• heb jij 0oit ruzie gehad met leraar/leraares??
    als je wilt mag je je verhaal vertellen.
    :)


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    in groep 8 (zit nu in zomer vakantie tussen groep 8 en brugklas) had ik een klein hoekje afgescheurd van een blaadje huis werk wat uiteindelijk toch in de prullenbak zou belanden. nou, de meester zou naar thuis toegaan om tegen mijn ouders te zeggen dat er een hoekje uit was, ik vond dat zo overdreven, en ik helemaal flippen(6)

    de klas naast het hoorde mij schreeuwen:W

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 11:39 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Met een wiskundeleerkracht vorig jaar. Maar het viel goed mee. (A)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ja met mijn duits lerares, iedereen maakte ruzie met haar x')

    neej ik ben een heel braaf meisje.

    behalve op de peuterspeelzaal. toen wilde ik niet dat mijn moeder weg ging dus ging ik krijsen en gillen en toen hielt de lijdster me dus vast en toen beet ik haar heel hard en schopte en sloeg haar. en toen mocht ik niet meer terug komen. maar mijn moeder heeft zitten smeken en toen kreeg ik nog een kans..

    niet veel bijzonders dus(cat)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Nope
    In groep 8 hing ik wel altijd haar kleren in de douches na gym :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Leraren lijken mij soms niet zo te mogen..
    Omdat ik erg luidruchtig ben, bijna altijd lach, heel sarcastische opmerkingen maak en niet echt oplet ;x

    maar ik weet niet of je dat ruzies kan noemen, het zijn meer discussies O;
    en als ik straf krijg, betekend dat niet dat ik ruzie heb, meestal heb ik het dan wel verdiend (;


    Me so good.