• Happening 1: Vanmorgen moest ik ontbijtdienst draaien. Dat houdt in 4 uur op en half 6 beginnen. Ontbijt in het hotel waar ik werk opstarten, klaarzetten, bijvullen en al die dingen. Op het begin loopt het op zondag niet zo storm, omdat die mensen allemaal dan pas om 10 uur half 11 komen, dus dan kan ik een beetje naar mensen kijken ofzo, vind ik wel leuk ghehe :Y). Maar, toen zag ik dus een jongen in de gang met een klein meisje. En het eerste wat ik dacht was 'Fack die lijkt op Mykolas!' -Mykolas is het vriendje van de dochter van Nena (ja het gaat weer over Nena (krul)) Dus ik was die jongen een beetje in de gaten aan het houden en dat kindje leek précies op Carla Maria, en ook ongeveer even oud enzo. En die jongen ging dus zitten in de otbijt zaal en die keek me helemaal vreemd aan, omdat ik zo gefasineerd naar hem en zijn dochter keek, kwam zijn vriendin binnen lopen. Hahaha het was gewoon facking Larissa Kerner dames en heren. Ik had echt zoiets van 'wtf doet die hier nou?' Dus, toen ging zij bij hem en hun kindje zitten en ik ging verder met mijn werk, beginnen ze ineens over mij te praten. Dus ik had helemaal zoiets van 'wtf' en toen kwamen ze erachter wie ik was hahahah. Larissa mij keihard negeren -we hadden een kleine maand terug een soort van aanvaring, om het maar even zo te noemen (krul)- en Mykolas helemaal gefasineerd, haha dat was zo erg, want toen werd Larissa weer boos :'DDD. Laterna toen ze weg gingen heb ik nog op de gastenlijst gekeken, daar stond inderdaad Mykolas zijn achternaam op als familienaam en ze verbleven in een van de luxere kamers.

    Serieus ik snap nog steeds niet wat die twee daar nou deden.. in Eindhoven?? (krul)

    Happening 2: Vanmiddag na mijn werk ben ik naar Eindhoven Culinair gegaan, omdat mijn bedrijf daar ook een stand had. (Eindhoven Culinair is een horeca event waar de wat exclusievere bedrijven zichzelf verkopen) En daar lopen dus ook allemaal van die rijke stinkers rond, zoals altijd. Het is daar gewoon zien en gezien worden, maar dat boeit mij niet zo. Dus toen zegt ineens een collega van mij 'he daar heb je Rita verdonk' ik dacht dat ze een grapje maakt en dat boeit mij geen flikker, al loopt de koninging voorbij. Tis ook maar een mens en niet bepaald naar mijn interesse trouwens. Dus ik liep door. Uiteindelijk liepen we door zo'n straatje, staat Rita Verdonk ineens voor mij. Dus ik had echt zoiets van 'Hahah what the hell, ze staat er dus echt, stik.' Dus ik had echt zoiets van 'hahah kut' begint ze ineens over mijn haar dat ze het een mooie kleur vond, dus ik helemaal trots hahah. En toen kwamen er ineens allemaal kleerkasten op me af en moest ik doorlopen. Terwijl zij mij aansprak hahaha.

    Dus nu kwam ik tot de conclusie dat mijn leven toch niet zo saai is als dat ik altijd zeg. Maar ik verveel me gewoon nogal snel en ik ben niet snel meer geamuseerd meer, omdat ik veel dingen te normaal geworden vind :Y).

    Stiekem ben ik gewoon een verwend secreet (krul).

    En voor iedereen die het ook echt helemaal gelezen heeft; Hahah respect _O_ (krul):Y)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 20:27 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha, wat stoer! :Y)

    Geweldig zeg! Gebeurde dat maar bij mij!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    Geweldig zeg! Gebeurde dat maar bij mij!
    Ja maar mij overkomen dit soort dingen altijd, dus na een dag of twee ben ik ze meestal alweer vergeten, daarom juist. Hahah :X Best erg eigenlijk.


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha, stoer. :Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jij maakt al veel meer dingen mee dan ik ooit zou kunnen bedenken in mijn leven, in je vrije tijd. En dan kom je op je stage ook nog eens bekende mensen tegen, en dan spreekt iemand die allemaal 'kleerkasten' om zich heen heeft, jóu aan? Ja, je leven is niet zo saai als jij telkens maar volhoud! Wel een leuke dag gehad verder? =D

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 20:36 ]

    Oooomg wat gaaf! :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja maar mij overkomen dit soort dingen altijd, dus na een dag of twee ben ik ze meestal alweer vergeten, daarom juist. Hahah :X Best erg eigenlijk.

