• Iedereen is weleens onzeker over jezelf. Ik dus ook. Ik heb dat echt heel vaak. Ik zeg ook altijd negatieve dingen over mezelf. Dat ik lelijk ben, of te dik ben.
    Is als je 1.70 bent en 60 kilo weegt, ben je dan té dik? Ik probeer ook af te vallen. En qua gezicht:
    `Wat vinden jullie van mij?´

    Klik op deze link, dan zie je iemand die erg lelijk is, ik dus.

    xx

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 16:52 ]


    Emo<3

    Muslera schreef:
    Lok je hier nou complimentjes mee uit? Want dan vind ik dat best wel laag.
    Eigenlijk vind ik dat ook. Nu plaats je je hyves foto op het forum, nu zien wel 200 kinderen het. Als je jezelf lelijk enzo vind zet je toch geen foto's op internet en ga je het toch niet verspreiden? Ik heb het idee dat je complimentjes wilt.

    Sorry ;x


    I live for the applause, you will die for it.

    JBM schreef:
    Oh please, het is niet omdat je onzeker bent dat je jezelf lelijk en dik moet noemen. Believe me, je bént niet lelijk noch dik en eerlijk gezegt, als je dat echt van jezelf vond, zou je geen foto's op internet plaatsen. :x


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Nee, ik ben echt niet uit op complimentjes. Geloof me. Dat is de enige foto, waar ik normaal op sta. En dat ik niet denk van: Gadver, waarom ben ik lelijk?
    Je wilt niet weten wat ik gedaan heb, omdat ik me zo onzeker voel..


    Emo<3

    Snijden? :x

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 17:00 ]


    Only losers can act the way you do

    Het liefst wou ik dood, ik werd ook vaak gepest, en veel mensen zeggen dat ik lelijk ben etc. Maar veel ook niet. Nou veel?
    Het liefst was ik iemand anders. In ieder geval, niet dit wezen..


    Emo<3

    Jongens kom óp zeg. Dit meisje heeft gewoon een wat mindere dag, die hebben we allemaal wel is. En als ze dan wat steun zoekt word er weer meteen gezegd dat ze uit is op complimentjes. Niet zo snel conclusies trekken, zouden jullie zelf ook niet leuk vinden (cat)

    Stiekem ga jij nu verwachten dat mensen zeggen dat het niet zo is -al is het onbewust, het is wel zo-. Het enigste wat ik ervan zeg is dat ik het stiekem ergens slecht van je vind dat je weet dat je zo slecht over jezelf praat maar dat je het niet doet blijken alsof je dat wil veranderen en aan jezelf wilt werken.

    Ik weet dat je niet op dit soort reacties staat te wachten en sorry daarvoor, maar ik moest het gewoon echt even zeggen :X.

    én daarbuiten vind ik je helemaal niet lelijk. Ik vind je een lief en mooi meisje om te zien..

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 20:14 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Je bent mooi. En dik ben je zeker niet ik ben ongeveer hetzelfde en ik wil ook afvallen maar gewoon om een beter gevoel over mezelf te krijgen. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    KirstenSnaps schreef:
    Stiekem ga jij nu verwachten dat mensen zeggen dat het niet zo is -al is het onbewust, het is wel zo-. Het enigste wat ik ervan zeg is dat ik het stiekem ergens slecht van je vind dat je weet dat je zo slecht over jezelf praat maar dat je het niet doet blijken alsof je dat wil veranderen en aan jezelf wilt werken.

    Ik weet dat je niet op dit soort reacties staat te wachten en sorry daarvoor, maar ik moest het gewoon echt even zeggen :X.

    én daarbuiten vind ik je helemaal niet lelijk. Ik vind je een lief en mooi meisje om te zien..


    everything, in time

    wunschen schreef:
    Ik vind het voor niets nodig dat je zo over je zelf denkt. Want ik vind je er echt leuk uitzien.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Niet zichtbaar. Ik ben 1.74 en weeg 70 kilo en ik vind mezelf niet lelijk ofzo. Ook geen Doutzen Kroes but who the hell cares? Ik niet in elk geval :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Muslera schreef:
    Lok je hier nou complimentjes mee uit? Want dan vind ik dat best wel laag.

    Dat dacht ik dus ook haha ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    True schreef:
    Het liefst wou ik dood, ik werd ook vaak gepest, en veel mensen zeggen dat ik lelijk ben etc. Maar veel ook niet. Nou veel?
    Het liefst was ik iemand anders. In ieder geval, niet dit wezen..

    Oké. Nu geloof ik jou dus écht niet meer. Maf kind x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    True schreef:
    Het liefst wou ik dood, ik werd ook vaak gepest, en veel mensen zeggen dat ik lelijk ben etc. Maar veel ook niet. Nou veel?
    Het liefst was ik iemand anders. In ieder geval, niet dit wezen..

    Ja maar het is jezelf waar je het mee zal moeten doen. En juist het accepteren van jezelf en van alles durven genieten is een enorme rijkdom. Ik schaamde me vroeger voor m'n flaporen. Do I care? No, fucking NO.


    No growth of the heart is ever a waste

    SKINNYJEANS schreef:
    Jongens kom óp zeg. Dit meisje heeft gewoon een wat mindere dag, die hebben we allemaal wel is.

    Tsja maar hey, als iedereen die een wat mindere dag heeft (wat idd zoals jij zegt iedereen is) zo'n topic zou maken om dan te kijken hoeveel mensen er zeggen "Néééjoh schat, je BENT niet lelijk" zeggen, zou het er lekker uitzien hier.