• EDIT: Vanaf 1.45 tot 1.50 en 2.06 tot 2.30
    Ik heb dit ook maar van youtube. Ga aub niet zeggen dat het nep is, als dat zo is.

    Al die geruchten dat Bill en Tom aan Twincest deden zijn bij deze bevestigd.
    Of is het toch nep?
    :p

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 19:22 ]

    Royuki schreef:
    ik ben met mijn beste vriend en vriendin
    ook heel erg close
    maar we hebben niks

    We hebben het hier over Bill en Tom Kaulitz, tweeling broers dus! ; D

    Maudjuhh schreef:
    Ik wil niet lullig doen hoor, maar ik bedoel achter dat geel/oranje scherm, wie zegt dat zij dat ook echt zijn? En tussen 1.45-1.50 kan best bewerkt zijn. Ik bedoel hoe krijg je zulk donker beeld. Op het concert zou kunnen, maar daar worden iedere seconde foto's gemaakt. En waarom zouden ze dat zo in het openbaar doen?
    Ik vind dat je na 1 filmpje niet kunt zeggen dat het Twincest is. Maar goed dat is mijn mening.

    Sorry voor het nogal nerderige antwoord:$


    Jawel, dat oranje achtige beeld is bij een fan party. Zoek maar eens op.


    Scream for mercy!

    ik denk dat ze dronken waren of voor een weddenschap..
    en anders is het nep. c:


    Life is a beautiful struggle

    Volgens mij is het ook fake, en trouwens ik vind twincest goor en fout. Kunnen ze niet gewoon broederliefde hebben?


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Bill en Tom kusten niet, ze zeiden gewoon iets tegen elkaar, maar omdat er veel lawaai was deden ze hun hoofden gewoon dichter naar elkaar om het beter te verstaan. En door dat het zo wat donker was, leek het gewoon dat ze kusten. (:

    Je kan ook gewoon willen dat ze vieze dingentjes doen.
    Als het al zo was zouden ze dat echt nooit in het openbaar doen.


    blame the bully.

    dat is duidelijk niet echt,je hebt meer bewijzen nodig om mij te kunen overtuigen ^^ En trouwens,ik denk niet dat iemand op de hele wereld met zijn/haar broer/zus wil kussen. Dat lijkt me nogal logisch ^^ Dat wil niet zeggen dat ik twincest stiekem niet schattig vind hoor(A)


    Never Do What They Tell You To

    Denmark schreef:
    Eh, niks tegen homo's maar twincest. Gross.

    Zelfs als het waar is, wat natuurlijk niet zo is, zouden ze het nooit zo in het openbaar tonen.
    Dan hadden ze allang in de bak gezeten, want het is illegaal.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 19:31 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ghaha, ik zit al 3 jaar te zeggen dat twincest bestaat! Ik heb er zelfs een quiz over op mijn ander gedeeld profiel^^ Maar nee hoor, waarschijnlijk is het fake, gewoon broederliefde. Wel vet lief hoe ze soms naar elkaar kijken!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    volgens mij is da idd echt fake en goor ook! ik heb ook niets tegten homo's maar broers gaat wel heel erg ver voor mij kan zijn omdat ik nog geen 15 ben maar toch

    hmm.. ik geloof der eigenlijk niks van :Y)


    She said: I gotta find out for myself

    xXNamelessXx schreef:
    dat is duidelijk niet echt,je hebt meer bewijzen nodig om mij te kunen overtuigen ^^ En trouwens,ik denk niet dat iemand op de hele wereld met zijn/haar broer/zus wil kussen. Dat lijkt me nogal logisch ^^ Dat wil niet zeggen dat ik twincest stiekem niet schattig vind hoor(A)


    Zeker wel! Ik las een keer dat een broer en zus emt elkaar getrouwd zijn. Ze hebben elkaar nooit gekend en werden verliefd. Dat is wel anders dan B&T, maar het is wel gebeurd!

    Dat ze zoenen heeft niks te maken met twincest. Er zijn meerdere bekende mannen die zoenen om te laten zien dat ze niks tegen homo's hebben hoor.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Royuki schreef:
    sorry dat ik dit zeg maar

    wat fuckin nep zeg

    en als ze iest hadden so what liefde kan je niet tegen houden

    weetje het zijn broers ze zijn er close

    ik ben met mijn beste vriend en vriendin
    ook heel erg close
    maar we hebben niks

    Ja, daar zullen figuren als Jozef Fritzl ook van overtuigd zijn. Liefde oke, maar er mag best een grens worden getrokken.


    No growth of the heart is ever a waste