• Dit spel heb ik van schreix]
    Het spel gaat zo:

    bijv.:

    Ik: Ik gooi naar beneden lachende Tokio Hotel
    De persoon er onder: Ik vang Tokio Hotel op en gooi alleen Tom naar beneden.
    de persoon DAAR onder: Ik vang Tom op en trek zn kleren uit. Ik gooi de kleren naar beneden.

    and so on...

    Regels:

    1. je mag niet iets opvangen en meteen weer laten vallen.
    2. gewoon orgineel zijnx]


    If you want me to listen, whisper...

    Ik vang de gsm en het shirt op..shirt doe ik om als bandana en ik maak het beltegoed op van de gsm dan komt mijn vriend de paashaas aangewandeld met eieren, en ik gooi de eieren naar beneden.


    Why don't you break my heart

    k probeer de eieren op te vangen maar zze vallen kapot op men kop. Opeens zie ik dat uit die eieren cinema bizarre kruipt. Ze roepen : er is een nieuwe band geboren. opeens beginnen ze het kuikenlied te zingen. ze hebben ook een kuikenpak aan. ik mep ze een voor een met een doedelzak naar beneden terwijl ik nog steeds die lijm uit me haar probeer tevisse :P


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    x']

    ik van Strify en Luminor op...de rest valt verder naar beneden. Dan begin ik een make-over bij Luminor te doen...Strify moet pissen in zijn luier van het lachen en gooit de natte luier naar beneden x']


    Why don't you break my heart

    ik vang de IEWWW natte luier op en bespray hem met deo voor dat ik hem verder naar beneden gooi


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ik vang de vieze luier op, trek het stuk met de pis eruit en gooi het naar beneden (A)

    Ik stop dat vieze geval in een grote zwart met pimpelpaarse stippen zak en bind er een roze strikje omheen en gooi het dan vervolgens naar beneden


    Your Words They Eat Right Through Me...

    De zak valt vervolgens in een vuilniswagen. en ik ren er achter . '-_-


    It even took me by surprise

    k ren erachter , maar doe eerst mijn nieuwe schoenen uit voor dat ik blaren ga krijgen van de high heels.

    De zak valt vervolgens in een vuilniswagen. en ik ren er achter . '-_-

    ik kom jou tegen en hou je tegen voor je nog een ongeluk hebt op de wagen en omdat ik niet heb om naar beneden te gooien gooi ik jou maar naar beneden xD VANONDEREEEN!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik vang je op en stop dan een cupcake in je mond en gooi je dan weer verder naar beneden :')


    Your Words They Eat Right Through Me...

    ( geen flauw idee wat een cupcake is effe XD) ik vang je op en haar dat cupding uit je mond. Net als ik je haar zwrat wil verven met oranje plukjes, komt paris hilton opeens de kamer ingereden met haar roze ferrari. ik kan net opzij stappen maar jij word geschept door de auto en julie vallen naar beneden... ik kijk jullie efee na maar opeens valt de rest van CB ( shin yu en kiro) op men kop en ik val ook :(


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Wacht even xD


    a figment of your imagination

    we vallen dus allemaal ( een of ander kind dat ook heeft gereageerd, half cinemabizarre, paris hilton + auto en ik zelf )


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    ik vang iedereen op:Y)
    Tom komt op me af rennen omdat hjij de auto van paris hilton mooi vindt, ik vind dat niet leuk en steur iedereen weg.
    Ik trekt toms shirt uit omdat ik van tomsbuikje wil genieten:Y)

    Toms shirt gooi ik naar beneden:Y)


    If you want me to listen, whisper...

    ik vang iedereen op:Y)
    Tom komt op me af rennen omdat hjij de auto van paris hilton mooi vindt, ik vind dat niet leuk en steur iedereen weg.
    Ik trekt toms shirt uit omdat ik van tomsbuikje wil genieten:Y)

    Toms shirt gooi ik naar beneden:Y)


    If you want me to listen, whisper...