• Ik vond het nou net zo'n leuk discussie topic.(cat)
    Lees titel^

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 21:51 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jullie kunnen zeggen wat je wil, maar hij is wel de enigste met een kogelvrij vest aan en een handvol bodyguards om zich heen.

    Hij staat voor waar hij voor staat, en krabbelt niet terug. Dát noem ik durf, kracht, vertrouwen en doorzettingsvermogen.

    Amen. (A)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 22:49 ]


    ars moriendi

    Wauw.
    Pagina 9 is bereikt.
    Oké ik hou op met dit topic vol te spammen.


    Scream for mercy!

    Mercury schreef:
    Jullie kunnen zeggen wat je wil, maar hij is wel de enigste met een kogelvrij vest aan en een handvol bodyguards om zich heen.

    Hij staat voor waar hij voor staat, en krabbelt niet terug. Dát noem ik durf, kracht, vertrouwen en doorzettingsvermogen.

    Amen. (A)


    Inderdaad


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    En nu viert de PVV feest.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Juneau schreef:
    PB het me! Of zet het in mijn gastenboek. Zeker weten dat ik morgen nog wel wil discussieren hoor. (krul)

    @ Flashpoints, als je dit leest. Nog sorry voor je knuffels haha! (:

    Haha geeft niet hoor ;3 ik heb er nog genoeg liggen die nog onthoofd moeten worden. ;'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mercury schreef:
    Jullie kunnen zeggen wat je wil, maar hij is wel de enigste met een kogelvrij vest aan en een handvol bodyguards om zich heen.

    Hij staat voor waar hij voor staat, en krabbelt niet terug. Dát noem ik durf, kracht, vertrouwen en doorzettingsvermogen.

    Amen. (A)

    Ik vind niet dat hij daar trots op kan zijn.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Goeeedemorgen, we gaan gewoon weer verder waar we gestart waren hoor! (krul)

    Hij hoeft er niet trots op te zijn dat hij dat allemaal nodig heeft, maar hij mag daarintegen wel trots zijn op zijn kracht, vertrouwen en de trots in zijn 'groep'.

    Over die hoofddoekjes, ik heb er vannacht over nagedacht. Ik vind dat enkel de hoofddoekjes op christelijke scholen verboden moet worden. Op openbare scholen is het aan de directeur. (:

    Juneau schreef:
    Over die hoofddoekjes, ik heb er vannacht over nagedacht. Ik vind dat enkel de hoofddoekjes op christelijke scholen verboden moet worden. Op openbare scholen is het aan de directeur. (:

    Absoluut mee eens.


    Vainglorious

    Juneau schreef:
    Goeeedemorgen, we gaan gewoon weer verder waar we gestart waren hoor! (krul)

    Hij hoeft er niet trots op te zijn dat hij dat allemaal nodig heeft, maar hij mag daarintegen wel trots zijn op zijn kracht, vertrouwen en de trots in zijn 'groep'.

    Over die hoofddoekjes, ik heb er vannacht over nagedacht. Ik vind dat enkel de hoofddoekjes op christelijke scholen verboden moet worden. Op openbare scholen is het aan de directeur. (:

    Ja oke maar ik zou ook niet bepaald trots zijn als ik in een kogelvrijvest met bewaking over straat zou moeten lopen omdat er een grote kans is dat ik neergeknald word.
    En wat betreft hoofddoekjes, daar heb je wel gelijk in.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 7:54 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik was al op je reactie aan het wachten. (krul)

    Ja maargoed, de kans dat hij neergeknalt wordt is puur om het feit dat hij zo direct is, en zegt waar het op staat. Ontzettend veel Nederlanders kunnen hier al niet tegen, laat staan de mensen waar het over gaat.

