• En dan ben ik klaar met school! Als ik alles gehaald heb, geen herkansingen heb en mijn portfolio niet hoef te maken, that is. En ik hoop zo dat ik geen herkansingen heb! 22 juni ben ik klaar, eindelijk! Of nou jah, dan heb ik vakantie (:

    Wanneer zijn jullie klaar met school?

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 22:59 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Binnen 5 jaar en een tiental dagen in het beste geval
    :Y)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 22:58 ]


    Only losers can act the way you do

    Uhm, ik ben al klaar. :]

    Alleen ff kijken of ik slaag ^^


    --

    Ehm 25 juni ben ik klaar met de toetsenweek, en dan heb ik die maandag daarop nog een wiskundedag. En daarna ben ik ook vrij, terwijl ik pas officieel iets van 3 juli vakantie heb (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Donderdag is mijn toetsweek afgelopen en dan ben ik klaar (: Tenzij ik herkansingen heb dan >.<


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ik rond mijn middelbaar af op 25 juni! Woehoew! Ik verlang zo =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    over 2 weken rond ik mijn toetsweek af, en heb ik alleen nog herkasnignen en inlever shit. xD


    SLOAN.

    Ik moet nog 9 dagen naar school :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    21 juni laatse exaam, 24 juni rapport ^^


    Your Butt is Mine!

    ik nog 6...
    ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    nog 3 jaar en 18 daagjes :D


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Als ik wil kan ik eind volgend schooljaar er al af maar ik ga nog havo doen dus 2 jaar langer (nerd).


    when words fail, music speaks.

    Ik heb nog tot de 22ste examens en daarna moet ik gewoon nog mijn rapport gaan halen en dan ben ik er oftewel niet door, of ik heb een vakantiewerk, of ik ben geslaagd en ik moet helemaal niets meer doen. (nerd)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 10:21 ]


    All was well.