• EDIT: Vanaf 1.45 tot 1.50 en 2.06 tot 2.30
    Ik heb dit ook maar van youtube. Ga aub niet zeggen dat het nep is, als dat zo is.

    Al die geruchten dat Bill en Tom aan Twincest deden zijn bij deze bevestigd.
    Of is het toch nep?
    :p

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 19:22 ]

    Als ze zouden zoenen dan verdween de helft van Bill's hoofd gewoon in dat van Tom, serieus. De hoofden gaan langs elkaar heen. Dit zegt niets, want het is schaduw waar je zoveel van kan aflijden als je maar wil.


    Je moet worden wie je bent.

    Dit is echt te nep :'D. Beiden zijn dat ze gewoon tegen elkaar praten maar zo dichtbij elkaar staan omdat ze elkaar anders niet kunnen verstaan..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Oké om dingen even duidelijk te maken. Diegene die denken dat dit filmpje echt is:
    1. die moeten óf nagaan of ze wel 100% gezond zijn in hun bovenkamer.
    2. of toegeven aan hun puberale seksuele driften.

    Ja ik weet dat dit heel hard en cru klinkt, maar ik meen het echt. Come on you guys. Ergens maakt het me zelfs kwaad dat mensen niet snappen en niet weten hoe het is om een tweelingband met iemand te hebben en om zo ontzettend veel om iemand te geven als die twee om elkaar doen. Dat mensen tegenwoordig vreemd opkijkena als familie om elkaar geeft, dat is eigenlijk te triest voor woorden.

    -Op het moment dat ze achter op die truck staan, pakt Tom Bill zijn arm vast, omdat hij bijna naar beneden flikkerd. Aangezien Georg hem vijf minuten daarvoor bijna eraf geschopt had.
    -Bill pakt de microfoon af van Tom om hem te kutten, 2 seconden later kijken ze elkaar grijnzend en stom aan omdat ze elkaar al gedurende dat hele intervieuw aan het pesten en aan het treiteren zijn. Zou je het hele intervieuw zien zou je die lichaamstaal vrijwel direct heel anders opvatten.
    -Bill en Tom zoenen niet (op wat voor denkbare manier dan ook en al helemaal niet op de manier hoe jullie dat denken). Daar is Bill veel te preuts voor en Tom veel te trots. Zoals er al bij meerdere reacties staan. Ze praten in elkaar oor, omdat al die opgenomen stukken op feestjes/concerten en weet ik veel wat genomen zijn. Muziek die tering hard staat en het feit dat die twee stokdoof zijn verklaard ook al een heleboel.

    En ik weet dat er een hele boel mensen denken die weten dat het fake is:'Waar maak jij je druk om?'.. Nou ik vind het gewoon erg dat 'fans' het menselijk vinden om dit soort dingen over anderen te denken en het ook nog zo ver brengen dat serieus de halve wereld deze onzin geloofd.

    Ik weet niet of mensen er ooit over nagedacht hebben wat de jongens daar zelf allemaal wel niet van denken..

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 20:57 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Fake, voor aandacht. Maar als het echt zou zijn >> gross


    Run, but you can't escape

    KirstenSnaps schreef:
    Oké om dingen even duidelijk te maken. Diegene die denken dat dit filmpje echt is:
    1. die moeten óf nagaan of ze wel 100% gezond zijn in hun bovenkamer.
    2. of toegeven aan hun puberale seksuele driften.

    Ja ik weet dat dit heel hard en cru klinkt, maar ik meen het echt. Come on you guys. Ergens maakt het me zelfs kwaad dat mensen niet snappen en niet weten hoe het is om een tweelingband met iemand te hebben en om zo ontzettend veel om iemand te geven als die twee om elkaar doen. Dat mensen tegenwoordig vreemd opkijkena als familie om elkaar geeft, dat is eigenlijk te triest voor woorden.

