• Iedereen is weleens onzeker over jezelf. Ik dus ook. Ik heb dat echt heel vaak. Ik zeg ook altijd negatieve dingen over mezelf. Dat ik lelijk ben, of te dik ben.
    Is als je 1.70 bent en 60 kilo weegt, ben je dan té dik? Ik probeer ook af te vallen. En qua gezicht:
    `Wat vinden jullie van mij?´

    Klik op deze link, dan zie je iemand die erg lelijk is, ik dus.

    xx

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 16:52 ]


    Emo<3

    Hoe kóm je erbij dat je te dik bent ;o
    Je bent perfect zoals je bent! Niet te dik en niet te dun! En trouwens, ik weet niet hou oud je bent, maar op jou leeftijd moet je daar helemaal niet mee bezig zijn joh! Geniet van de zomer zou ik zeggen :Y)

    Gold schreef:
    Hoe kóm je erbij dat je te dik bent ;o
    Je bent perfect zoals je bent! Niet te dik en niet te dun! En trouwens, ik weet niet hou oud je bent, maar op jou leeftijd moet je daar helemaal niet mee bezig zijn joh! Geniet van de zomer zou ik zeggen :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Omg shanice, jij bnet echt niet dik hoor! en ook niet lelijk. Laat, jij bent mooi.


    The way we live, is the way we die

    Hé, Ik snap dat je even in een dipje zit en daardoor niet blij bent over je uiterlijk, maar echt: je bent helemaal niet dik en ook niet lelijk !


    -

    Ligt het aan mij dat je profiel niet zichtbaar is? ;x


    Hope goes lost but never dies.

    Zo te zien is het eerder te licht dan te zwaar. Geloof me, je bent echt niet lelijk.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Casanova schreef:
    Ligt het aan mij dat je profiel niet zichtbaar is? ;x

    Ja, maar die foto kun je wel zien ;']


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    wat je bij de link zet vind ik echt laag -sorryxd- maar als je zoiets over jezelf zegt vind ik dat echt raar, je moet jezelf niet zo zien, je bent echt niet lelijk en helemaal niet dik. ben blij met wie je bent, want je bent het echt wel waard om over te zeggen dat je mooi bent. trust me


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind het voor niets nodig dat je zo over je zelf denkt. Want ik vind je er echt leuk uitzien.

    Oh please, het is niet omdat je onzeker bent dat je jezelf lelijk en dik moet noemen. Believe me, je bént niet lelijk noch dik en eerlijk gezegt, als je dat echt van jezelf vond, zou je geen foto's op internet plaatsen. :x


    All was well.

    Gold schreef:
    Hoe kóm je erbij dat je te dik bent ;o
    Je bent perfect zoals je bent! Niet te dik en niet te dun! En trouwens, ik weet niet hou oud je bent, maar op jou leeftijd moet je daar helemaal niet mee bezig zijn joh! Geniet van de zomer zou ik zeggen :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Ik snap dat als je je te veel op bepaalde 'inperfecties' van jezelf focust je die vanzelf lelijk gaat vinden.; Dat deed ik eerst ook. Maar je moet jezelf als een geheel zien. En i weet dat mooi een mening is maar geloof me, ik denk dat de meerderheid jou zeker mooi vind :) en je bent zeker niet te dik! je hebt juist een perfect figuur!


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    JBM schreef:
    Oh please, het is niet omdat je onzeker bent dat je jezelf lelijk en dik moet noemen. Believe me, je bént niet lelijk noch dik en eerlijk gezegt, als je dat echt van jezelf vond, zou je geen foto's op internet plaatsen. :x

    Nou ik heb ook foto's op internet van mezelf (alleen maar diegene die ik best mooi vind xD) maar ik vond mezelf echt lelijk en durfde er nooit naar te kijken dus het zou best kunnen hoor

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 14:02 ]


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    JBM schreef:
    Oh please, het is niet omdat je onzeker bent dat je jezelf lelijk en dik moet noemen. Believe me, je bént niet lelijk noch dik en eerlijk gezegt, als je dat echt van jezelf vond, zou je geen foto's op internet plaatsen. :x


    I live for the applause, you will die for it.

    Lok je hier nou complimentjes mee uit? Want dan vind ik dat best wel laag.