• Ik vond het nou net zo'n leuk discussie topic.(cat)
    Lees titel^

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 21:51 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik zou graag nog even door willen discussieren -en mijn trema ding toets doet het niet- maar ik moet heel nodig naar de wc xD + morgen weer half 7 eruit om te werken, dus nog veel plezier met de discussie :3

    Ik ben het met het hoofdoekverbod op school wel eens, wij Nederlanders mogen het ook niet op school, dus hun ook niet. (:

    Ik denk dat ik maar eens ga. Wiskunde maken en dan slapen! Serieus anders ga ik dood morgen op school! Discussiëren jullie maar lekker verder en ik meng me er morgen wel weer in als we weten wie de grote winnaar is en stiekem ga ik heel hard lachen als het Geert Wilders word (: Naja slaap alvast lekker <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Juneau schreef:
    (...)Uh volgens mij zei ik toch echt dat ze Nederlands moesten spreken. (:
    Ik vind Engels leren in ieder geval al een begin, en een aantoning van motivatie. Engels spreken de meeste Nederlanders wel een beetje, dus je kunt je in ieder geval verstaanbaar maken waardoor er minder conflicten en misverstanden ontstaan. Dat geldt ook voor wat Versace zegt. (:


    Wat ik uit jouw bericht opmaakte was dat mensen met een Franse, Engelse of Duitse nationaliteit wel gewoon hun taal hier mogen spreken, omdat we dat op school krijgen en het buurlanden zijn, en allochtonen niet hun eigen taal mogen spreken. Frans klinkt voor mij net zo Chinees als Marokkaans of zo hoor.
    En in een ander bericht van jou lees ik dat die waarschijnlijk niet zo crimineel zijn? Dat zijn vooroordelen.


    Scream for mercy!

    Haha het was leuk om met jullie te discussiëren, heb me wel vermaakt haha! Slaap lekker allemaal <3

    Juneau schreef:
    Ik ben het met het hoofdoekverbod op school wel eens, wij Nederlanders mogen het ook niet op school, dus hun ook niet. (:


    Als het wel mocht, zou je dan een hoofddoek dragen ><

    Of bedoel je de petten?


    You can run but not hide

    Juneau schreef:
    Ik ben het met het hoofdoekverbod op school wel eens, wij Nederlanders mogen het ook niet op school, dus hun ook niet. (:

    Mee eens, als wij een pet of muts op hebben in de klas moet ie ook (bijna) altijd af.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ScrapAttack schreef:
    (...)
    Mee eens, als wij een pet of muts op hebben in de klas moet ie ook (bijna) altijd af.

    Als wij een pet/muts/anything dragen worden we bijna vermoord.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ScrapAttack schreef:
    (...)
    Mee eens, als wij een pet of muts op hebben in de klas moet ie ook (bijna) altijd af.


    Ja want dat heeft niet met geloof te maken ><


    You can run but not hide

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Wat ik uit jouw bericht opmaakte was dat mensen met een Franse, Engelse of Duitse nationaliteit wel gewoon hun taal hier mogen spreken, omdat we dat op school krijgen en het buurlanden zijn, en allochtonen niet hun eigen taal mogen spreken. Frans klinkt voor mij net zo Chinees als Marokkaans of zo hoor.
    En in een ander bericht van jou lees ik dat die waarschijnlijk niet zo crimineel zijn? Dat zijn vooroordelen.
    Neen dat over de buurlanden zei iemand anders. Ik zei alleen dat het verplichte vakken zijn. Níet dat ze het moeten spreken. Mijn mening is gewoon dat ze Nederlands moeten spreken.

    Dat van dat vooroordeel, ik zette erachter denk ik, met de vraag of iemand dat wist. (:

    Springbreak schreef:
    (...)
    Als wij een pet/muts/anything dragen worden we bijna vermoord.

    Haha ja dat was bij mij ook altijd zo.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Versace schreef:
    (...)

    Ja want dat heeft niet met geloof te maken ><

    Dat is dan wel weer zo, maar alsnog; iets op je hoofd dragen is iets op je hoofd dragen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik had het over petten ja, bij ons. (:

    Wij mogen geen petten, haarbanden etc, dus hun ook geen hoofddoekjes. Ze staan gelijk, misschien nog minder dan Nederlanders. (:

    ScrapAttack schreef:
    (...)
    Haha ja dat was bij mij ook altijd zo.

    Iemand werd eens door een andere leraar uit de klas gehaald omdat ze een muts droeg. En we worden van de gang geplukt etc en krijgen dan op ons flikker en toen ik zei: ja maar moslims mogen toch ook hoofdoekjes dragen flipte die vent helemaal.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Iemand werd eens door een andere leraar uit de klas gehaald omdat ze een muts droeg. En we worden van de gang geplukt etc en krijgen dan op ons flikker en toen ik zei: ja maar moslims mogen toch ook hoofdoekjes dragen flipte die vent helemaal.


    IDD. Ik wil gelijkheid.


    "Let them eat cake!"