• Omg,, ik heb maandag dus examen gedragswetenschappen en ik ben al een heel weekend bezig, ik heb mijn hele cursus 2 keer overgesreve (zo leer k makkelijker) maar nu blijkt dat we duss ook nog alle 17 de psychische ziektes waarvan presentaties waren moete kennen met al hun symptomen, verklaringen, genezingen en prognoses naar de toekomst,, dit is zoooo overdreven,, het is echt wel heel weel en ik heb maar 42% op myn rapport tot nu op dat vak :S
    En de dag erna heb ik natuur en daarna Filosofie,, dat is egt wel tveel en te zwaar O.o
    Nog iemand zo'n stom rooster??

    Xx(K)

    Wij hebben 2 weken lang, maar 1 vak per dag :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ach, dat lijkt me echt moeilijk. Filosofie lijkt me wel echt super leuk.
    Ik heb woensdag Aardrijkskunde, en dat is echt ontzettend veel, en bio waarvan we twee hoofdstukken van moeten doen.. En eentje daarvan snap ik echt niet. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn tentamenrooster valt nog mee, gelukkig..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb maandag Milieutechnologie en Chemie, 2 rotvakken bij elkaar.
    Superveel, haat het om voor 2 vakken tegelijk te leren.
    Veel succes


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik heb maandag Milieutechnologie en Chemie, 2 rotvakken bij elkaar.
    Superveel, haat het om voor 2 vakken tegelijk te leren.
    Veel succes

    Ja ik had de vrijdag Geschiedenis en Engels samen,, allebei vakken van meer als 200 pagina's dat was pas egt erg!! Dat zijn myn buisvak en het buisvak vn myn klas :P Alleen myn halve klas buist op Engels, ben ik op door iedereen is door op ges,, daar buis ik dan op xP

    xTalkIsCheap schreef:
    Wij hebben 2 weken lang, maar 1 vak per dag :')

    Ooh niet eerlijk O.o ik had vrydag 2 vakken, donderdag 2 de maandag derna 3u exame (weird O.o), ma ook wel een dag dak pas om 10u20 moet en dak al om 10u40 gdn ep xD

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Ja ik had de vrijdag Geschiedenis en Engels samen,, allebei vakken van meer als 200 pagina's dat was pas egt erg!! Dat zijn myn buisvak en het buisvak vn myn klas :P Alleen myn halve klas buist op Engels, ben ik op door iedereen is door op ges,, daar buis ik dan op xP

    Waarom heeft iedereen zoveel problemen met Engels? x'D
    Mijn klas heeft daar ook zoveel problemen mee -ik niet x]-
    Nja, het is gewoon hatelijk omdat je voor die 2 vakken evenveel tijd krijgt als wanneer je maar 1 vak moet leren. Moet je dubbel zoveel leren op dezelfde tijd. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Waarom heeft iedereen zoveel problemen met Engels? x'D
    Mijn klas heeft daar ook zoveel problemen mee -ik niet x]-
    Nja, het is gewoon hatelijk omdat je voor die 2 vakken evenveel tijd krijgt als wanneer je maar 1 vak moet leren. Moet je dubbel zoveel leren op dezelfde tijd. =(


    Mijn klas heeft ook problemen met Engels, lol. Kom ik eraan met mijn 8,2 gemiddeld waarvoor ik niets heb gedaan :'). Ik doe mijn best niet eens, anders zou ik wel een 9 kunnen staan denk ik. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'