• De stelling van vandaag luidt:
    Het slaat nergens op dat je op school geen petten mag dragen, maar wel hoofddoeken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nou, ik zal het een beetje uitleggen. Ik ben namelijk moslim, maar draag zelf geen hoofdddoek.

    Meiden horen een hoofddoek te dragen, omdat ze zich moeten bedekken. Mannen doet het ongeveer ook. Ze dragen dan een soort muts. Strenge moslims die dus heel gelovig zijn, bedekken ze zich helemaal. Dus handen en ogen ook. Ze doen handschoenen aan en sluier over hun ogen, zodat ze wel iets kunnen zien.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ergens ben ik het er wel mee eens (:
    want pet of hoofddoek je draagt het op je hoofd:

    en geloof moet er niks mee te maken hebben want dat kan je altijd zelfbepalen.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Somnium schreef:
    Bij ons mag geen van beiden


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Nou, op zich zie ik er het nut wel van in. Meestal mag men geen pet dragen omdat dit de ogen bedekt. Een hoofddoek doet dit vaak niet, dus zijn deze mensen in principe niet zo onbeleefd als mensen met een pet op.


    Life is hard and then we die

    Of allebei wel, of allebei niet.
    Niet het een niet, maar het ander weer wel.


    We know we will lose, but The Dark Side will never give up

    eens

    petten zijn eigenlijk gewoon hetzelfde als hoofdoeken haarbanden en al het anderen wat mensen in hun haar doen maar petten? NEE HOOR dat vind ik VRESELIJK!! FUCK DE MENSEN DIE HET BEDACHT HEBBEN xd


    melig en vampier tegelijk XD

    je kunt ook zeggen dat je alleen maar de pet op mag als je daarmee nogsteeds je gezicht goed kan zien!


    melig en vampier tegelijk XD

    inderdaad; weetje ik vind dat iedereen lekker zelf moet weten wat ie op zn hoofd heeft. maar het is wel beleefd om als je in een gezelschap bent dat je dan je hoofd ding afdoet.


    the only one who dared to be different.

    Dat vind ik inderdaad bullshit. De marrokaanse cultuur word zo veel meer voorgetokken vind ik.


    Hate me of love me, I don't care, I just gonna be me and that's the way it's gonna be.

    ik vindt van niet een hoefddoek is om het geloof een pet niet


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Als je een hoofddoek mag, dan mag een pet ook


    I'm just a little girl in a big mean world.

    eensxD

    Op myn school mogen we geen hoofddoeken maar wel petten --'
    STUPID

    Hanoena heeft gelijk, ik ben ook moslim en moslima's MOETEN hoofddoeken dragen. (eigenlijk hijab) Ik doe het ook niet maarja, ik ben nog 9 jaar.. dus voor ons geloof is het slecht dat we geen hoofddoek mogen dragen op school ;( --'