• EDIT: Vanaf 1.45 tot 1.50 en 2.06 tot 2.30
    Ik heb dit ook maar van youtube. Ga aub niet zeggen dat het nep is, als dat zo is.

    Al die geruchten dat Bill en Tom aan Twincest deden zijn bij deze bevestigd.
    Of is het toch nep?
    :p

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 19:22 ]

    omg, jezus, mensen hebben echt geen leven meer tegenwoordig. Filmpjes maken over dat "twincest" echt zou zijn.

    Ik heb niks tegen homo's.
    maar ik heb een een afschuwelijke hekel aan incest of twincest. En..ik denk dat het fake is, ook al ziet het er echt zo echt uit.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Italie schreef:
    Dat ze zoenen heeft niks te maken met twincest. Er zijn meerdere bekende mannen die zoenen om te laten zien dat ze niks tegen homo's hebben hoor.


    Maar Tom en Bill zijn toevallig wel een tweeling, als die zoenen is dat toch net iets anders.


    Scream for mercy!

    als het egt is...

    OMG!!! xD

    Als het nep is:

    dan moet de persoon die dit filmpje heeft gemaakt een leven krijgen (sorry voor mensen die ik kwets)

    fake fake fake!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Bah :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Stiekem hoop ik dat het echt is.. (:


    Tom and Georg could write a bad romance.

    moeten ze zelf weten :p


    It's not the same without you.

    Starwarsdude schreef:
    Volgens mij is het heel erg fake. (nerd)


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    volgens mij is het fake.

    Wat doen jullie raar?? Ik geef mijn broertje ook een kusje op zijn mond als hij gaat slapen,, hij is 6,, maar okee...

    Stiekem,, vind ik dit mega sexy maar okee.
    Iedereen zijn eigen mening.

    fake....(cat)


    Make cake, not war! (:

    True schreef:
    omg, volgensmij is dat wél zo hoor. Volgensmij is dit echt. o.o
    twincest!


    Als ik val sta ik op als ik sta val ik op

    Hahaha nu ben ik wel heel benieuwd wat ze er nu weer voor prachtigs van gemaakt hebben. Ik gaat eens even mijn kritische blik op dit filmpje werpen. (nerd) U zult mij zo horen met mijn conclusies.


    Wie du mir, so ich dir.

    Extraneous schreef:
    Nep die laatste kus is van de EMA of VMA afterparty en daar schreeuwen ze in elkaars ook omdat de muziek te hard staat.

    Of het was van die fanparty dinges.. maar ik denk het zelfde.


    Je moet worden wie je bent.