• heb jij 0oit ruzie gehad met leraar/leraares??
    als je wilt mag je je verhaal vertellen.
    :)


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Nou, bijna. :') Ik kwam een keer in het lokaal, bleek dat de klassenplattegrond was gewijzigd. Ik moest opeens naast een of ander suf kind zitten. En ik dacht dat onze mentor dat had gedaan. Dus ik zo: 'OH MIJN GOD, WAT EEN KUTPERSOON!' Bleek dat onze lerares dat had gedaan en ze stond erbij. Lol, ik gelijk helemaal verontschuldigen enzo, o mijn god. Ik kon wel door de grond zakken van schaamte. :') Als ze in een slecht humeur was geweest, was ze echt op mijn geflipt.


    wth.

    Ik heb iedere week ruzie met dezelfde leraar, en met anderen heb ik heel vaak onenigheden enzo en krijg ik strafwerk, maar dat noem ik geen ruzies.


    Me so good.

    Hahah, vaak zat ;P


    "Don't look back, you're not going that way."

    Pfff, vast wel. Maar meestal is het zo dat ze ruzie met mij zoeken en ik brutaal reageer (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Quixotic schreef:
    Nou, bijna. :') Ik kwam een keer in het lokaal, bleek dat de klassenplattegrond was gewijzigd. Ik moest opeens naast een of ander suf kind zitten. En ik dacht dat onze mentor dat had gedaan. Dus ik zo: 'OH MIJN GOD, WAT EEN KUTPERSOON!' Bleek dat onze lerares dat had gedaan en ze stond erbij. Lol, ik gelijk helemaal verontschuldigen enzo, o mijn god. Ik kon wel door de grond zakken van schaamte. :') Als ze in een slecht humeur was geweest, was ze echt op mijn geflipt.

    Wie was het?

    Ruzie met docent, best vaak

    Defensive schreef:
    Pfff, vast wel. Maar meestal is het zo dat ze ruzie met mij zoeken en ik brutaal reageer (:


    the same here


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Wounded schreef:
    Iedereen al wel eens, geloof ik.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    bijna elke dag (A)
    als de meester ook maar een beetje vervelend doet tegen een van mijn vrienden/vriendinnen, beginnen ik en nog een paar te schreeuwen
    wij richten onze meester afxD

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 13:48 ]

    Met mijn mentor
    Ik had ruzie en die mensen wouden perse op mentor gesprek, maar ze deden super gemeen dus ik liep(half huilend) weg. Toen kwam hij me halen moest ik mee, maar ik weigerde alleen te gaan mocht er uiteindelijk iemand mee en toen deed hij zo gemeen, Dus heb ik het gesprek zo snel mogelijk afgehandeld. Toen wam hij me weer halen, had ik me verstopt in de damestoiletten. En toen hadden we het uur daarna les van hem. 2 kinderen waren buiten gaan zitten omdat die ene iemand uit de klas had geslagen en niet met hem in 1 lokaal wou zitten. Toen begon hij toch te preken en ik was al boos. Hij zo dingen als"Als er ruzie is moeten jullie naar mij komen, dat kan ik toch niet ruiken enzo(er waren toen veel ruzie's)" En toen zei ik "Meneer dat hoeft niet perse aan de leraar te liggen"toen werd hij boos en toen heb ik mijn spullen gepakt en ben ik weggelopen hij riep mij terug maar ik heb me er niks van aangetrokken en toen ben ik met diegene die al op de gang zatten naar het leeringenloket gevlugd en we waren zo bang. Uiteindelijk hebben we een lang gesprek gehad, maar ik haat hem nog steeds


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Fera schreef:
    In mijn hoofd wel. :Y)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Mmh..dagelijks...maar de ergste was wel met mijn docent Frans.
    Omdat ik strafwerk kreeg doordat ik iemand anders met zijn strafwerk was gaan helpen.
    Kutwijf..:@

    Kunnen jullie het volgen?


    I will be.

    * Ooit ruzie gehad met een leraar/lerares

    ABN


    He asked me for my number. I said 'number one'

    Quixotic schreef:
    Nee,
    -braaf, braaf-


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Één keer, bijna.
    Ik liep/rende door de gang(we waren al uit, en ik moest snel naar huis). En ik moest nog naar mijn kluisje. Dus ik ging naar mijn kluisje, maar er kwam net een leraar door de deur, voor mijn kluisje. En hij hield de deur open, dus ik dacht, dat hij dacht dat ik daar door moest, dus ik pakte die deur zo van hem over, duwde die weer dicht, zodat ik bij mijn kluisje kon.
    Toen, een minuut later ofzo, komt er een lerares (ik hoor altijd hele erge verhalen over haar, maar ze is gelukkig niet mijn lerares), en die werd helemaal pissed op mij, dat ik de deur had dicht geduwd, terwijl die 'oh zo lieve leraar' hem voor haar had open gehouden.
    Ik vond het een beetje onzin, want ze liep nog helemaal aan het einde van de gang toen die leraar de deur open hield, en een deur open duwen kost toch ook niet zo veel moeite...
    Maar ik heb gelukkig geen straf gekregen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ja!

    mijn wiskunde leraares is mijn mentor in een. ik vond een hoofdstuk heel erg moeilijk. en ik had iets helemaal verkeerd gedaan (iets van 12 opdrachten ofzo) en ik ging naar mijn leraares, dus moest ik het allemaal overnieuw maken (duurt een half uur ofzo) en was ik er bij vergeten om de berekeningen er bij te zetten. dus dat ging ook een kwartier door. en daarna ging ik terug zij ze dat ik het overnieuw mocht doen omdat ik het niet netjes genoeg geschreven had. dus ik begon helemaal tegen haar te flippen
    lol mijn klasgenoten schrokken van me omdat ik meestal heel erg stil ben in de klas.
    maar uiteindelijk moest ik 2 dagen nablijven tot het 9e uur :\


    THAT'S HOW I ROLL