• Ik vond het nou net zo'n leuk discussie topic.(cat)
    Lees titel^

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 21:51 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Juneau schreef:
    Ik had het over petten ja, bij ons. (:

    Wij mogen geen petten, haarbanden etc, dus hun ook geen hoofddoekjes. Ze staan gelijk, misschien nog minder dan Nederlanders. (:


    Das balen, maar geloof is geloof en je moet elkaars geloof kunnen accepteren. En waarom draag jij een pet? Omdat het leuk is. Somige moeten een hoofddoek van hun ouders dragen.


    You can run but not hide

    Mythical schreef:
    (...)

    IDD. Ik wil gelijkheid.

    Ja dat wil ik dus ook. Mogen hun hoofdoekjes dragen dan mogen wij ook een muts dragen ofzo. Niet omdat het van hun geloof is. Dan kan ik ook zeggen: ik draag een muts voor mijn geloof maar dan moet ik hem ook afzetten. Dus dan vind ik dat we daar ook geen onderscheid in moeten maken. Mensen zeggen altijd: ik wil gelijkheid dit, gelijkheid dat. Maar maak dan ook niet van zulke regels.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Iemand werd eens door een andere leraar uit de klas gehaald omdat ze een muts droeg. En we worden van de gang geplukt etc en krijgen dan op ons flikker en toen ik zei: ja maar moslims mogen toch ook hoofdoekjes dragen flipte die vent helemaal.

    Pff, ja ik ken het, daar hebben we bij mij op school ook zooo vaak discussies over gehad.. Maarja schijnbaar trekken ze het geloof voor :+


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Allemaal, ik ga ook slapen haha! Ik vond het leuk om zo gefrustreert te doen met z'n allen. Als ik iemand gekwetst heb oid mag je me altijd PB'en, dat mag sowieso altijd haha.

    Nouja, slaapwel! <3

    Versace schreef:
    (...)

    Das balen, maar geloof is geloof en je moet elkaars geloof kunnen accepteren. En waarom draag jij een pet? Omdat het leuk is. Somige moeten een hoofddoek van hun ouders dragen.


    Je moet GELOOF accepteren en STYLE. Ik bedoel, ik draag soms gothic, ik vind dat ik dat ook gewoon mag dragen.


    "Let them eat cake!"

    Versace schreef:
    (...)

    Das balen, maar geloof is geloof en je moet elkaars geloof kunnen accepteren. En waarom draag jij een pet? Omdat het leuk is. Somige moeten een hoofddoek van hun ouders dragen.
    Tsja dat noemen we aanpassen aan de cultuur in een land.

    @ Juneau; Weltruste


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ga nou niet allemaal weg :( Ik ben nog lang niet klaar met mijn geweldige theorieen en standpunten.


    "Let them eat cake!"

    Ik bleef nog heel even dan echt maar heel even xd drop ze anders alvast voor morgen xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nou kom maar op met je theoriën en standpunten, ik kan ook nog wel even door gaan denk ik haha.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mythical schreef:
    (...)

    Je moet GELOOF accepteren en STYLE. Ik bedoel, ik draag soms gothic, ik vind dat ik dat ook gewoon mag dragen.


    Ja ik heb ook een eigen style (om het zo maar te zeggen).
    Daar ben ik het wel mee eens dat je elkaars style moet kunnen accepteren, maar er zullen altijd wel mensen zijn die je ''style niet accepteren'' Net zoals bij de geloven.


    You can run but not hide

    PB het me! Of zet het in mijn gastenboek. Zeker weten dat ik morgen nog wel wil discussieren hoor. (krul)

    @ Flashpoints, als je dit leest. Nog sorry voor je knuffels haha! (:

    Nou, wat ik net zei: ik vind dat je mag dragen wat je wil. Of het nou om geloof of style gaat.


    "Let them eat cake!"

    Jij draagt een pet omdat je het leuk vindt, een moslim vrouw doet het niet omdat het der zo leuk staat. Nee, die doet het omdat ze dat van haar geloof moet. Ik vind dat je er juist respect voor moet hebben, en gewoon hun geloof moet respecteren, net zoals we dat bij andere religies doen.


    Scream for mercy!

    Mythical schreef:
    Nou, wat ik net zei: ik vind dat je mag dragen wat je wil. Of het nou om geloof of style gaat.

    Inderdaad!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.