• heb jij 0oit ruzie gehad met leraar/leraares??
    als je wilt mag je je verhaal vertellen.
    :)


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Héééééééééél lang geleden, toen ik in groep 2 zat. We gingen wascokrijten en we moesten iets tekenen wat je gezien had met oud en nieuw. Het was toen net oud en nieuw geweest. Maar ikw as in slaap gevallen en had het vuurwerk gemist. Ik zat dus maar wat te krassen. En die vrouw woord kwaad op me. En je bent al 6 jaar en je zit toch niet meer op de peuterspeelzaal en dit en dat. //


    *insert philosophical cringe expression here*

    Jawel, maar niet echt met schelden ofzow x3

    Geloof me, elke dag.

    Nee, ze mogen me allemaal wel. ;p Ik ben braaf.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    2 keer =P
    De eerste keer in het 6e leerjaar. Die leerkracht kon me niet af en had me een week straf gegeven omdat ik een huiswerk niet op tijd gemaakt had en de tweede keer was vorig jaar en door die achterlijke kl**tzak heb ik dit jaar mijn jaar moeten overdoen! :@


    But love's a malady without cure

    Sowieso.
    Heel vaak anyways.
    Maarja.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb bijna elke maand een discussie met mijn teamleider. Hij vind dat ik geen normen en waarden heb. En ik vind dat de zijne helemaal nergens op slaan. beetje lastig...
    Maar hij is wel een beetje heel erg dom want, ik verdiende eigenlijk wel straf maar dat heb ik niet gekregen.^^


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ik ben er nu van af [geslaagd]
    Maar ik had ooit eens een keer een fikse ruzie met mijn Frans docente.. ze zij helemaal dat ik het niet ging halen en dat ze mij dan ging uitlachen.
    Ik stond gelijk op van mijn stoel en wilde haar een klap verkopen, maar mijn vriendinnen hielden mij tegen ><


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Ja, met die van Frans. En door mij heeft hij een waarschuwing. Hahah.(krul)


    Some people make the world special just by being in it

    Nee. :X


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nee, leraren lijken me altijd te mogen(A) Alleen ik hun eigenlijk niet.
    Vorig jaar had ik een Nederlandse docente die helemaal weg van me leek te zijn. Ik ben goed in Nederlands, dus zij helemaal trots op me. En ik dacht echt: rot op mens. Want ik mocht haar niet:Y)
    En eigenlijk heb ik dat met alle leraren, wat stiekem wel handig kan zijn, omdat ze me altijd heel erg vertrouwen:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    xLilian schreef:
    Nee,
    -braaf, braaf-


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Zo vaak.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cappuccino schreef:
    In mijn hoofd wel. :Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja zo vaak, vandaag ook nog (: