• heb jij 0oit ruzie gehad met leraar/leraares??
    als je wilt mag je je verhaal vertellen.
    :)


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Ja. Hij liet zijn sleutels vallen en ik moest ze oprapen van hem. Dat weigerde ik en liep naar mijn bank. Toen greep hij me bij mijn arm en dwong me om zijn sleutels op te rapen. Ik weigerde weer en toen werd hij zo vreselijk kwaad dat hij heel de les op mijn kap zat. Ik was bijna in tranen.
    Ass


    And in that moment, we were infinite.

    Een keer. Met mijn natuurkundeleraar. Hij was ook afdelingsleider dus mijn moeder had hem een keer gebeld omdat ik heel slecht ben in rekenen. Toen ik een keer in de klas niet oplette begon hij erover dat ik ook al niet goed kon rekenen dus dat ik maar beter moest opletten. En toen ben ik uitgeflipt (a)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Dit jaar, met mijn Natuurkunde docent.
    Hij noemde mij een 'zwakke leerlinge', en toen werd ik boos. Ik ben voor de klas tegen hem ingegaan en toen moest ik na de les met 'm praten over mijn gedrag. :')
    Uiteindelijk geen straf of zoiets dergelijks voor gekregen, want aan 't eind van ons 'gesprek' had ik 'm er duidelijk uitgeluld. c:


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Aeroplane schreef:
    In mijn hoofd wel. :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Onze Nederlands leraar is een ongelofelijke zak (pardon). En meestal ben ik wel braaf, maar toen ik hem iets vroeg, negeerde hij me dus zei ik dat hij maar eens normaal tegen ons gaan doen en begon hij op me te schelden dat ik hem niet moest commanderen (:


    Dare to Live

    Ja :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Één keer; een kind uit mijn klas dat niemand mocht stalkte mij, en ik had samen met een vriendin van mij naar tegen haar gedaan zodat ze op zou houden. Toen werd die leraar kwaad om ons en heb ik gezegd dat hij normaal moest doen omdat ik niet gestalkt wilde worden. Dat vond die leraar niet zo leuk.
    Ik vind het zó irritant dat leraren het altijd maar voor de losers opnemen...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    yep met een decaan van mijn oude school, een jongen uit mijn klas zat altijd te kloten, en me te slaan en aan te raken en eens was ik het zat en toen sloeg ik hem op zijn gezicht. en toen de decaan erachter kwam werd ik gedreigd met nablijven en schoonmaken en dat ik niet spoorde. stomme leraren luisteren altijd maar naar het halve verhaal :@


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    1 keer. Maar dat was omdat hij echt super onredelijk was en omdat natuurkunde zo'n stom vak is.


    I was an angel living in the garden of evil

    Nee, niet echt, valt wel mee. (:


    Destroy what destroys you.

    Niet echt ruzie. Wel discussies met leraren, omdat wij het ergens niet mee eens zijn, maar dan blijven beide kanten meestal wel redelijk.

    nee niet echt ik had een keer met me frans leraar die werd heel boos omdat ik iets niet snapte en ik wis niet waar we waren omdat ik hem niet verstond (compleet frans praten in de eerste klas werkt niet helemaal) dus ik wist niet waar we waren en hij begon al heel raar dus toen ik eindelijk achter was gekomen waar we bij het nakijken waren had ik het antwoord niet en dat was nog een van de weinige die ik niet had o.O zo hij werd boos op me en het leek meer dat tie ruzie had in zig zelf o.O ik wou wel tegen spreken maar ik versta hem niet dus het heeft geen zin ._.


    Shoganai i ne~

    Altijd, leraren mogen mij gewoon niet (joehoe)

    De hele tijd. :'D

    Nooit de leerkrachten mogen mij. :) Kuch
    Naja echt ruzie heb ik nooit gehad met een leerkracht.

    Soms vind ik de leerlingen ook een beetje overdrijven omdat als de leerkracht een opmerking geeft ze zich direct aangevallen voelen. Wat niet is, het is volkomen normaal dat de leerkracht zegt dat je moet opletten wnr je constant zit te babbelen. Of sommige leerlingen willen gwn stoer doen.. -.-

    Maar ook ken ik leerkrachten die niet luisteren naar de leerling die soms terecht en maar soms ook onterecht wordt beschuldigd.


    Ik wil een tuin vol egels