• Daar kan ik echt niet bij, dat is voor mij het toppunt van discriminatie. Leg mij maar eens uit waarom je op zo'n partij zou stemmen?

    Hij heeft misschien goede punten, maar ook heel heel heel erg slechte wat is nou belangrijker..
    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Ja maar er zijn minder mensen die een pet dragen xd

    Voer dan meteen een vaatwasmachinebelasting in: dit kan ook wel met de hand worden gedaan en het is veel te veel energie-intensief x]
    Wow, we worden nog creatief met die belastingen :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Juneau schreef:
    (...)Maar dat zijn voornamelijk Nederlanders, en het gaat niet om de aantallen. Het gaat om de aspecten van het geloof. In de Koran staat letterlijk dat je iemand mag vermoorden. Volgens de Nederlandse wet is het niet toegestaan, en volgens álle andere geloven in Nederland ook niet. Tsja, ik blijf het herhalen. Ze zijn hier te gast, dus het lijkt me logisch dat ze zich moeten aanpassen. (:

    Dat staat er helemaal niet. Dat is wat hij ervan maakt. En de Koran is toch geen wet. Als ik met de Bijbel naar een Arabisch land ga, en ik maak een haat film daarover en ik vertel hun dat in de Bijbel staat dat je een persoon mag vermoorden dan weten hun toch ook niet of dat zo is of niet.
    En dat van te gast slaat nergens op. Iedereen is gelijk.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Versace schreef:
    Ik zou zelf nooit op de Pvv stemmen.

    En onder buiterlanders: behoren niet alleen turken en marokkanen, maar ook duitsers, amerikanen, polen. Ect? Waarom wordt daar nooit wat van gezegd?
    Omdat die zich meer gedeisd houden in ons land. Overigens hoor je over Polen ontzettend veel hoor. (krul)

    Wilders is de nieuwe Hitler (:


    wth.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Ja maar er zijn minder mensen die een pet dragen xd


    Haha ja oke. Maar toch, ik vind het een apart idee ;p


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oh, over dat je geen hoofddoeken op het werk mag dragen vind ik echt stom. Maar daarnaast vind ik het ook heel stom, dat je geen "aanstotende" tatoeages of piercings mag hebben op het werk (belangrijk werk, weetjewel). Waarom niet of allebei wel, of allebei niet? Ik zeg weer, eerlijk is eerlijk.

    Alhoewel ik niet weet of dit een echte wet is? Help, iemand?


    "Let them eat cake!"

    Versace schreef:
    Een vraagje: Wat gebeurt er met de criminele Nederlanders?

    Niks. die gaan gewoon de cel in.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    xLilian schreef:
    Wilders is de nieuwe Hitler (:

    Zo erg is ie toch niet? Ik bedoel, hij is ervoor dat criminele buitenlanders het land uit gezet moeten worden, maar hij probeerd niet 1 soort uit te roeien ofzo xd


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Niks. die gaan gewoon de cel in.


    Je brengt het alsof Nederlandse criminelen een luxe straf krijgen.


    "Let them eat cake!"

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Dat staat er helemaal niet. Dat is wat hij ervan maakt. En de Koran is toch geen wet. Als ik met de Bijbel naar een Arabisch land ga, en ik maak een haat film daarover en ik vertel hun dat in de Bijbel staat dat je een persoon mag vermoorden dan weten hun toch ook niet of dat zo is of niet.
    En dat van te gast slaat nergens op. Iedereen is gelijk.
    In de Bijbel staat niet dat je iemand mag vermoorden, dat je een gezin uit elkaar mag laten vallen en iemand van z'n leven mag beroven. Ik vind het dan ook zéér terecht dat Nederland erop gewezen wordt dat dit in de 'Bijbel' van de buitenlanders staat. Ik heb níets maar dan ook níets tegen buitenlanders, zolang ze zich gedragen.

    Dat van te gast slaat overigens wel ergens op, ze komen hier niet van oorsprong weg. Dus hoe wil je ze dan gaan noemen? Logeerders? Dan zijn ze nog steeds te gast, 'Nep-Nederlanders?' Dan hebben ze nog steeds niet alle rechten van een volledige Nederlander. Púúr en alleen omdat ze hier niet weg komen maar uit een ander land. Als wij naar hun land gaan behoren wij ons ook aan hún regels te houden, en anders moeten wij maar terug naar ons eigen stekje gaan.

    Juneau schreef:
    (...)Nee dat klopt niet, dit land is van de Nederlanders, vandaar Néderland. Iedereen uit het buitenland is te gast. Ik zeg niet dat álle buitenlanders uit het land moeten, enkel diegene die crimineel zijn en weigeren zich aan te passen.

    Helemaal niet. En die Nederlanders hebben vroeger zelf de turken en Marokkanen hierheen gehaald. Zij mochten al jullie afval opruimen al het zware werk doen en nu gaan jullie even lekker ondankbaar zitten doen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Juneau schreef:
    (...)Omdat die zich meer gedeisd houden in ons land. Overigens hoor je over Polen ontzettend veel hoor. (krul)


    Ik ben Amerikaans, en bij mij thuis houden we het ook Amerikaans >< Ik ga me echt niet aanpassen ''omdat het moet''
    Ik ben er trots op dat ik een amerikaanse ben en omdat ik hier woon betekend het niet dat ik mijn afkomst en cultuur moet vergeten. (zo komt het over bij Wilders)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 21:01 ]


    You can run but not hide

    xLilian schreef:
    Wilders is de nieuwe Hitler (:

    Die vergelijking vind ik echt te erg, gewoon grof. Het spijt me wel hoor maar Hitler eeft miljoenen mensen vermoord en dat zou Geert Wilders nooit doen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Juneau schreef:
    (...)
    It's okay, haha. Mijn vergelijking komt op hetzelfde standpunt neer. Alleen is dit persoonlijker opgesteld. Maar het aspect is toch werkelijk hetzelfde hoor.


    Jawel een beetje misschien, haha. :9~
    Ik ben het wel met je eens hoor, ik dacht dat jij juist zei dat álle buitenlanders uit het land moesten. Maar inderdaad ik vind ook dat alle criminele/onbeschofte allochtonen en allochtonen die alleen voor een uitkering komen uit het land moeten. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Die vergelijking vind ik echt te erg, gewoon grof. Het spijt me wel hoor maar Hitler eeft miljoenen mensen vermoord en dat zou Geert Wilders nooit doen!


    Ik hou mijn mond al (:


    wth.