangen nog niet eens opxD En ik moet al helemaal niets hebben vn die THkleding>.<


    Get outta my head!

    (...)Omdat de meeste hier Rock Chicks claimen te zijn en Rock gaat lang niet altijd samen met HipHop.
    TH is niet rock >< TH is "teen-pop" maarja, sommige hier noemen het rock. =,=

    (...)Omdat de meeste hier Rock Chicks claimen te zijn en Rock gaat lang niet altijd samen met HipHop.


    Ghehe laat ze lekker zeuren;). Ik luister HipHop, Rock, R&B, Pop eigenlijk alles.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    inderdaad ik ebn een serieuze fan!

    Weetje wat me opvalt? Iemand zegt iets over TH, en lult de hysterische mokkels uit, en meteen is iedereen een serieuze fan. ><

    Ja, dat viel mij dus ook al op. En ik kan best vrienden zijn met een TH-fan. DarkPassion is er ook 1 en toch is ze mn beste vriendin.

    Ghehe laat ze lekker zeuren. Ik luister HipHop, Rock, R&B, Pop eigenlijk alles.


    ik vind beyonce ook heel goed hoor!!

    (...)TH is niet rock >< TH is "teen-pop" maarja, sommige hier noemen het rock. =,=


    Het was toch soft-poprock ofzo? Whateverx]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)TH is niet rock >< TH is "teen-pop" maarja, sommige hier noemen het rock. =,=

    Ik doel niet alleen op TH >.< Ik doel op hun fans die ZEGGEN rock chicks te zijn.

    Doe normaal.
    Dit is gewoon laag, dat gezever hier.
    Jaa, je hebt recht op je eigen mening , maar doe dit dan niet op een site waar het stikt van de TH-lovers:(
    Zoek gewoon een leven...

    (...)
    Ik doel niet alleen op TH >.< Ik doel op hun fans die ZEGGEN rock chicks te zijn.
    Achja, ik dacht dat het over TH ging ><

    Het was toch soft-poprock ofzo? Whateverx]
    Neee, op mijn vaders werk, waar ik nu afentoe mag helpen, staat het duidelijk onder teen-pop.

    weetje eigelijk heb ik wel respect voor BITCHASSNESS
    ze weet dat iedereen er over gaat zeuren maar toch geeft ze haar mening(Y)

    (...)
    Ik doel niet alleen op TH >.< Ik doel op hun fans die ZEGGEN rock chicks te zijn.


    Het klinkt ook een beetje stom om te zeggen ik ben een teenpopchick(6) Niet dat je ongelijk hebt hoor:P


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.