• Daar kan ik echt niet bij, dat is voor mij het toppunt van discriminatie. Leg mij maar eens uit waarom je op zo'n partij zou stemmen?

    Hij heeft misschien goede punten, maar ook heel heel heel erg slechte wat is nou belangrijker..
    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Het is gewoon zo. Wat hij zegt komt overeen met wat Hitler zei. Hitler gaf de joden de schuld en Geert de turken en Marokkanen ( ja die twee want daar praat hij altijd over nooit over belgen, italianen, duitsers,polen etc.)


    Ja, maar als Wilders echt ideeën als Hitler zou hebben, of er zoveel op zou lijken, zou die, neem ik aan, allang niet meer verkiesbaar gestelt worden toch?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Versace schreef:
    Wat help er nou als een buiterlandse crimineel het land uit wordt gezet? Er blijven mensen komen ><

    Dat wilt-ie dus ook niet meer.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Geert je zwarte haren stonden beter! :'D

    Wat een loser, alsof wij dat niet kunnen zien dat het geverft is. Imao


    You can run but not hide

    xLilian schreef:
    Ik ga later niet de politiek in :Y)


    Nee ik ook niet.
    Ik zou dan alleen maar geïrriteerd en boos raken.


    Smiling but close to tears.

    @ScrapAttack

    Jij luistert, leest, kijkt of whatever nooit het nieuws?

    Wilders wil ten eerste alle criminele buitenlanders eruit gooien omdat wij Néderland zijn.

    Ten tweede spreekt hij niet over de Duitser etc omdat die gewoon simpelweg minder crimineel zijn hier in Nederland.

    En tsja, zijn haar? Dat is een understatement denk ik x]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 21:20 ]

    Up schreef:
    (...)

    Nee ik ook niet.
    Ik zou dan alleen maar geïrriteerd en boos raken.


    Daarom (:


    wth.

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Dat wilt-ie dus ook niet meer.
    Er komt nu al niemand meer het land in. :+

    Juneau schreef:
    Je hebt mij nooit horen zeggen dat ze geen waarschuwing horen te krijgen, ik was het inderdaad vergeten te zeggen in m'n vergelijking. In dit standpunt geef ik je gelijk. Ze behoren eerst een waarschuwing te krijgen, en als ze dan doorgaan moeten ze gewoon uitgezet worden. (:


    Precies. We nemen even een voorbeeld zoals ik het vind.

    Pleegt misdaad - Gevangenis in voor ... jaar - Straf afgelopen en gevangenis uit - Nog een misdaad - Land uit.

    Geld voor iedereen met een dubbele nationaliteit want die weten zich vaak nog in het buitenland te redden. Maar gelijk klakkeloos het land uitzetten vind ik onbeschoft. Iedereen verdient nieuwe kansen, zolang ze die maar niet misbruiken. God, ik ben moe man dus ik vergeet de helft goed de typen -het is maar goed dat ik spellingscontrole heb op me pc-


    Behind every great man there’s a great woman

    ScrapAttack schreef:
    (...)

    Ja, maar als Wilders echt ideeën als Hitler zou hebben, of er zoveel op zou lijken, zou die, neem ik aan, allang niet meer verkiesbaar gestelt worden toch?
    Zucht. Herhaling. Hij praat niet over die landen omdat de criminele cijfers daarvan gewoon véél minder zijn hier in Nederland.

    LaPush schreef:
    (...)

    Precies. We nemen even een voorbeeld zoals ik het vind.

    Pleegt misdaad - Gevangenis in voor ... jaar - Straf afgelopen en gevangenis uit - Nog een misdaad - Land uit.

    Geld voor iedereen met een dubbele nationaliteit want die weten zich vaak nog in het buitenland te redden. Maar gelijk klakkeloos het land uitzetten vind ik onbeschoft. Iedereen verdient nieuwe kansen, zolang ze die maar niet misbruiken. God, ik ben moe man dus ik vergeet de helft goed de typen -het is maar goed dat ik spellingscontrole heb op me pc-
    Haha nou dan hebben wij na een discussie toch nog samen hetzelfde eindpunt gevonden. (krul)

    Juneau schreef:
    (...)Dan zit jij al een paar maanden op de verkeerde standpunten te broeden! Hé! Ja guttegut, Wilders wil niet zoals Hitler een 'ras' uitroeien! Oh nee? Nee! Hij wil enkel alle buitenlandse criminelen uit Nederland halen.

    Wilders wordt met Hitler vergeleken vanwege een strakker beleid op buitenlanders. Klopt dat Hitler hierin wat strakker was dan Wilders nu, maar de situaties waarin deze twee mensen zich bevinden is hetzelfde en dat kan ook een verklaring zijn voor hun stijgende populariteit en vergelijking. Zo ging het met de economie van Duitsland slecht (dictaat van Versailles) en nu ook met die van Nederland (economische crisis).

    Ik denk dat daar die vergelijking vandaan komt, maar ik vind het inderdaad fout om te denken dat door toedoen van Wilders binnenkort een nieuw Auschwitz, Sobibor en Mauthausen in Nederland komt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Juneau schreef:
    (...)Er komt nu al niemand meer het land in. :+


    Relax, wie zegt dat Wilders al heeft gewonnen?


    You can run but not hide

    LaPush schreef:
    (...)

    Precies. We nemen even een voorbeeld zoals ik het vind.

    Pleegt misdaad - Gevangenis in voor ... jaar - Straf afgelopen en gevangenis uit - Nog een misdaad - Land uit.

    Geld voor iedereen met een dubbele nationaliteit want die weten zich vaak nog in het buitenland te redden. Maar gelijk klakkeloos het land uitzetten vind ik onbeschoft. Iedereen verdient nieuwe kansen, zolang ze die maar niet misbruiken. God, ik ben moe man dus ik vergeet de helft goed de typen -het is maar goed dat ik spellingscontrole heb op me pc-


    Damn right.


    "Let them eat cake!"

    Juneau schreef:
    ScrapAttack schreef:
    (...)

    Jij luistert, leest, kijkt of whatever nooit het nieuws?

    Wilders wil ten eerste alle criminele buitenlanders eruit gooien omdat wij Néderland zijn.

    Ten tweede spreekt hij niet over de Duitser etc omdat die gewoon simpelweg minder crimineel zijn hier in Nederland.

    En tsja, zijn haar? Dat is een understatement denk ik x]

    Heb je dat tegen mij of niet x) ik volg het allemaal niet meer haha.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    xLilian schreef:
    Ik ga later niet de politiek in :Y)

    Ik zou het wel willen. Graag zelfs! Binnenkort mag ik van me ouders al lid worden van de jongerenpartij :Y)


    Behind every great man there’s a great woman