• EDIT: Vanaf 1.45 tot 1.50 en 2.06 tot 2.30
    Ik heb dit ook maar van youtube. Ga aub niet zeggen dat het nep is, als dat zo is.

    Al die geruchten dat Bill en Tom aan Twincest deden zijn bij deze bevestigd.
    Of is het toch nep?
    :p

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 19:22 ]

    Btw. Dit filmpje dateert van november 2009 dus als het echt zo is, dan was het al lang bekend gemaakt in de media. :')

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 18:56 ]


    Only losers can act the way you do

    M'n buik doet raar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eh, volgens mij ben ik de enige/eerste. Maar volgens mij betekend dit filmpje helemaal niets. Ja, ze zijn wat close als broers, maar ze zijn wél de hele tijd op elkaar aangewezen. Al op de basisschool hadden ze niemand, behalve elkaar. Die foto's/filmpjes zijn misschien op het verkeerde moment genomen.
    Met andere geruchten is het altijd; 'Ik wacht tot Tom en/of Bill het zelf bevestigd.'
    Zullen we dat hier dan ook maar doen?


    everything, in time

    twincest..
    dat vind ik dan weer iets te ver gaan :o
    Homo's okay, maar twincest? iewl...


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Eigenlijk zou die laatste best waar kunnen zijn aangezien ze aardig dronken waren. Nou ja Bill in ieder geval, hij gedraagt zich echt gay als hij wat op heeft. Dus, wie weet?
    Hm, nja het is eerder mijn fantasie dat een beetje opspeelt. Het lijkt me gewoon geweldig dat het waar is, maar dat is het waarschijnlijk niet. Maar toch blijf ik theorieën verzinnen, ghehe.


    Scream for mercy!

    PRESIDENT schreef:
    Eh, volgens mij ben ik de enige/eerste. Maar volgens mij betekend dit filmpje helemaal niets. Ja, ze zijn wat close als broers, maar ze zijn wél de hele tijd op elkaar aangewezen. Al op de basisschool hadden ze niemand, behalve elkaar. Die foto's/filmpjes zijn misschien op het verkeerde moment genomen.
    Met andere geruchten is het altijd; 'Ik wacht tot Tom en/of Bill het zelf bevestigd.'
    Zullen we dat hier dan ook maar doen?

    Ik zeg ook niet dat het waar is.
    Àls het waar is komen we dat wel te weten. Is het niet nu, dan is het wel over een paar jaar.

    Beelzebub schreef:
    Eigenlijk zou die laatste best waar kunnen zijn aangezien ze aardig dronken waren. Nou ja Bill in ieder geval, hij gedraagt zich echt gay als hij wat op heeft. Dus, wie weet?
    Hm, nja het is eerder mijn fantasie dat een beetje opspeelt. Het lijkt me gewoon geweldig dat het waar is, maar dat is het waarschijnlijk niet. Maar toch blijf ik theorieën verzinnen, ghehe.

    Aan de ene kan hoop ik dat het waar is. Omdat ik best wel kick op (tw)incest (Maar dan wel van leuke/knappe mensen en niet zomaar een broer/zus en broer/zus). Maar aan de andere kant ook niet, dan is hun carriere voorbij en worden ze door veel mensen gehaat. Dat wil ik niet.

    PRESIDENT schreef:
    Eh, volgens mij ben ik de enige/eerste. Maar volgens mij betekend dit filmpje helemaal niets. Ja, ze zijn wat close als broers, maar ze zijn wél de hele tijd op elkaar aangewezen. Al op de basisschool hadden ze niemand, behalve elkaar. Die foto's/filmpjes zijn misschien op het verkeerde moment genomen.
    Met andere geruchten is het altijd; 'Ik wacht tot Tom en/of Bill het zelf bevestigd.'
    Zullen we dat hier dan ook maar doen?


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Extraneous schreef:
    Nep die laatste kus is van de EMA of VMA afterparty en daar schreeuwen ze in elkaars ook omdat de muziek te hard staat.

    Inderdaad én dan nog, je ziet enkel hun silhouet.

    Ze zijn wel degelijk meer dan broers, het zijn twéélingbroers die tot nu toe ongeveer alles samen hebben gedaan. Dan is je band gewoon veel sterker dan bij bij twee gewone broers. Daarom is het nog niet meteen twincest?

    Ik weet 't niet.

    CACHAREL schreef:
    Ik weet 't niet.


    Dat heb ik dus ook.
    -heeft d'r topic gevonden-


    Scream for mercy!

    Extraneous schreef:
    Nep die laatste kus is van de EMA of VMA afterparty en daar schreeuwen ze in elkaars ook omdat de muziek te hard staat.


    Take a trip and fall into the glitter.

    sorry dat ik dit zeg maar

    wat fuckin nep zeg

    en als ze iest hadden so what liefde kan je niet tegen houden

    weetje het zijn broers ze zijn er close

    ik ben met mijn beste vriend en vriendin
    ook heel erg close
    maar we hebben niks

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 19:15 ]

    Ik wil niet lullig doen hoor, maar ik bedoel achter dat geel/oranje scherm, wie zegt dat zij dat ook echt zijn? En tussen 1.45-1.50 kan best bewerkt zijn. Ik bedoel hoe krijg je zulk donker beeld. Op het concert zou kunnen, maar daar worden iedere seconde foto's gemaakt. En waarom zouden ze dat zo in het openbaar doen?
    Ik vind dat je na 1 filmpje niet kunt zeggen dat het Twincest is. Maar goed dat is mijn mening.

    Sorry voor het nogal nerderige antwoord:$

    Royuki schreef:
    sorry dat ik dit zeg maar

    wat fuckin nep zeg

    en als ze iest hadden so what liefde kan je niet tegen houden

    Je weet dat het verboden is hé,iets hebben met een bloedverwant.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall