• heb jij 0oit ruzie gehad met leraar/leraares??
    als je wilt mag je je verhaal vertellen.
    :)


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Hell yeah, altijd ruzie met leraren. ik had een keer een duscussie met een leerling over waarom de lerares zo verchrikkelijk deed. En toen heb ik gezegd dat ze zo deed omdat ze een mishandelde jeugd had. Dat hoorde ze, XD damn ze kon schreeuwen, moest ik naar het straflokaal. en ik heb een schijt hekel aan gym. vijf minuten voor de bel ging komt ie aangelopen met een grote grijns. En dan zegt ie dood leuk dat we naar de sporthal moeten. Dus werd ik pissig en zij ik f*ck you tegen hem. XD de les was nog niet eens begonnen en ik moest naar het straf lokaal. ben eerst naar huis gegaan , spullen dumpen en een half uur later pas naar het straf lokaal gegaan. en ik heb ook een keer een leraar uitgescholden voor stinkende perverse behaarde aap omdat ie naar mijn voorgevel keek. Ngh ik maak zovaak ruzie dat ik te moe ben om alles bij te houden


    AlphaRaven

    Ik schold een keer een leraar uit voor homo. Het enige wat de leraar deed was me toen bang aankijken.


    *~* Proud Luxury *~*

    Ik word er altijd uitgestuurd omdat :
    Ik de slappe lach krijg
    Als ik iets niet wil doen kunnen ze me ook niet dwingen!!
    Of omdat ik te veel LOL heb met mn vrienden.
    (lol)


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Luxury schreef:
    Ik schold een keer een leraar uit voor homo. Het enige wat de leraar deed was me toen bang aankijken.



    Haha,
    De reactie van hem???
    ik zou gelijk op mn donder krijgen!!


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    ja. Ik zei tegen mijn AK leraar: meneer ik was gister ziek daarom heb ik mijn hW niet af.
    en toen zei hij: Dat jij je met dit hoofd beter duft te melden snap ik ook niet.
    Terwijl ik er gewoon (dus niet ziek) uit zag. Eikel!!xD


    When words fail music speaks

    Ja, ik kreeg de schuld van iets wat ik niet gedaan had, en toen vond zij het leuk mij helemaal de grond in te boren.
    Dus toen dacht ik: Optiefen!
    En toen ben ik heel vrolijk het lokaal uitgelopen en heb daarna op zeer zachte manier de deur gesloten (:
    Hoefde 3 weken niet meer te komen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, met de deelschoolleidster :x
    We hadden gym, maar het regende heel hard -het was ook nog eens buitengym-, dus wij besloten met de hele klas niet te gaan -nadat onze mentor zei dat we in de kantine mochten wachten. Ik had ook nog eens een briefje dat ik niet hoefde te gymen van mijn moeder. Komt de deelschoolleidster ineens helemaal kwaad aangelopen -zit in de overgang en heeft opvliegers-, dus die begint te schreeuwen tegen ons. Ik was het er niet mee eens, dus dat zei ik. Toen maakte iemand een grappige opmerking, lachte ik en boem, lesontzegging voor een dag. Zeikschool die ik heb. ;o

    Ja.
    Ik wou geen strafwerk maken, aangezien het niet mijn schuld was. x'D


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Ik op de basisschool. Ik was op schoolkamp en toen gingen we levend stratego spelen. Nouja, ik brak mijn enkel, maar hij wou mij niet geloven. En ik moest dus op mijn gebroken enkel fietsen en lopen en moeilijk doen. En ik mocht niet naar het EHBO. En dat vond ik niet leuk. En hij zei tegen mijn moeder: "Je kent Sandra wel, ze stelt zich alleen maar aan." Maar dus het bleek gebroken te zijn...
    Ik heb nog steeds de pik op de gozer...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    H0USE schreef:
    Ja, met mijn basisschool juf. Ik moest mijn excuses aan gaan bieden aan een kutkind, die het zelf had uitgelokt, -ik had dat kind gemept, en ik mep echt nooit iemand- En ze wou niet eens mijn kant van het verhaal horen, dus ik was echt piss op dat mens. Ik heb toen maar zonder mening mijn excuses aangeboden, omdat ik naar huis wou (A)


    wahahahahhahaha


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Ja, met mijn klastitularis. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja een basisschool lerares x]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    lol ja iedereen heeft hier RUZIE gehad met een leraar.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja al veel!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    och ja, vertel mij wat! ik heb een engels docent en die mag ik niet en zij mag mij al helemaal niet. Ook wordt ik regelmatig de gang opgestuurd ook als het niet eens mijn schuld is. Ook woensdag was dat zo, ze begon tegen mij te schreeuwen dat ik er uit moest. En toen werd ik zó boos. Dat ik ben op gestaan ik heb gezegt 'Arogante kut' weet niet eens waarom ik dat zei ;p heb een stoel gepakt dat voor me stond en heb hem door het klas lokaal heen gegooit. toen heb ik de deur dicht gesmeten en ik trilde jongen, was echt erg toen. Daarna moest ik bij haar komen, had ik vertel waarom ik zo boos werdt. Zei ze 'Ja jij gaat niet over'. dus ik helemaal in paniek, bleek later dat zij dat tegen iedereen zegt en dat ze misschien ontslagen wordt omdat ze al verschillende dingen tegen leerlingen heeft gezsegt. Tegen mij 'rot op,donder op, flikker op' entegen een meisje uit mijn klas 'loop naar de hel'. en dat soort dingen..

    oke nu klink ik best erg eigelijk ;x


    Listen to your heart and your dreams come true ~