• De stelling van vandaag luidt:
    Het slaat nergens op dat je op school geen petten mag dragen, maar wel hoofddoeken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb ook nooit begrepen waarom je geen petten mag dragen op school. Echt nooit.
    Eens.


    No growth of the heart is ever a waste

    Armin schreef:
    Bij mij op school mag je ook geen hoofddoeken.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Bij ons op school mag het allebei. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ik ben denk ik neutraal. dit is echt een damn moeilijke stelling, want hoofddoeken zijn op zich voor een geloof, maar petten kunnen zo'n grote overtuiging van stijl zijn, een jongen bij mij op school draagt bijvoorbeeld áltijd een pet. dus ik weet het echt niet. ik zou zeggen allebei toegestaan.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Zó mee eens.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Armin schreef:
    Bij mij op school mag je ook geen hoofddoeken.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hoofddoeken komen uit een cultuur die al heel lang bestaat. Bij het gebruik van petten is dat niet zo.
    Ook kan de leraar geen oogcontact met je maken als je een pet op hebt, en bij een hoofddoek heb je geen klep.
    Oneens dus.

    Ik vind godsdientsuiting best, en je mag van mij ook een hoofddoek op.
    Maar, onze conciërge is wel overenthousiast:
    Mijn vriendin had laatst een muts op en haar jas aan, ze ging weg... En toen kwam die vent aan en pakte met zo'n vieze grijper [die ze ook gebruiken voor corvee] haar muts...

    Oke heel verhaal hier...


    Fat chance.

    StarrySkies schreef:
    Oneens, een pet draag je niet voor je geloof.
    Heeft iemand erover nagedacht wat die meisjes met hoofddoeken thuis zou kunnen overkomen als ze geen hoofddoek dragen, maar dat wel moeten van hun ouders?


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    DaKrulliCode schreef:
    Hoofddoeken komen uit een cultuur die al heel lang bestaat. Bij het gebruik van petten is dat niet zo.
    Ook kan de leraar geen oogcontact met je maken als je een pet op hebt, en bij een hoofddoek heb je geen klep.
    Oneens dus.


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    BlueBird schreef:
    Oneens, een pet kun je best afdoen ik bedoel wat maakt het nou uit of je er een draagt of niet (tenzij je kaal bent of haaruitval hebt vanwege een of andere ziekte). Maar een hoofddoek hoort bij een geloof. Sommige van die meisjes krijgen ook echt problemen als ze er geen dragen dus ik ben het er niet mee eens

    Het gaat er toch om dat de leraren de ogen moeten kunnen zien van leerlingen?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Inderdaad!


    One Day you'll remember me...

    StarrySkies schreef:
    Oneens, een pet draag je niet voor je geloof.
    Heeft iemand erover nagedacht wat die meisjes met hoofddoeken thuis zou kunnen overkomen als ze geen hoofddoek dragen, maar dat wel moeten van hun ouders?


    Freak of nature

    pet is mode hoofdoek is geloof