• "Ik wil niet naar Nederland, want het is een klein landje."

    Dit zei een vriendin van mij, hoe zij erbij komt, heeft zij ook weer van een vriendin.
    Maar dit gaat voor mij echt te ver. Eerst denkt hij dat hij wat is bij de meisjes, met zijn lelijke babyface. En nu opeens wilt hij niet naar Nederland komen. Ik bedoel, denkt hij dan alleen maar aan geld geld geld?!! Dit is voor mij echt een toppunt. Nee, ben geen fan. En inderdaad het gaat mij niks aan. Maar ik bedoel, denkt hij soms dat hij alles is en alles. Wat vinden jullie?


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Allure schreef:
    Dat is eigenlijk vet raar..


    Want hij is denk ik al misschien in België geweest
    en dat landje is kleiner dan Nederland..


    Hij geeft ook een concert in België, binnenkort. xd


    All this dampness is damp.

    LoversLove schreef:
    "Ik wil niet naar Nederland, want het is een klein landje."

    Dit zei een vriendin van mij, hoe zij erbij komt, heeft zij ook weer van een vriendin.
    Maar dit gaat voor mij echt te ver. Eerst denkt hij dat hij wat is bij de meisjes, met zijn lelijke babyface. En nu opeens wilt hij niet naar Nederland komen. Ik bedoel, denkt hij dan alleen maar aan geld geld geld?!! Dit is voor mij echt een toppunt. Nee, ben geen fan. En inderdaad het gaat mij niks aan. Maar ik bedoel, denkt hij soms dat hij alles is en alles. Wat vinden jullie?


    Ik wil niet zeggen dat die vriendin van je vriendin een roddelaar is maar men kan ook roddelen.
    als het egt zo was kwam het vast wel op tmf ofs00


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Ik vind hem dus ECHT NIET knap. Hij heeft idd een babyface. En die commerciele liedjes van hem vind ik al helemaal niet leuk.


    If you want perfection, buy a Barbie

    Mensen, weet ook niet of het waar is. Mijn vriendin is fan en ja, het is best lullig als dit door een hater komt waardoor zij geen fan meer is.


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    LoversLove schreef:
    Mensen, weet ook niet of het waar is. Mijn vriendin is fan en ja, het is best lullig als dit door een hater komt waardoor zij geen fan meer is.


    Idd


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Ik ben niet bepaald een fan maar enkele liedjes van hem zijn goed. Maar ik vind dit echt wel overdrijvend!

    Nou ja ik woon in België maar als hij Nederland al klein vind is België al veel te min!

    Maar eigenlijk is dit waarschijnlijk niet waar duuuus...

    Ik weet niet of ik dit moet geloven... Het kan zomaar verzonnen zijn! Maarja, hier zie ik hem ook niet voor aan, hoor. Nee ik ben geen fan, maar een hater? Nee dat absoluut niet!

    Ik zie wel, of het waar is. Het is toch denk ik gewoon een roddel hoor.

    haiwannagirl schreef:
    Ik ben niet bepaald een fan maar enkele liedjes van hem zijn goed. Maar ik vind dit echt wel overdrijvend!

    Nou ja ik woon in België maar als hij Nederland al klein vind is België al veel te min!

    Maar eigenlijk is dit waarschijnlijk niet waar duuuus...

    En dan hebben we het nopg niet eens over luxemburg xD

    CACHAREL schreef:
    Als dit inderdaad waar is, vind ik dit ook te ver gaan. Maar er is geen bewijs, dus geloof ik het niet.


    None but ourselves can free our minds.

    CACHAREL schreef:
    Als dit inderdaad waar is, vind ik dit ook te ver gaan. Maar er is geen bewijs, dus geloof ik het niet.


    Save friends, you need them.

    CACHAREL schreef:
    Als dit inderdaad waar is, vind ik dit ook te ver gaan. Maar er is geen bewijs, dus geloof ik het niet.

    idd

    wacht tog is een keer tot je het uit zijn mond hoort.
    ughhh ik word er gek van als ik zeg dat justin bieber weer met caitlin heeft geloofd iedereen het ook gelijk echt onzin!!


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    die Aardappeel moet eens goed gepeld worden. (krul)


    =

    Boeie ;$


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Verschijnlijk gewoon verzonnen...Oke ik ben helemaal geen fan van Justin Bieber ik vind zijn muziek vreselijk (sorry voor de fans, vat het niet persoonlijkop)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.