• De stelling van vandaag luidt:
    Het slaat nergens op dat je op school geen petten mag dragen, maar wel hoofddoeken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens!


    You are beautiful, you are love.

    Oneens, ik vind het een beetje asosciaal als je met een pet op in de klas zit.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    VersaEmerge schreef:
    Ahja, ik vind dat eigenlijk wel, maar dat gaat er weer een heel gezever komen van blah blah godsdienst blah blah


    .

    Portugal schreef:
    Bij mij op school mag je ook geen hoofddoeken.


    None but ourselves can free our minds.

    Eens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    AK47 schreef:
    Eens. Als de één het mag, mag de ander het ook.


    Stay calm and be a directioner.

    Ik hoef geen pet op, maar als we geen petten op school mogen, moeten die ook hun hoofddoek afpleuren.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    nerveus schreef:
    Oneens, ik vind het een beetje asosciaal als je met een pet op in de klas zit.

    Ik vraag me nog steeds af waarom dat asociaal is? :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik vind sowieso dat die hoofddoeken verboden moeten worden. Dus ik ben het ermee eens.


    All was well.

    VersaEmerge schreef:
    Ahja, ik vind dat eigenlijk wel, maar dat gaat er weer een heel gezever komen van blah blah godsdienst blah blah


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bij ons mag beide niet. Ik zit namelijk op een Christelijke school, dus logisch dat hoofddoeken niet mogen.


    Let the Night embrace you

    bij ons mag denk ik geen van beide, maar in de pauze en buiten lessen mag het wel, dus je hebt er tog nog wat vrijheid in,,,


    A woman's best make up is her smile

    wij moge beide ni =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    eens


    Save friends, you need them.

    een pet is heel iets anders dan een hoofddoek!
    een hoofddoek draag je voor je geloof dat is een regel die je niet mag ondermijnen een pet is gewoon iets op je hoofd voor de ''sier''
    snap je dus ik vind het niet dom ofzo dat je geen pet mag maar wel een hoofddoek


    Als ik val sta ik op als ik sta val ik op