• Eet je bij de Mcdonalds? Krijg je kip als je daar bent? Maar had je er wel over naged8 waarom je dat beest eet? En waar mcdonalds hun kip vandaan haalt? ik ben er achter gekomen dat mcdonalds speciale slacht methodes heeft gebruikt,om dat arme beest gewoon dood te maken.1 van die vele methodes zijn dat ze hun nek gewoon open snijden,terwijl het beest nog leeft! Mensen proberen om Mcdonalds te krijgen voor nieuwe methodes die niet zo pijnlijk voor dieren zijn.Maar natuurlijk weigerde mcdonalds.2 jaar geleden was ik een vegetarier geworden,voordat ik weet waar mcdonalds hun voedsel vandaan haalt.En nu denk ik gewoon:''dank god dat ik een vegetarier ben'' Ik weet zeker dat mcdonalds ook hetzelfde met hun burgers doen.Ik eet nooitr meer bij de mcdonalds! Mcdonalds is mogolisch en ik haat ze! ik schrijf dit niet zomaar om aan mensen te vertelen dat ze ook vegetarisch moeten worden.Maar om te vertellen hoe ruw mcdonalds tegen onschuldige dieren is! en het vlees komt uit de bio-industrie!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2010 - 17:18 ]


    Je mpp moeder swaa

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Stiekem betwijfel ik of jij dezelfde mening hebt. Bill draagt leer en Tom draagt bont. Wil geen pretverver zijn, maar tis wel zo :/

    Ik heb Tom nog geen bont zien dragen, en Bill heeft gezegt dat hij geen leer wil dragen.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Plectrum schreef:
    en trouwens ik ben tokio hotel fan,Tom en Bill zijn ook vegetarisch ,En ik heb precies dezelfde mening als hun ;)


    Ohdamn, ik ben Tokio Hotel fan, ik mag geen vlees meer eten want Bill en Tom doen dat ook niet. serieus? D:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Joker schreef:
    (...)Wat eet je eigenlijk allemaal nu je veggie bent?


    Dingen die eigenlijk gezonder zijn dan vlees,zoals fruit en groente.Voedsel dat vitamine C bevat een van de belangrijkste vitamines dat een mens nodig heeft.Sorry hoor,maar heel veel mensen zien vlees als junkfood.


    Je mpp moeder swaa

    Joker schreef:
    (...)Wat eet je eigenlijk allemaal nu je veggie bent?


    Ik ben vegitariër dus ik eet niets van dierlijke afkomst.

    [moet altijd ingrediëntenlijsten checken om het zeker te weten]

    Veel veggie's doen dat niet en dat is echt crap.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Plectrum schreef:
    (...)

    Dingen die eigenlijk gezonder zijn dan vlees,zoals fruit en groente.Voedsel dat vitamine C bevat een van de belangrijkste vitamines dat een mens nodig heeft.Sorry hoor,maar heel veel mensen zien vlees als junkfood.
    Vlees is ook gezond. En vlees is geen junkfood. Junkfood is van dat afhaal-eten zoals McDonalds, KFC, Pizza and such.


    I live for the applause, you will die for it.

    Plectrum schreef:
    (...)

    Dingen die eigenlijk gezonder zijn dan vlees,zoals fruit en groente.Voedsel dat vitamine C bevat een van de belangrijkste vitamines dat een mens nodig heeft.Sorry hoor,maar heel veel mensen zien vlees als junkfood.


    Sorry je hebt vlees nodig daar zitten bepaalde stoffen in die HEEL GOED zijn voor de mens .......en niet al het vlees is junkfood dat vind ik niet in iedergeval


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ohdamn, ik ben Tokio Hotel fan, ik mag geen vlees meer eten want Bill en Tom doen dat ook niet. serieus? D:


    nee,want ik was eerder veggie geworden dan hun.


    Je mpp moeder swaa

    Plectrum schreef:
    (...)

    Ze denken alleen om hun buik.


    And so do we. Ik eet ook alleen maar vlees omdat ik honger krijg en als ik niet eet dood neerval.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dit ging toch over MacDonalds vlees en niet tom en bil (cat)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    RememberXme schreef:
    (...)

    Sorry je hebt vlees nodig daar zitten bepaalde stoffen in die HEEL GOED zijn voor de mens .......en niet al het vlees is junkfood dat vind ik niet in iedergeval

    die HEEL GOEDE DINGEN zitten ook in andere, niet-dierlijke dingen


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik eet geen McDonalds, ik eet Quick. :x


    None but ourselves can free our minds.

    Plectrum schreef:
    (...)

    nee,want ik was eerder veggie geworden dan hun.


    Maar zo breng je het wel over. Van: 'ik ben fan, en Bill en Tom zijn veggie dus moet ik dat ook worden of ze haten me D:'
    Dan heb ik iets van: screw them, ik ga nu een lekker stuk vlees eten. -wat ik ook écht ga doen nu.-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Daar heb je wel gelijk in, maar waarom is ons lichaam en dan wetenschappelijk niet op gebouwd om vlees te eten? [/randomstommevraag]

    Maar nog geen reactie gehad op mijn andere vraag. Jongens, blijft dit een discussie topic, of weet ik veel wat. Dan weet ik hoeveel honderd mods ik op de wacht moet zetten op dit topic..

    Wij zijn erop gebouwd om alles te eten om de juiste stoffen en mineralen te kunnen binnenkrijgen om onze organen uitstekend te kunnen laten werken.


    your eyes are like stars in the night.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Maar zo breng je het wel over. Van: 'ik ben fan, en Bill en Tom zijn veggie dus moet ik dat ook worden of ze haten me D:'
    Dan heb ik iets van: screw them, ik ga nu een lekker stuk vlees eten. -wat ik ook écht ga doen nu.-


    geniaal xD biefstuk?:P

    Rooftops schreef:
    (...)

    Maar zo breng je het wel over. Van: 'ik ben fan, en Bill en Tom zijn veggie dus moet ik dat ook worden of ze haten me D:'
    Dan heb ik iets van: screw them, ik ga nu een lekker stuk vlees eten. -wat ik ook écht ga doen nu.-
    Alvast smakelijk c:


    I live for the applause, you will die for it.