• Dit spel heb ik van schreix]
    Het spel gaat zo:

    bijv.:

    Ik: Ik gooi naar beneden lachende Tokio Hotel
    De persoon er onder: Ik vang Tokio Hotel op en gooi alleen Tom naar beneden.
    de persoon DAAR onder: Ik vang Tom op en trek zn kleren uit. Ik gooi de kleren naar beneden.

    and so on...

    Regels:

    1. je mag niet iets opvangen en meteen weer laten vallen.
    2. gewoon orgineel zijnx]


    If you want me to listen, whisper...

    Ik schrik van de paus en sla hem wegens pedo zijn xD
    ik redt kindertjes uit zijn biechtkamertje en gooi die naar beneden (A)


    Why don't you break my heart

    Vangt de bloemblaatjes en Gooit ze naar tom (die nog steeds op de grond ligt van het lachen -_-') Tom rent op me af, ik zet een stap opzij en Tom valt naar beneden!!

    <3

    Vangt de bloemblaatjes en Gooit ze naar tom (die nog steeds op de grond ligt van het lachen -_-') Tom rent op me af, ik zet een stap opzij en Tom valt naar beneden!!

    <3

    U loopt een beetje achter


    Why don't you break my heart

    Ik schrik van de paus en sla hem wegens pedo zijn
    ik redt kindertjes uit zijn biechtkamertje en gooi die naar beneden

    Ik probeer die arme kindjes wat naar beneden worden gegooid op te vangen, maar het zijn er teveel, waardoor ik zelf ook naar beneden val


    If you want me to listen, whisper...

    Ik vang xDivingStar op en laat arme kindjes per ongeluk vallen. Staf blijkt van nepgoud te zijn dus die gooi ik met de kiddo's naar benee


    Why don't you break my heart

    Ik van de staf op, en doe sinterklaas na, vanzelf komt er een mijter op m'n hoofd terecht en valt er een zwartepiet uit de lucht. Ik vang hem en trek de muts van z'n hoofd. Er zitten onderbroeken onder^^ Ik gooi ze naar beneden en ga dan langs een stoet kinderen,, ookal is het zomer..^^

    Ik kijk omhoog en er vallen onderbroeken op mijn hoofd O__O
    Ik kijk verbaasd om me heen als Tom op me af komt gewaggelt. Hij haalt 1 onderbroek van mij hoofd, doet zijn broek uit en trekt de onderbroek aan. Jammer genoeg zag ik niks omdat zijn shirt tot op zijn enkels kwam. Voordat tom zijn broek aan kan doen gooi ik die naar beneden zodat hij die niet meer aan kan doen en het lijkt alsof Tom in een jurk rondloopt :Y).


    If you want me to listen, whisper...

    Ik vang de broek en staar eventjes naar. dan denk ik wat een geil dign en snel trek ik myn eigen broek uit en die van tom aan. de broek komt tot aan myn navel en opeens komt tom eraan gewandeld die myn skinnyjeans aantrekt O_o... ik kijk verbaasd maar pak dan een sgaartje en knip een dread af van tom. ik gooi hem naar beneden en seg ''APPORT!'' en braaf rent tom agter sihjn dread aan x3


    We can only learn to love by loving.

    ik vang tom en de dread op en lijm hem vast aan zijn hoofd xD. dan zit ik vastgeplakt en vraag ik aan gustav of ie effe wil helepe. Hij is nu ook vastgeplakt. Dan komt opeens tinkerbell de hond van paris hilton aankakken maar tinkie struikels en valt op toms kleverige haar en zit ook vast xD. opeens merk ik dat bill een emmer lijm over ons heen gooit en dat georg barbies op ons gooit. Dan komt er een psygoloog binne en die zget dat we elkaar eens een groepsknuffel moeten geven. hij gooit georg en bill bovenop ons waardoor we naar beneden vallen...


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Ik pak het hoopje mens/hond/dread en probeer het los te trekken, maar het lukt niet. Ik haal pipi langkous, want die is wel sterk, en die krijgt het los ^^ Als iedereen los is gooi ik pipi naar beneden, want die heb ik toch niet nodig. Alleen Tom springt erachteraan, omdat hij de skinny jeans in wilde ruilen voor haar majo.
    De rest wilde achter Tom aan gaan maar ik heb ze ontvoert :Y)


    Mew <3

    ik vang pipi en tom op, knip de twee staartjes van pipi af en plak ze zo aan tom's pet dat ze recht op staan en laat tom's pet(met de staartjes) vallen


    Je moet worden wie je bent.

    ik hou de pet met staartjes duhhh!! en ziet dat in de pet van Tom een gsm nummer zit van een meisje = ikke xD men nummer ken ik uit men hoofd dus ik hou de pet met 2staartjes en gooi mijn gsm-nummer naar benede:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik vang jou gsm-nummer op knip de nul en de zes uit en maak er een raar poppetje van. de rest van je nummer houd ik vast(kan ik je even opbellen^^) en het rare poppetje laat ik vallen..


    Je moet worden wie je bent.

    *kzal men gsm vasthoude vo moest je bellen >.<*

    ik van het rare poppetje op en krijg van jou een belletje ik: hallo jij: hHHOOIII!! ik: daag jij: BEEEYY! ik ben men gsm beu en laat men gsm vallen en hou je gekke poppetje


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik vang jou gsm op
    ik klap hem open en tot mijn verbazing komt bill er uit
    ik trek zijn shirt uit die ik samen met de gsm laat vallen