• Iedereen is weleens onzeker over jezelf. Ik dus ook. Ik heb dat echt heel vaak. Ik zeg ook altijd negatieve dingen over mezelf. Dat ik lelijk ben, of te dik ben.
    Is als je 1.70 bent en 60 kilo weegt, ben je dan té dik? Ik probeer ook af te vallen. En qua gezicht:
    `Wat vinden jullie van mij?´

    Klik op deze link, dan zie je iemand die erg lelijk is, ik dus.

    xx

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 16:52 ]


    Emo<3

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Dur is zoveel niet leuk x'D
    Het leven is hard :Y)

    Ik irriteer me echt de pleures aan jou reacties weet je dat. Kijk eerst is ff lekker naar jezelf voordat je commentaar heb op andere :Y)

    Je bent niet dik, geloof me. En al helemaal niet lelijk. (:

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Denk jij dat ík me nooit onzeker heb gevoeld?
    Jij kent me niet, oordeel niet. -_-'


    Zo bedoelde ik het niet.
    Lees eerst een goed.
    Ik bedoelde maar: als jij zo een topic zou aanmaken en iemand reageert daar dan op van: 'volgens mij wilt ze hier enkel complimentjes mee uitlokken,' hoe zou jij je dan voelen? Niet veel beter, denk ik.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    je bent absoluut niet lelijk shanice absoluut niet


    Change, the only good thing in this world.

    Ik denk niet dat je er ver mee komt zo'n topics aan te maken. Zoals je wel kan zien zijn de helft van de reacties meestal alleen maar geruzie tussen andere leden.


    All was well.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Zo bedoelde ik het niet.
    Lees eerst een goed.
    Ik bedoelde maar: als jij zo een topic zou aanmaken en iemand reageert daar dan op van: 'volgens mij wilt ze hier enkel complimentjes mee uitlokken,' hoe zou jij je dan voelen? Niet veel beter, denk ik.

    Meisje, alsof ik óóit zo'n topic aan zou maken :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    SKINNYJEANS schreef:
    (...)
    Ik irriteer me echt de pleures aan jou reacties weet je dat. Kijk eerst is ff lekker naar jezelf voordat je commentaar heb op andere :Y)

    Doe dan je ogen dicht :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Onzekerheid is vervelend. Ik voel me ook wel eens onzeker, maar je bent gewoon wie je bent. En je hoeft echt niet af te vallen, je gewicht is normaal en je bent niet dik. En zeker ook niet lelijk.


    You are beautiful, you are love.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Dan is het alsnog hard :')

    Haha, heb een cirkelredenatie in m'n hoofd :'D Denk ik. M'n 5-havokennis vervaagt man :/
    Edit: Yeuy, luchtalarm. Ze komen, ze komen!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 11:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Je bent zó lelijk! Wil je dat ik dat zeg?

    Ik vind mezelf ook lelijk maar ik maak geen topic daarover aan omdat ik geen complimenten hoef. Ik wil gewoon dat niemand tegen me zegt dat ik lelijk ben.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 12:06 ]


    Queen of Hell is my name

    Lovebreaker schreef:
    Je bent zó lelijk! Wil je dat ik dat zeg?

    Ik vind mezelf ook lelijk maar ik maak geen topic daarover aan omdat ik geen complimenten hoef. Ik wil gewoon dat niemand tegen me zegt dat ik lelijk ben.

    Ik vind jou niet lelijk? :8


    All was well.

    Het is True haar keuze dat ze dit topic maakt. Natuurlijk mag je hier tegen zijn, maar gelieve dat niet te doen d.m.v. een negatieve reactie. De een maakt geen topic, maar de ander wel. We gaan elkaar nu niet aanvallen. Het is toch wel akelig dat wij dit topic straks moeten sluiten, omdat een paar mensen het hier niet mee eens zijn. Dus vanaf nu alleen aardige reacties, kun je dat niet? Dan reageer je maar gewoon niet. Capice?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Muslera schreef:
    Lok je hier nou complimentjes mee uit? Want dan vind ik dat best wel laag.


    make cake, not war

    hoi naamgenoot.:$
    Jij bent echt wel mooi hoor.
    Echt!


    It's not the same without you.

    Ik snap niet wat iedereen hier zit te zeuren over dat ze complimentjes zoekt, diep van binnen is zo goed als iedereen nog onzeker, maar door anderen voelen we ons niet meer zo, en zoals zij haar 'andere' is verloren, vind ik het nogal normaal dat ze zich zo voelt. En dan lok je helemaal geen complimentjes uit, dan wil je gewoon dat gevoel terug, en wil je weten of ze het misschien toch meende dat ze mooi was. Dus, ik vind het niet laag.

    OT: Meid, je moet echt niet zo laag over jezelf denken, je bent mooi, en hélemaal niet dik, en mooi is een mening, je moet je niet vergelijken met al de anderen, want dat is niet zozeker mooi, jij bent mooi op je eigen manier, met je gebreken. Maar je bent niet dik noch lelijk, dat is al zeker.