    Ah dat is zo gemeen! Pff, je moet je die dingen gewoon blijven herinneren en niet na twee dagen vergeten jij! Die dingen zijn juist hartstikke bijzonder en moeten je bij blijven!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Waaa, awesome =D


    Life is hard and then we die

    Springbreak schreef:
    (...)
    Ah dat is zo gemeen! Pff, je moet je die dingen gewoon blijven herinneren en niet na twee dagen vergeten jij! Die dingen zijn juist hartstikke bijzonder en moeten je bij blijven!
    Haha ja daarom schrijf ik bijvoorbeeld over concerten die ik bezocht heb verslagen, zodat ik ze later nog eens terug kan lezen. En dan bedenk ik me weer, oja die ken ik en daar heb ik mee gepraat, haha. Oh, stiekem klinkt dit heel ego, maar zo bedoel ik het in ieder geval helemaal niet :X. Ik denk juist, wanneer mensen er juist niet meer naar opzoek gaan dat het dan gebeurd. Want mij boeit het allemaal echt niet meer, terwijl ik vroeger zo graag artiesten wilden zien, spreken en ontmoeten en toen gebeurde dat juist niet, enkel omdat ik zo graag wilde en zo hard mijn best deed.


    Wie du mir, so ich dir.

    2Krull4U schreef:
    Jij maakt al veel meer dingen mee dan ik ooit zou kunnen bedenken in mijn leven, in je vrije tijd. En dan kom je op je stage ook nog eens bekende mensen tegen, en dan spreekt iemand die allemaal 'kleerkasten' om zich heen heeft, jóu aan? Ja, je leven is niet zo saai als jij telkens maar volhoud! Wel een leuke dag gehad verder? =D
    Haha buiten dat ik me ernstig verbrand heb, was het wel heel erg leuk allemaal :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    hahahha Stoer idd


    When words fail music speaks

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Haha ja daarom schrijf ik bijvoorbeeld over concerten die ik bezocht heb verslagen, zodat ik ze later nog eens terug kan lezen. En dan bedenk ik me weer, oja die ken ik en daar heb ik mee gepraat, haha. Oh, stiekem klinkt dit heel ego, maar zo bedoel ik het in ieder geval helemaal niet :X. Ik denk juist, wanneer mensen er juist niet meer naar opzoek gaan dat het dan gebeurd. Want mij boeit het allemaal echt niet meer, terwijl ik vroeger zo graag artiesten wilden zien, spreken en ontmoeten en toen gebeurde dat juist niet, enkel omdat ik zo graag wilde en zo hard mijn best deed.

    Haha dat is inderdaad wel een goed idee dan om er verslagen over te schrijven zodat je later alles nog eens terug kan lezen. En ik vind het helemaal niet egoïstisch klinken hoor. En inderdaad denk dat dat ook wel zo is. Maar dat van Nena bij jou is zo apart dat het bijna geen toeval kan zijn eigenlijk haha. En inderdaad die dingen gebeuren je gewoon je kan er niet naar opzoek gaan. Meestal werkt dat toch niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Haha dat is inderdaad wel een goed idee dan om er verslagen over te schrijven zodat je later alles nog eens terug kan lezen. En ik vind het helemaal niet egoïstisch klinken hoor. En inderdaad denk dat dat ook wel zo is. Maar dat van Nena bij jou is zo apart dat het bijna geen toeval kan zijn eigenlijk haha. En inderdaad die dingen gebeuren je gewoon je kan er niet naar opzoek gaan. Meestal werkt dat toch niet.
    Hahah nee dat vond ik inderdaad gewoon eng. Stiekem stalkt ze mij gewoon, :9~. Haha uhu denk het ook :Y).. Nee serieus, ik zit hier nu nog steeds van.. Wtf hoe kan dit :'DDD.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Hahah nee dat vond ik inderdaad gewoon eng. Stiekem stalkt ze mij gewoon, :9~. Haha uhu denk het ook :Y).. Nee serieus, ik zit hier nu nog steeds van.. Wtf hoe kan dit :'DDD.

    Haha echt hè! Het kan gewoon geen toeval zijn dat je toch telkens weer met haar 'in aanraking' komt! Het moet zeker iets betekenen. -stiekem stalkt ze je gewoon op twitter enzo met een fake account-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Haha echt hè! Het kan gewoon geen toeval zijn dat je toch telkens weer met haar 'in aanraking' komt! Het moet zeker iets betekenen. -stiekem stalkt ze je gewoon op twitter enzo met een fake account-
    Hahah, nu word ik best bang. Larissa lijkt namelijk best veel op mij, daarom zou ik no way ooit ruzie met haar willen (cat)


    Wie du mir, so ich dir.