• Iedereen is weleens onzeker over jezelf. Ik dus ook. Ik heb dat echt heel vaak. Ik zeg ook altijd negatieve dingen over mezelf. Dat ik lelijk ben, of te dik ben.
    Is als je 1.70 bent en 60 kilo weegt, ben je dan té dik? Ik probeer ook af te vallen. En qua gezicht:
    `Wat vinden jullie van mij?´

    Klik op deze link, dan zie je iemand die erg lelijk is, ik dus.

    xx

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 16:52 ]


    Emo<3

    He jongens kom op nou :'D Als je het dom vind reageer dan gewoon niet. Deze reacties zijn voor haar ook niet leuk om te lezen op deze manier.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    He jongens kom op nou :'D Als je het dom vind reageer dan gewoon niet. Deze reacties zijn voor haar ook niet leuk om te lezen op deze manier.

    Dur is zoveel niet leuk x'D
    Het leven is hard :Y)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 22:38 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Dur is zoveel niet leuk x'D
    Het leven is hard :Y)

    -strike- x'D

    Ze vraagt niet om gezeik over het feit dat ze zogezegd om complimentjes vraagt, want echt, dat beurt haar niet op denk ik.

    On-topic:
    Je bent helemaal niet lelijk noch dik.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Waarom zijn mensen hier zo serieussss?
    Serieus hé :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Dur is zoveel niet leuk x'D
    Het leven is hard :Y)


    Doe toch eens even normaal.
    Wat zou jij er van vinden moest je onzeker over jezelf zijn en je zei dat hier en ze zouden zó reageren?
    Echt, voor je zulke dingen plaatst, denk eerst hoe je jezelf daarbij zou voelen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Appelmoes schreef:
    Waarom zijn mensen hier zo serieussss?
    Serieus hé :'D


    Omdat er hier een meisje is die zich onzeker voelt -en het misschien op een beetje awkard manier vertelt-
    En dus zijn wij hier om haar te helpen en op te beuren c:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Appelmoes schreef:
    Waarom zijn mensen hier zo serieussss?
    Serieus hé :'D


    Omdat dit een serieus onderwerp is?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Doe toch eens even normaal.
    Wat zou jij er van vinden moest je onzeker over jezelf zijn en je zei dat hier en ze zouden zó reageren?
    Echt, voor je zulke dingen plaatst, denk eerst hoe je jezelf daarbij zou voelen.

    Denk jij dat ík me nooit onzeker heb gevoeld?
    Jij kent me niet, oordeel niet. -_-'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Denk jij dat ík me nooit onzeker heb gevoeld?
    Jij kent me niet, oordeel niet. -_-'

    Ben ik met je eens. Als iedereen topics zou maken over wanneer hij/zij zich onzeker voelde, zou het druk worden.
    En er hoeft toch niet persé alleen maar gereageert te worden zoals verwacht wordt dat er gereageert gaat worden ("Nee meisje, je bent niet dik!").

    Muslera schreef:
    (...)
    Ben ik met je eens. Als iedereen topics zou maken over wanneer hij/zij zich onzeker voelde, zou het druk worden.
    En er hoeft toch niet persé alleen maar gereageert te worden zoals verwacht wordt dat er gereageert gaat worden ("Nee meisje, je bent niet dik!").

    Dankje voor je begrip _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee, dan ben je perfect.


    Life is hard and then we die

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Dur is zoveel niet leuk x'D
    Het leven is hard :Y)

    Neh niet echt. Mensen maken het hard.


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    (...)
    Neh niet echt. Mensen maken het hard.

    Dan is het alsnog hard :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik wil hiermee eigenlijk gewoon mee zeggen:

    Ik vind mezelf te dik. En probeer dus, zoals jullie weten, af te vallen.
    En ik ben gewoon niet tevreden met mezelf. Ik vind m'n gezicht gewoon niet mooi, als ik kijk naar andere meisjes, jullie zien er allemaal toppie uit. Enzo. En dan kijk ik naar mezelf, en dan zie ik zo'n teleurstelling.
    En ja vandaag had ik een wat mindere dag, de laatste maanden trouwens niet. Daar heb ik het liever niet over.
    Maar ik heb deze topic gewoon gemaakt, om te kijken of jullie me dik vinden, of dat gewicht. 1.70 - 60 kilo.
    En ik wil absoluut geen complimentjes hiermee uitlokken, ik vind dat zelf ook erg laag, van wie dan ook.
    -Ik wou weten wat jullie van me vinden, omdat ik 'n vriendin altijd zei dat ik mooi was, etc. En later blijkt dat ze me kotslelijk vind.
    En door haar voelde ik me zeker, maar dat is nu dus hartstikke weg. Dus daarom, en ga please niet rare dingen van me denken. Dat maakt me nog onzekerder.


    Emo<3