• Happening 1: Vanmorgen moest ik ontbijtdienst draaien. Dat houdt in 4 uur op en half 6 beginnen. Ontbijt in het hotel waar ik werk opstarten, klaarzetten, bijvullen en al die dingen. Op het begin loopt het op zondag niet zo storm, omdat die mensen allemaal dan pas om 10 uur half 11 komen, dus dan kan ik een beetje naar mensen kijken ofzo, vind ik wel leuk ghehe :Y). Maar, toen zag ik dus een jongen in de gang met een klein meisje. En het eerste wat ik dacht was 'Fack die lijkt op Mykolas!' -Mykolas is het vriendje van de dochter van Nena (ja het gaat weer over Nena (krul)) Dus ik was die jongen een beetje in de gaten aan het houden en dat kindje leek précies op Carla Maria, en ook ongeveer even oud enzo. En die jongen ging dus zitten in de otbijt zaal en die keek me helemaal vreemd aan, omdat ik zo gefasineerd naar hem en zijn dochter keek, kwam zijn vriendin binnen lopen. Hahaha het was gewoon facking Larissa Kerner dames en heren. Ik had echt zoiets van 'wtf doet die hier nou?' Dus, toen ging zij bij hem en hun kindje zitten en ik ging verder met mijn werk, beginnen ze ineens over mij te praten. Dus ik had helemaal zoiets van 'wtf' en toen kwamen ze erachter wie ik was hahahah. Larissa mij keihard negeren -we hadden een kleine maand terug een soort van aanvaring, om het maar even zo te noemen (krul)- en Mykolas helemaal gefasineerd, haha dat was zo erg, want toen werd Larissa weer boos :'DDD. Laterna toen ze weg gingen heb ik nog op de gastenlijst gekeken, daar stond inderdaad Mykolas zijn achternaam op als familienaam en ze verbleven in een van de luxere kamers.

    Serieus ik snap nog steeds niet wat die twee daar nou deden.. in Eindhoven?? (krul)

    Happening 2: Vanmiddag na mijn werk ben ik naar Eindhoven Culinair gegaan, omdat mijn bedrijf daar ook een stand had. (Eindhoven Culinair is een horeca event waar de wat exclusievere bedrijven zichzelf verkopen) En daar lopen dus ook allemaal van die rijke stinkers rond, zoals altijd. Het is daar gewoon zien en gezien worden, maar dat boeit mij niet zo. Dus toen zegt ineens een collega van mij 'he daar heb je Rita verdonk' ik dacht dat ze een grapje maakt en dat boeit mij geen flikker, al loopt de koninging voorbij. Tis ook maar een mens en niet bepaald naar mijn interesse trouwens. Dus ik liep door. Uiteindelijk liepen we door zo'n straatje, staat Rita Verdonk ineens voor mij. Dus ik had echt zoiets van 'Hahah what the hell, ze staat er dus echt, stik.' Dus ik had echt zoiets van 'hahah kut' begint ze ineens over mijn haar dat ze het een mooie kleur vond, dus ik helemaal trots hahah. En toen kwamen er ineens allemaal kleerkasten op me af en moest ik doorlopen. Terwijl zij mij aansprak hahaha.

    Dus nu kwam ik tot de conclusie dat mijn leven toch niet zo saai is als dat ik altijd zeg. Maar ik verveel me gewoon nogal snel en ik ben niet snel meer geamuseerd meer, omdat ik veel dingen te normaal geworden vind :Y).

    Stiekem ben ik gewoon een verwend secreet (krul).

    En voor iedereen die het ook echt helemaal gelezen heeft; Hahah respect _O_ (krul):Y)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 20:27 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Haha buiten dat ik me ernstig verbrand heb, was het wel heel erg leuk allemaal :Y).

