• De stelling van vandaag luidt:
    Het slaat nergens op dat je op school geen petten mag dragen, maar wel hoofddoeken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jha! ik vind het egt dom dat je geen petten mag hoar!! Halloowww wat is dr erg aan!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Eens, je moet gewoon zeggen:
    "Voor hun geloof moeten ze hoofddoeken op, voor mijn geloof moet ik petten op!" (krul)

    Daarom mogen zowel petten als hoofddoeken niet bij ons op school xD

    Maar als dat niet zo was dan,ja,dan was ik het er niet mee eens,want het is hun geloof.


    Time changes, best friends can become strangers...

    Eens!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    AK47 schreef:
    Eens. Als de één het mag, mag de ander het ook.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Eens!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    NanaWingless schreef:
    Oneens, een pet draag je niet voor je geloof.
    Heeft iemand erover nagedacht wat die meisjes met hoofddoeken thuis zou kunnen overkomen als ze geen hoofddoek dragen, maar dat wel moeten van hun ouders?

    Eens.


    I live for the applause, you will die for it.

    JA dat vind ik dus ook! Bij ons mag je geen hoofddoeken dragen en ook geen petten of hoeden, maar ik ken zat mensen bij wie hoofddoeken wel mogen en petten en hoeden NIET.

    Oneens, een pet kun je best afdoen ik bedoel wat maakt het nou uit of je er een draagt of niet (tenzij je kaal bent of haaruitval hebt vanwege een of andere ziekte). Maar een hoofddoek hoort bij een geloof. Sommige van die meisjes krijgen ook echt problemen als ze er geen dragen dus ik ben het er niet mee eens


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    NanaWingless schreef:
    Oneens, een pet draag je niet voor je geloof.
    Heeft iemand erover nagedacht wat die meisjes met hoofddoeken thuis zou kunnen overkomen als ze geen hoofddoek dragen, maar dat wel moeten van hun ouders?


    I'll live every second like it is my last one <3

    Ik weet het niet, ik draag zelf geen hoofddoek maar ben wel islamitisch. Eigenlijk moeten beiden gewoon gedragen worden.


    we've only said goodbye with words

    Shakur schreef:
    Bla bla bla godsdienst bla bla bla. (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    helemaal mee eens wrm zou je geen petten mogen dragen?en wel hoofddoeken.

    AK47 schreef:
    Eens. Als de één het mag, mag de ander het ook.

    mee eens (A)

    EEHH????

    Bij mijn school is het omgekeerd!
    Wij mogen wel petten dragen maar geen hoofddoeken! x)