    Het betuigt dus ook dat er degelijk veel criminelen zijn in Nederland, buitenlands én Nederlands. Maar de Nederlanders hebben hier hun herkomstland, de buitenlanders níet. Daarom vind ik ook dat als hun crimineel zijn geweest dat ze éérst dezelfde straf krijgen, maar krijgen ze levenslang of begaan ze wéér een misdaad, mogen ze terug naar hun eigen land. Of het daar veilig is of niet, ze hebben kansen genoeg gehad. (:

    Juneau schreef:
    Ik was al op je reactie aan het wachten. (krul)

    Ja maargoed, de kans dat hij neergeknalt wordt is puur om het feit dat hij zo direct is, en zegt waar het op staat. Ontzettend veel Nederlanders kunnen hier al niet tegen, laat staan de mensen waar het over gaat.

    Het betuigt dus ook dat er degelijk veel criminelen zijn in Nederland, buitenlands én Nederlands. Maar de Nederlanders hebben hier hun herkomstland, de buitenlanders níet. Daarom vind ik ook dat als hun crimineel zijn geweest dat ze éérst dezelfde straf krijgen, maar krijgen ze levenslang of begaan ze wéér een misdaad, mogen ze terug naar hun eigen land. Of het daar veilig is of niet, ze hebben kansen genoeg gehad. (:

    Haha :9~
    Ik zie het al gebeuren dat een Marokkaan/Turk of Nederlander hem neerknalt. Niet uit voordelen omdat hun criminelen zijn maar Wilders heeft het áltijd over Turken en Marokkanen en als die nou echt goed pissig worden kan het gebeuren dat die hem neerknalt.
    Maar kijk, Joran van der sloot is ook een grote misdaad begaan en die word ook gewoon in Amerika de cel in gegooid in plaats van hier terug gestuurd te worden.(nerd) Al is dat wss wel beter want in de Amerikaanse cellen is er niet de luxe die er hier wel is. Als ik ooit dakloos word zorg ik ervoor dat ik de cel in gegooid word :9~

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 8:07 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Maar Joran wordt toch in Peru in de gevangenis gedumpt? Dat is een horrorgevangenis hoor, hij mocht willen dat hij terug zou gaan naar Nederland.

    Maar het is dan toch ronduit beláchelijk dat de gasten iemand willen neerschieten omdat hij vindt dat ze zich aan moeten passen?

    Dat is best een goed idee, lekker warm. Welke misdaad ga je plegen dan? (krul)

    Juneau schreef:
    Maar Joran wordt toch in Peru in de gevangenis gedumpt? Dat is een horrorgevangenis hoor, hij mocht willen dat hij terug zou gaan naar Nederland.

    Maar het is dan toch ronduit beláchelijk dat de gasten iemand willen neerschieten omdat hij vindt dat ze zich aan moeten passen?

    Dat is best een goed idee, lekker warm. Welke misdaad ga je plegen dan? (krul)

    Maar kijk dat bedoel ik dus. Eigenlijk zou de gevangenis hier ook heel slecht zijn. Like, zo slecht is het er nu. Je krijgt eten, een tv, wat je maar wilt. En dat hoort niet. Maak de cellen slechter en de mensen gaan ook wat snelle op het rechte pad.
    Maar hij zegt niet alleen dat ze zich moeten aanpassen hij geeft hun gewoon zo'n beetje overal de schuld van. En hij doet ook gewoon echt belachelijke dingen zoals Fitna bijvoorbeeld. Waar sloeg dat hele filmpje op? De buitenlanders moeten zich aanpassen maar hij denkt dat hij ook meteen even een filmpje kan gaan maken over hoe slecht de Islam is zonder daar problemen mee te krijgen xd
    Hm, een moord? Kom ik dan lekker lang in de cel? :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hhaha, Volgens wilders hebben de gevangenen het beter dan de ouderen in Nederland, dus zo'n gevangenis is qua verzorging dan zo slecht nog niet hahaha.


    SLOAN.

    Guitarsolo schreef:
    Hhaha, Volgens wilders hebben de gevangenen het beter dan de ouderen in Nederland, dus zo'n gevangenis is qua verzorging dan zo slecht nog niet hahaha.

    Daarom haha. :3 Vandaar dat ik ook zeg 'mocht ik ooit zwerver ofzo worden dan zorg ik ervoor dat ik de cel in gegooid word':9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3