• De stelling van vandaag luidt:
    Er zijn tegenwoordig teveel tienermoeders

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    LALALALALA schreef:
    Ja. 1 is al teveel.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    1 tienermoeder is al te veel.


    All was well.

    weet niet let er niet zo op


    michael joseph jackson

    JBM schreef:
    1 tienermoeder is al te veel.

    Wat is er zo erg aan een tienermoeder? We kunnen(gemiddelt) al vanaf inze 14 een kind krijgen,waarom is een moeder van 16/17/18 zo erg?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mwah geen idee eigenlijk


    Ivar Oosterloo.

    - laat maar

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 14:25 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik vind van wel. En nee, dat is geen oppervlakkige mening, ik heb gewoon geen zin om het uit te leggen.


    Life is hard and then we die

    Starwarsdude schreef:
    (...)Het gaat hier over tegenwoordig. Dus nu. Niet over 800 jaar geleden.

    50 jaar geleden was het trouwens ook normaal dat je trouwde op je 16 en op je 17 al een kind had.

    Vroeger hoorden de vrouwen voor de kinderen te zorgen. Dat is nu veranderd: vrouwen werken ook. En volgens mij is het nogal lastig om goede studies te volgen en carrière te maken met een koter va 2 jaar. Natuurlijk kan je moeder inspringen, maar dan voedt zij het kind meer op dan de moeder zelf.

    Allemaal goed en wel dat je een kind hebt dus je studies en werk laat vallen als je een man hebt die werkt. Maar tegenwoordig zijn er heel veel scheidingen. Wat als hij jou verlaat? Dan zit je daar lekker zonder inkomen en moet je nog kinderen op gaan voeden als je nog niet eens geld hebt om zelf te overleven

    50 jaar geleden toch niet meer.
    Eigenlijk is een tienermoeder niet slecht maar de maarschapij wara we in leven is slecht,het gaat tegen onze natuur in.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    eeeuh..


    "POTATOOOOOE!"

    Exercitus schreef:
    (...)
    50 jaar geleden toch niet meer.
    Eigenlijk is een tienermoeder niet slecht maar de maarschapij wara we in leven is slecht,het gaat tegen onze natuur in.
    In de tijd van mijn oma -ze is nu 67- wel hoor (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Tienermoeders is denk ik niet erg, maar het is gwn verschrikkelijk dom. Je verneukt je toekomst meteen.


    "Let them eat cake!"

    Italie schreef:
    Niet in Nederland maar in Armere landen en Amerika wel.

    LALALALALA schreef:
    Ja. 1 is al teveel.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik weet niet hoor. Ik heb meer respect voor degene die echt moeder worden dan voor die abortus kiezen. Volgens mij zijn er niet meer die zwanger worden maar wel meer die het kindje houden. Doordat het taboe minder groot is.

    Maar het veilig doen is nog het beste


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Mythical schreef:
    Tienermoeders is denk ik niet erg, maar het is gwn verschrikkelijk dom. Je verneukt je toekomst meteen.

    Hehe. Letterlijk -grinnik-


    No growth of the heart is ever a waste