• Iedereen is weleens onzeker over jezelf. Ik dus ook. Ik heb dat echt heel vaak. Ik zeg ook altijd negatieve dingen over mezelf. Dat ik lelijk ben, of te dik ben.
    Is als je 1.70 bent en 60 kilo weegt, ben je dan té dik? Ik probeer ook af te vallen. En qua gezicht:
    `Wat vinden jullie van mij?´

    Klik op deze link, dan zie je iemand die erg lelijk is, ik dus.

    xx

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 16:52 ]


    Emo<3

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Doe dan je ogen dicht :')


    Sorry, maar ik vind jou reacties nogal overdreven. Je hoeft toch helemaal niet zo te doen?

    Diffuse schreef:
    (...)

    Sorry, maar ik vind jou reacties nogal overdreven. Je hoeft toch helemaal niet zo te doen?

    Het is vrijheid van meningsuiting en dat doe ik.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Diffuse schreef:
    (...)

    Sorry, maar ik vind jou reacties nogal overdreven. Je hoeft toch helemaal niet zo te doen?

    Ik geef haar groot gelijk hoor.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik geef haar groot gelijk hoor.

    (K)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik geef haar groot gelijk hoor.


    Nouja..

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 23:35 ]

    Diffuse schreef:
    (...)

    Nouja..

    Nouja wat :'D


    -

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Het is vrijheid van meningsuiting en dat doe ik.


    Ja goed, dat is zo, je mag je mening uiten, daar is niks mis mee, maar ik vind dat het niet echt respectvol is tegenover andere mensen om het op zo'n manier te zeggen, ze stelt zich hier in dit topic even heel gevoelig op en dan is het niet leuk dat mensen zo reageren, dat wou ik alleen maar even zeggen, meer niet.

    Genius schreef:
    (...)
    Nouja wat :'D


    Nouja niets?

    Diffuse schreef:
    (...)

    Ja goed, dat is zo, je mag je mening uiten, daar is niks mis mee, maar ik vind dat het niet echt respectvol is tegenover andere mensen om het op zo'n manier te zeggen, ze stelt zich hier in dit topic even heel gevoelig op en dan is het niet leuk dat mensen zo reageren, dat wou ik alleen maar even zeggen, meer niet.

    Nu doe je alsof ik haar helemaal aanloop te vallen en blabla. Ik zei dat het leven hard was, wat zo is en das ineens niet goed.
    Belachelijk x'D Zonder grappen. Kom op zeg. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het mag dan laat zijn, dat wil niet zeggen dat er geen mods meer zijn die het topic in de gaten houden(!!). Willen jullie svp even nokken met dat gesanik en gesteek naar elkaar? Dit is True haar topic, als je offtopic wilt daar gaan dan raad ik jullie aan dit gesprek ergens anders voor te zetten..


    Wie du mir, so ich dir.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Nu doe je alsof ik haar helemaal aanloop te vallen en blabla. Ik zei dat het leven hard was, wat zo is en das ineens niet goed.
    Belachelijk x'D Zonder grappen. Kom op zeg. x'D


    Nou, zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat het soms net lijkt alsof je met haar lacht -sorry als het niet zo is, maar het lijkt wel een beetje zo- en dat is niet echt fijn..

    KirstenSnaps schreef:
    Het mag dan laat zijn, dat wil niet zeggen dat er geen mods meer zijn die het topic in de gaten houden(!!). Willen jullie svp even nokken met dat gesanik en gesteek naar elkaar? Dit is True haar topic, als je offtopic wilt daar gaan dan raad ik jullie aan dit gesprek ergens anders voor te zetten..

    Ja best, maar ik vind het belachelijk hoe ik op mijn reacties aangekeken wordt.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dudes.
    Iedereen heeft hier een andere mening op, en die verander je niet 1-2-3.
    Mensen die "aanvallen" laten, en de mensen die proberen te helpen, blijven helpen c:
    -Ik raakt verward door mn eigen zin.-


    I hope heaven needs you more than I do now.

    KirstenSnaps schreef:
    Het mag dan laat zijn, dat wil niet zeggen dat er geen mods meer zijn die het topic in de gaten houden(!!). Willen jullie svp even nokken met dat gesanik en gesteek naar elkaar? Dit is True haar topic, als je offtopic wilt daar gaan dan raad ik jullie aan dit gesprek ergens anders voor te zetten..

    Ik neem ook niet aan dat ook al is het laat dat er geen mods meer zijn hoor :X


    -

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Ja best, maar ik vind het belachelijk hoe ik op mijn reacties aangekeken wordt.


    Bekijk je reacties eens goed en, zoals ik al zei, vraag je af hoe jij je zou voelen moest iemand zo tegen jou doen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson