• De stelling van vandaag luidt:
    Er zijn tegenwoordig teveel tienermoeders

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als je de cijfers laat zien, dan kan ik weten of het zo is. Volgens mij valt het wel mee, vergeleken met andere landen

    Italie schreef:
    Niet in Nederland maar in Armere landen en Amerika wel.


    Vampire Heart.

    Jep!

    ik denk gewoon dat men er te snel iets over zegt! je ziet het gewoon overal waardoor je denkt dat het er heel veel zijn. Want je moet ook rekening houden met bijvoorbeeld culturen waar het normaal is om op 16-jarige leeftijd een kind te hebben.

    Maar ik denk wel dat het aantal de laatste jaren gestegen is!


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    eens


    Save friends, you need them.

    ik weet niet, ik heb wel respect voor ze

    Ja, té veel.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    oneens: zolang het in mijn familie en omgeving niet begint is he tniet veel x) wtf wagt als het in mijn familie is ...dan ben ik het o_O ik ben de enige tiener de rest zijn ng kindre aaaaaaaaaaah Ö xD
    en ik heb geen probleem met tienermoeders zolang ze mr goed voor hun kind zorge en alle 2 hun verantwoordelijkheden opnemen + het niet gaan droppn bij iem anders bv de moeder ofzo Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Snikkk schreef:
    Als je de cijfers laat zien, dan kan ik weten of het zo is. Volgens mij valt het wel mee, vergeleken met andere landen

    Mja in armere landen is het gewone kost als je bevalt op je 13 ofzo, ik denkd at ze hier bedoelen : tienermoeders zoals in ons land (door onveilig sex, of mss zelfs bewust)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....