• Ik vond het nou net zo'n leuk discussie topic.(cat)
    Lees titel^

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 21:51 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Achja, ik ben zelf ook geen voorstander van Frans en Duits..
    Maar aan de andere kant, is het wel handig om de wereldtalen te leren;)
    -en de talen van je buurlanden-

    Mee eens (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Maar renéeeeeee. dat is dan hun probleem. ik voel me ook niet fijn als je nederlands praat haha. maar wat ik al eerder zei; als ik iets tegen iemand op straat wil zeggen in het Iraans/andere taal dan vind ik gewoon dat dat moet kunnen.

    Ja opzich wel, opzich niet. Ik vind het altijd wel een fijn gevoel als ik weet wat er gezegt word. Van mij mag je thuis of als je elkaar belt of iets beter uit kan leggen je eigen taal gebruiken maar ik heb liever dat iedereen Nederlands praat dat geeft mij dan toch een fijner gevoel. X:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Juneau schreef:
    Maar Frans Engels etc zijn talen die ieder onderwijs krijgt. Ze wonen nu in Nederlands, dus zouden ze ook Néderlands moeten kunnen. In publieke omgevingen vind ik gewoon dat je Nederlands moet spreken zodat iedereen je simpelweg kan verstaan. (:

    Maar sommige mensen verstaan ook geen engels, frans of duits. (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Iedereen mag zijn eigen taal praten vind ik, op straat of binnen.


    You can run but not hide

    Wat ben ik blij dat ik examens heb gehad haha :x
    Of niet want dalijk zak ik xD

    Springbreak schreef:
    (...)
    Ja opzich wel, opzich niet. Ik vind het altijd wel een fijn gevoel als ik weet wat er gezegt word. Van mij mag je thuis of als je elkaar belt of iets beter uit kan leggen je eigen taal gebruiken maar ik heb liever dat iedereen Nederlands praat dat geeft mij dan toch een fijner gevoel. X:

    Maar kijk, en toeristen dan? :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Sodeju. Ik moest even eten, kom ik terug op het forum zie ik dat het vorige topic al 14 pagina's bereikt had. Ik vanaf 6 lezen waar ik gebleven was, en maar sneller en sneller lezen als er steeds weer een pagina bij kwam. En maar hopen dat het me nog lukte om te kunnen reageren. Maar nee hoor, het topic heeft zijn einde bereikt. En ik ben onderhand al weer helemaal vergeten welk bericht ik daar wou quoten.


    Scream for mercy!

    Mythical schreef:
    (...)

    We zouden dit bij de leraren moeten voorstellen! Veeeel educatiever dan een toetsje van geschiedenis of Engels.

    Inderdaad! Geweldg idee hier leren we van te spreken in het openbaar, je mening te uiten en je standpunt te onderbouwen met argumenten! Erg goed voor onze ontwikkelijk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Maar kijk, en toeristen dan? :9~


    Ja maar dat zijn toeristen, die komen hier niet wonen? Dus dat lijkt me toch heel anders.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Maar kijk, en toeristen dan? :9~


    toeristen wonen hier niet:Y)

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Maar sommige mensen verstaan ook geen engels, frans of duits. (cat)
    Maar die spreken het ook niet in publieke ruimtes. (krul)

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Maar kijk, en toeristen dan? :9~

    Dat is wat anders. Het gaat over buitenlanders die hier komen wonen, niet op vakantie komen. :P


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    @ Mythical
    Dat ga ik dus niet doen want ik word dan echt gestressed en zonder iets om iets van af te bijten ga ik dus echt vechten met iemand die het oneens met mij is haha


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Juneau schreef:
    (...)Maar die spreken het ook niet in publieke ruimtes. (krul)


    Jawel. Ik had laatst nog franse in mijn rij ;) en die konden geen nl


    You can run but not hide

    Ik vrees dat ik weg moet, ik ga nog nog diep in de nacht het debat volgen. Het discussiëren was absoluut erg leuk en leerzaam. Je leer de mening van andere kennen. Als ik over twee weken nog steeds lid wil worden van DWARS [de jongerenpartij van GroenLinks] dan mag ik lid worden ;D

    Phoe, ik ben moe man. Dat vind ik wel; Politiek is wel zwaar en vermoeiend.


    Behind every great man there’s a great woman