• Ik vond het nou net zo'n leuk discussie topic.(cat)
    Lees titel^

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 21:51 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nou dat was de discussie dan. Het was leuk(: Ik ga ook maar wat anders doen. Ciaao!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 22:26 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Aaaarg. ik moet ook weg. Jongens, even als laatste, voor welke partij zijn jullie?


    "Let them eat cake!"

    Haha inderdaad, heb het gemerkt. Toen ik klaar was met eten moest ik echt racen om alle nieuwe berichten te lezen en weer bij te blijven. Vanaf pagina 6 heb ik helemaal door moeten lezen t/m pagina 20 omdat er steeds weer nieuwe bij kwamen, wat er uiteindelijk voor heeft gezorgd dat ik helemaal niet heb kunnen reageren. En nou kan ik dat dus wel, net nu iedereen gaat slapen of leren. Great..


    Scream for mercy!

    Ik ben voor de SP.


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    Haha inderdaad, heb het gemerkt. Toen ik klaar was met eten moest ik echt racen om alle nieuwe berichten te lezen en weer bij te blijven. Vanaf pagina 6 heb ik helemaal door moeten lezen t/m pagina 20 omdat er steeds weer nieuwe bij kwamen, wat er uiteindelijk voor heeft gezorgd dat ik helemaal niet heb kunnen reageren. En nou kan ik dat dus wel, net nu iedereen gaat slapen of leren. Great..


    Haha... mijn internet viel nog tussendoor uit, maar dat was snel verholpen. houd je ook van discussies?


    "Let them eat cake!"

    ik GroenLinks (: SP heeft trouwens ook goede ideëen.


    "Let them eat cake!"

    Eindigt het hier dan maar? :P


    "Let them eat cake!"

    Ja, ik discussieer graag maar ik ben er niet erg goed in. Ik kan me wat schelden betreft wel altijd goed inhouden.


    Scream for mercy!

    Haha, lekker. Kom ik nu aankakken.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Okay jongens, ik ga byeeeeee <3


    "Let them eat cake!"

    Mythical schreef:
    ik GroenLinks (: SP heeft trouwens ook goede ideëen.


    Groenlinks, die zijn zeker goed. Ze hebben hele goede standpunten, maar daar tegenover ook weer punten waar ik het totaal níet mee eens ben.
    Ik heb wel veel bewondering voor het debatteren van Femke, ze heeft er echt talent voor!


    Scream for mercy!

    Oh, bye dan maar!


    Scream for mercy!

    Lool, pagina 8 met het tweede PVV-topic :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    hmm, ik zou op PVV stemmen omdat ik het met de ideeën mee eens ben.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    En verder lijkt het voor vanavond niet komen.


    Scream for mercy!