• Nou,ik heb ergens in een fan forum gelezen,dat Tokio Hotel echt heel veel fans verliest tegen woordig,en dat de verkoop van hun albums erg laag gewoorden is:'( steeds meer fans luisteren ook niet meer naar hun muziek :( Waarom gebeurd nou zo iets? ze zijn succesvol;)


    Je mpp moeder swaa

    daar hoeven wij ons geen zorgen over te maken,
    hun zijn de oorzaak van dít probleem.

    Ze zyn de laatste tijd zoveel verandert en hun stijl van muziek ook.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik ben ook sinds ruim een jaar geen fan meer. Ik vind ze te commericeel, het nieuwe album is niet leuk en ze zien er echt niet meer uit. Alleen Georg en Gustav zijn nog een beetje normaal gebleven.

    En t was trouwens een band die vooral 13-15-jarige meisjes aantrok. En inmiddels zijn ze daar toch echt te oud voor.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 13:29 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Juneau schreef:
    De kleine kindjes worden groot, en TH is nu geen 'mode'meer. Alleen de échte fans blijven nu over, tsja welkom in de wereld van de rock. (:


    indd.

    ik ben nog steeds fan. ^^


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    ik ben wat afgehaakt omdat ze de laatste tijd alleen maar daar in amerikaland zitten & hun muziek word zo soft.

    Ik luister liever naar kerels die staan te 'schreeuwen' in hun micorofoon. en niet na een jongen die zich zo heeft veranderd omdat o zo beroemd zijn.


    Vampire Heart.

    Ik ben nog wel fan :)

    -trouwe fan, trouwe fan- whaha xD
    achja, dat heeft toch alleen maar voordeel? nu is het makkelijker om bij Th te komen ^^ :9~

    Ik ben zelf fan geweest, toen ik 13 was ofzo. Op een gegeven moment ben ik steeds minder naar de muziek gaan luisteren, want ook al waren het mooie nummers, ze waren iets te somber voor mijn doen. Dus uiteindelijk werd het niks meer.
    En nu, sinds een paar weken, luister ik weer naar een paar van hun nummers. Ik moet zeggen dat ik het leuker vind. Het is wat energieker, wat meer effecten erin.
    Hoe de jongens eruit zien, boeit me geen flikker. Al vond ik de eerste keer dat ik Bill op hakken zag lopen wel hilarisch. :X


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Ik was fan (door Q btw) maar na een tijdje vond ik het niet meer leuk. Ik kan ook niet fan zijn van 1 specifieke band. Hoewel ik wel echt fan ben van Kpop en Jpop (waarin ik natuurlijk wel m'n favorieten heb), maar dat komt omdat dat gewoon een hele muziekwereld is en niet 1 groepje.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Persoonlijk vind ik hun nieuwe album veel leuker!
    Oké, ik snap dat sommige mensen afhaken omdat het zo lang duurt. Eerlijk gezegd heb ik die periode ook héél weinig naar ze geluisterd. Maar... Ik ben en blijf (voorlopig) een fan(flower)

    Ze waren succesvol.
    Hun muziek stijl is gewoon bagger geworden.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Hm, alleen de échte fans blijven nu over.
    En de nieuwe fans komen erbij
    (de mensen die sinds Automatic van zijn)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    They've changed. Al was ik al afgehaakt vóór hun nieuwe sound, ze vervelen gewoon. xd


    None but ourselves can free our minds.

    Ze zijn gewoon commercieel, en heel erg anders geworden - slechter dus. Al is dat mijn mening, velen zullen dat ook wel vinden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tillylicious schreef:
    Hm, alleen de échte fans blijven nu over.
    En de nieuwe fans komen erbij
    (de mensen die sinds Automatic van zijn)


    oehh dan ben ik een echte fan (nerd)

    Nyx schreef:
    Tokio Hotel was volgens mij een eendagsvlieg...


    the world is filled with people that we dont understand