    -Op het moment dat ze achter op die truck staan, pakt Tom Bill zijn arm vast, omdat hij bijna naar beneden flikkerd. Aangezien Georg hem vijf minuten daarvoor bijna eraf geschopt had.
    -Bill pakt de microfoon af van Tom om hem te kutten, 2 seconden later kijken ze elkaar grijnzend en stom aan omdat ze elkaar al gedurende dat hele intervieuw aan het pesten en aan het treiteren zijn. Zou je het hele intervieuw zien zou je die lichaamstaal vrijwel direct heel anders opvatten.
    -Bill en Tom zoenen niet (op wat voor denkbare manier dan ook en al helemaal niet op de manier hoe jullie dat denken). Daar is Bill veel te preuts voor en Tom veel te trots. Zoals er al bij meerdere reacties staan. Ze praten in elkaar oor, omdat al die opgenomen stukken op feestjes/concerten en weet ik veel wat genomen zijn. Muziek die tering hard staat en het feit dat die twee stokdoof zijn verklaard ook al een heleboel.

    En ik weet dat er een hele boel mensen denken die weten dat het fake is:'Waar maak jij je druk om?'.. Nou ik vind het gewoon erg dat 'fans' het menselijk vinden om dit soort dingen over anderen te denken en het ook nog zo ver brengen dat serieus de halve wereld deze onzin geloofd.

    Ik weet niet of mensen er ooit over nagedacht hebben wat de jongens daar zelf allemaal wel niet van denken..


    Hier ben ik mee eens.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    mensen, denk na. dit filmpje bevat beelden van afleveringen van TH TV, Interviews en concerten. Zou je denken dat als ze echt iets met elkaar zouden hebben, ze zouden gaan flirten op momenten waarop ze worden gefilmd? doh..........

    ik ben het ook met kirstenSnaps eens, ik heb wel eens gedroomd dat de jongens een tolk hadden ingehuurd om fanfictie te gaan lezen, dat ze op een nederlands tc topic kwamen en dat ze daar zo upset van werden dat ze stopten met de band omdat ze hun fans ze ziek voor woorden vonden.

    Ik schreef zelf ook tc, en ik lees het ook. Maar je moet niet vergeten dat het niet voor niets fan FICTIE heet. tom en bill hebben pas een relatie als ze dat live op het nieuws of een praat programma zeggen, en tot die tijd mogen we niet oordelen omdat bill een keertje op tom's schoot zit. wie weet had hij het wel koud, wie weet waren er niet genoeg stoelen, wie weet was het gewoon om hem te pesten... maar gelijk ''oh, tc!'' Ik ga op school ook bij al mijn vriendinnen op schoot zitten hoor, maar als zij het doen is het gelijk seksistisch...?

    Extraneous schreef:
    Nep die laatste kus is van de EMA of VMA afterparty en daar schreeuwen ze in elkaars ook omdat de muziek te hard staat.


    dat klinkt mij ook bekender in de oren, en die andere stukkies op podium en stuff is alleen maar entertainment :P


    I want my bloody cheese now!^^

    darkdobby schreef:

    Ik schreef zelf ook tc, en ik lees het ook. Maar je moet niet vergeten dat het niet voor niets fan FICTIE heet.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    okee dan ga ik lekker niet kijken :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    KirstenSnaps schreef:
    Oké om dingen even duidelijk te maken. Diegene die denken dat dit filmpje echt is:
    1. die moeten óf nagaan of ze wel 100% gezond zijn in hun bovenkamer.
    2. of toegeven aan hun puberale seksuele driften.


    Ja, doe ik.


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Ja, doe ik.
    Dan bedoel ik natuurlijk op de gezonde normale manier en niet door middel van (ziekelijke) fantasieën. (nerd)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Denmark schreef:
    Eh, niks tegen homo's maar twincest. Gross.


    hoi, jij bent leuk.

    Ik weet niet wat ik ervan moet denken (:


    wth.

    Starwarsdude schreef:
    Volgens mij is het heel erg fake. (nerd)


    Stop wishing, Start doing..