• Ik vond het nou net zo'n leuk discussie topic.(cat)
    Lees titel^

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 21:51 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    hij had gezegd dat als de CDA verliest dat hij dan zou opstappen. En dat heeft hij gedaan :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dorpsgek schreef:
    Niet zo gemeen over Balkenende. Ik vind 't écht zielig voor die man. Jammer dat het zo moest aflopen.

    We doen niet gemeen. ja oke, ik zei dat hij de vader van harry potter is maar dat zeg ik al jaren. Maar het is logisch dat hij weg is, het werd wel eens tijd voor een andere lijsttrekker bij de CDA. En hoe zielig het ook voor hem is, hij koos er zelf voor.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 9:05 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Balkenende heeft zelf fouten gemaakt, en als je niet wint, om dan op te stappen vind ik een beetje flauw, hij kan ook gewoon lid blijven van het CDA alleen dan niet als voorzitter.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Dorpsgek schreef:
    Niet zo gemeen over Balkenende. Ik vind 't écht zielig voor die man. Jammer dat het zo moest aflopen.


    Ik doe toch niet gemeen?
    Ik moest lachen omdat Flashpoint zei: vader van harry potter.
    En ik vroeg juist waarom hij weg ging.
    En ik vind zijn haar écht grappig, maar daarom vind ik hem lauw.:9~


    Smiling but close to tears.

    Rickjuh schreef:
    Balkenende heeft zelf fouten gemaakt, en als je niet wint, om dan op te stappen vind ik een beetje flauw, hij kan ook gewoon lid blijven van het CDA alleen dan niet als voorzitter.

    Ja oke, maar hij koos er zelf voor. Dan vind ik het niet zielig. Niemand heeft hem gedwongen weg te gaan. Hij heeft zelf ook wel in gezien dat als hij lijsttrekker blijft de CDA niet zal winnen maar dat hij dan meteen helemaal weg gaat is wel flauw ja.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Tja, maar ik vind toch dat 'ie 't al die tijd goed heeft gedaan. Hij was een goede partijleider en premier. We'll see hoe 't d'r vanaf nu uit zal komen te zien. Als Wilders zich maar een beetje gedeisd houdt. Ik hoop dat 't CDA nog wel in de coalitie blijft.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dorpsgek schreef:
    Tja, maar ik vind toch dat 'ie 't al die tijd goed heeft gedaan. Hij was een goede partijleider en premier. We'll see hoe 't d'r vanaf nu uit zal komen te zien. Als Wilders zich maar een beetje gedeisd houdt. Ik hoop dat 't CDA nog wel in de coalitie blijft.

    uhu. Ik hoop echt dat Wilders nu niet opeens allemaal rare dingen gaat doen. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    't Zal probably wel een beetje meevallen met Wilders.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dorpsgek schreef:
    't Zal probably wel een beetje meevallen met Wilders.

    Hopelijk. En anders pak ik alvast mijn koffers. (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ameeeeerika - Obama.

    I mean, dan zou ik naar Amerika emigreren, no way josé dat wilders aan de macht in ons kikkerlandje komt héhé

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 9:25 ]


    SLOAN.

    Up schreef:
    (...)

    -slecht in scheikunde-
    wat gebeurt er dan? ;o

    ik denk dat hij dan kaa wordt:Y)
    haha tsja, ik vind sommige standpunten nogal raar,
    vooral dat van 2006 (srry niet erg up2 date) waarin stond dat hij de grondwet artikel nr 1 wou afschaffen; iedereen moet gelijk behandeld worden in gelijke situaties


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Nu schiet me ineens wat te binnen. Was Wilders niet degene die opperde voor knieschoten als waarschuwingen voor criminele (Marokkaanse) jongeren? Zo niet, wie was dat wel?


    No growth of the heart is ever a waste

    He, ja dat was wilders xD


    SLOAN.

    Omdat Wilders gewoon helemaal gelijk heeft:Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Ik vind niet dat hij daar trots op kan zijn.


    Juist wel.
    JUIST wel.

    Hij houd vast aan zijn eigen ideeën, in tegenstelling tot de meeste andere partijen die zeggen wat eht volk wil horen.
    Echt, die man verdient zoveel meer respect om die reden.


    ars moriendi