• Dit spel heb ik van schreix]
    Het spel gaat zo:

    bijv.:

    Ik: Ik gooi naar beneden lachende Tokio Hotel
    De persoon er onder: Ik vang Tokio Hotel op en gooi alleen Tom naar beneden.
    de persoon DAAR onder: Ik vang Tom op en trek zn kleren uit. Ik gooi de kleren naar beneden.

    and so on...

    Regels:

    1. je mag niet iets opvangen en meteen weer laten vallen.
    2. gewoon orgineel zijnx]


    If you want me to listen, whisper...

    `Die bloemblaadjes vang ik op stop ze in een flesje en gooi dat naar Gustav die het vervolgens met een mooie worp in een voetbaldoeltje schiet,dan pakt Georg de scherven op en gooit ze naar beneden :P
    hoebedoeljeonmogelijk?


    It's heavy but you are not the only one

    Ik laat de scherven op de grond vallen en vind toevalig een TH-plaatje in mijn zak en gooi het naar beneden


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    x']

    De scherven vallen in Bill's mooie haartjes x'] Nu Bill huilen doen (huil) En ik van Bill's traantjes op. Ondertussen tuf ik naar beneden xD

    [/okee Fantasieeeee]


    Why don't you break my heart

    de scherven worden opgevangen door een zwerver ik pak de zwerver scheer zijn lange baard af gooi de zwerver naar beneden en heb zijn baard nog in mijn handen

    O.o Iewl!


    It's heavy but you are not the only one

    Ik laat de scherven op de grond vallen en vind toevalig een TH-plaatje in mijn zak en gooi het naar beneden
    Ik vang TH plaatje en plak het in mijn plakboek. Mijn lege plakbandrol gooi ik naar beneden

    [/jij sneller waren zijn:(]


    Why don't you break my heart

    de lege plakbandrol vang ik op en opeens verandert ie in een MEGAPlAKBANDROL zodat ik ermee kan hoelahoepelen dan laat ik het vanaf mijn middel naar mijn nek draaien haal het eraf en gooi het met een sierlijke beweging naar Bill, die het vervolgens tot zakdoek formaat vouwt en het naar beneden gooit O.o


    It's heavy but you are not the only one

    de lege plakbandrol vang ik op en opeens verandert ie in een MEGAPlAKBANDROL zodat ik ermee kan hoelahoepelen dan laat ik het vanaf mijn middel naar mijn nek draaien haal het eraf en gooi het met een sierlijke beweging naar Bill, die het vervolgens tot zakdoek formaat vouwt en het naar beneden gooit O.o


    It's heavy but you are not the only one

    Ik vang de zakdoekformaatplakbandrol [/wat een woordxD] op en snut mijn neus erin...ik geef het aan Gustav en hij haalt de snotjes eruit,die gooit hij naar beneden

    [/baaaaaaaaaah *kots*]


    Why don't you break my heart

    dit is grappig X'D


    It's heavy but you are not the only one

    De snotjes evolueren in smurfen we pakken de smurfjes op en gooien hun smurfenmutsjes naar beneden


    It's heavy but you are not the only one

    Ik ga mezelf hierop abboneren :D


    It's heavy but you are not the only one

    Ik vang smurfenmutsje op en zet hem op
    Ik pak schmink en ik schmink mezelf blauw

    "Welkom in Smurfenland"

    Ik gooi Gargamel naar beneden want die is eng


    Why don't you break my heart

    ik steek in de smurfenmustsjes 3 m&m's
    en gooi het naar beneden


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik vang smurfenmutsje op en zet hem op
    Ik pak schmink en ik schmink mezelf blauw

    "Welkom in Smurfenland"

    Ik gooi Gargamel naar beneden want die is eng

    ik gooi hem ook naar beneden


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik vang gargamel maar vind hem zo vies dat ik hem naar beneden gooi .. x']]


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.