    Je hebt bij Elf Fantasy Fair toch al gemerkt dat de zon schijnt en dat jij er niet tegen kan zonder zonnebrandcreme! Doe daar dan iets mee! xp

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Hahah, nu word ik best bang. Larissa lijkt namelijk best veel op mij, daarom zou ik no way ooit ruzie met haar willen (cat)

    Aangezien jij een hele lieve meid bent zal je vast geen ruzie met haar krijgen. En zo wel heb je het vast niet opgezocht, als ik lees wat zij altijd doet.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 20:56 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    2Krull4U schreef:
    (...)
    Je hebt bij Elf Fantasy Fair toch al gemerkt dat de zon schijnt en dat jij er niet tegen kan zonder zonnebrandcreme! Doe daar dan iets mee! xp
    Nee verbrand als in, het was heel druk ik reikte naar de broodrooster uit, stootte mijn arm er tegen aan en die was zo heet dat mijn arm vast bleef plakken. Over mijn hele onder arm staat nu het patroon van de broodrooster gebrand :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Aangezien jij een hele lieve meid bent zal je vast geen ruzie met haar krijgen. En zo wel heb je het vast niet opgezocht, als ik lees wat zij altijd doet.
    Haha nee, ook ik ben vaak niet zo lief als er dingen gebeuren waar ik het totaal niet mee eens ben :Y). Vraag maar aan Jolien, die zal dat wel bevestigen. En uhm Naja Larissa is gewoon heel erg verwend enzo en enkel het beste gewend en dan komt er ineens een rode bimbo aankakken, waarvan zij denkt dat die haar moeder gaat inpikken. Kan me ergens wel voorstellen dat ze dan jaloers en boos word :'DDD :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Haha nee, ook ik ben vaak niet zo lief als er dingen gebeuren waar ik het totaal niet mee eens ben :Y). Vraag maar aan Jolien, die zal dat wel bevestigen. En uhm Naja Larissa is gewoon heel erg verwend enzo en enkel het beste gewend en dan komt er ineens een rode bimbo aankakken, waarvan zij denkt dat die haar moeder gaat inpikken. Kan me ergens wel voorstellen dat ze dan jaloers en boos word :'DDD :Y).

    Haha ja maar zo is iedereen denk ik wel joh! :Y) Haha ach ja dat is ook wel redelijk logisch maar aan die rode bimbo zal ze vanzelf wennen :Y) Haha maar dat kan ik me ook wel voorstellen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tegenover jou is mijn leven heel saai. En dat is wel op een duur wordt dat gewoonte en dan denk je 'Wat is daar nu speciaal aan?'. Dat heb ik soms ook. Maar dat is best wel gaaf,al ken ik die mensen die echt.(A)

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Nee verbrand als in, het was heel druk ik reikte naar de broodrooster uit, stootte mijn arm er tegen aan en die was zo heet dat mijn arm vast bleef plakken. Over mijn hele onder arm staat nu het patroon van de broodrooster gebrand :Y).

    Grapje. Ik heb niks gezegd. Hopelijk geneest het snel :o

    Springbreak schreef:
    Geweldig zeg! Gebeurde dat maar bij mij!

    Hahahaha Larissa blijft maar kut doen. :'DDD
    Kutterd dat ze is. :'D

    Maar wat schattig dat ze net op jouw ochtenddienst waren, moet ook weer lukken. :') Naja, alles gebeurt met een reden! -van jou gejat-

    En fakker, niet op mijn facebook zetten, gek. oO Al de kutmensen van mijn school konden dat lezen enzo. O_O

    Phineas schreef:
    Oooomg wat gaaf! :9~


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Kirsten jou leven verveeld nooit, denk ik zo! Hahaha _O_


    -

    Zo stoeer 8D
    & k heb t helemaal gelese ^^


    Pop ate my heart.

    Prodigy schreef:
    Hahahaha Larissa blijft maar kut doen. :'DDD
    Kutterd dat ze is. :'D

    Maar wat schattig dat ze net op jouw ochtenddienst waren, moet ook weer lukken. :') Naja, alles gebeurt met een reden! -van jou gejat-

    En fakker, niet op mijn facebook zetten, gek. oO Al de kutmensen van mijn school konden dat lezen enzo. O_O
    uhm, wat had ik allemaal neergezet dan? Maakt mij niet zo veel uit dat het hen wat doet, die rijke snobs :'D. Of zijn ze jou nu aan het stalken |:?-gaat zelf nog even kijken voor de zekerheid- Hahah ja, alles gebeurd om een reden :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    PandaPirate schreef:
    Zo stoeer 8D
    & k heb t helemaal gelese ^^
    -geeft koekje en een zakje 'respect'- :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    UNCOMMON schreef:
    Haha, wat stoer! :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.