• Ik vond het nou net zo'n leuk discussie topic.(cat)
    Lees titel^

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 21:51 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Maar een Japanner bijvoorbeeld kan dat niets schelen want die komt hier bijv. maar voor een maand en gaat dan weer weg. dus waarom dan al die moeite.
    Niets om over na te denken haha, ik moest even ademhalen. (krul)

    Een japanner kan ook Engels omdat ze dat op school hebben. Overigens is die hier maar voor een maand, en hoogstwaarschijnlijk niet zo crimineel. (:

    Juneau schreef:
    (...)Dat merk je zeker wel, een toerist staat niet als 'hangjongere -sorry weet geen beter woord- ' en scheldt niemand uit. :+

    Noooou. Ik heb wel eens een chinees gehad die wat ging zeggen tegen me en heeeeeel erg boos naar me keek. Dus volgens mij schold die me wel uit en die woonde hier niet.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Juneau schreef:
    (...)Niets om over na te denken haha, ik moest even ademhalen. (krul)

    Een japanner kan ook Engels omdat ze dat op school hebben. Overigens is die hier maar voor een maand, en hoogstwaarschijnlijk niet zo crimineel. (:

    Maar een eh, chinees misschien niet of een iranees -ik weet dat zij dat niet kunnen want zij sucken in engels haha-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Dus je wil zeggen dat als Allochtonen hier in Nederland Engels praten i.p.v. Arabisch het wel opeens goed is? Omdat we dat hier op school leren? Het is en blijft een andere taal, die lang niet iedereen begrijpt.
    Uh volgens mij zei ik toch echt dat ze Nederlands moesten spreken. (:
    Ik vind Engels leren in ieder geval al een begin, en een aantoning van motivatie. Engels spreken de meeste Nederlanders wel een beetje, dus je kunt je in ieder geval verstaanbaar maken waardoor er minder conflicten en misverstanden ontstaan. Dat geldt ook voor wat Versace zegt. (:

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Ben ik ook niet van plan.
    Zie je me over 10 jaar plots op tv met Geert Wilders ofzo vechten op tv omdat die man me stresst.


    Niceeeee.


    "Let them eat cake!"

    Toeristen moeten gewoon engels praten of njaa een poging doen tot dan. Als wij in het buitenland op vakantie gaan kan je toch ook niet verwachten dat hun Nederlands praten? xD Dan praten we ook engels en begrijpen ze ons 9 van de 10. Engels is gewoon een wereldtaal zodat iedereen met elkaar kan communiceren in principe. Dat kun je niet echt vergelijken met een andere taal.

    Mythical schreef:
    (...)

    Niceeeee.

    Haha
    'Geert, ik zweer je ik trek die ugly ass pruik van je hoofd!'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Noooou. Ik heb wel eens een chinees gehad die wat ging zeggen tegen me en heeeeeel erg boos naar me keek. Dus volgens mij schold die me wel uit en die woonde hier niet.
    Tsja dan is het gewoon een onbeschofte. Dat heeft niet met het onderwerp te maken, als die een misdaad begaat geldt die regel van Wilders ook gewoon voor hem. (:

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Haha
    'Geert, ik zweer je ik trek die ugly ass pruik van je hoofd!'


    Haha (:


    You can run but not hide

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Haha
    'Geert, ik zweer je ik trek die ugly ass pruik van je hoofd!'
    'Oeps, het is geen pruik! Deed ik je pijn? (6)'

    Toeristen hebben niet veel rechten hea.


    "Let them eat cake!"

    Nee inderdaad niet. (:

    JONGENS NIET STIL VALLEN!


    "Let them eat cake!"

    Ik schrok al. 0_0


    "Let them eat cake!"

    Omdat ik vind dat Wilders ergens toch wel gelijk heeft, met best veel dingen. Zoals dat mensen die in Nederland wonen Nederlands moeten praten en ik ben het ook eens met het boerka-verbod.
    Dat hoofddoekjesverbod vind ik dan weer iets te ver gaan.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.