• Dit spel heb ik van schreix]
    Het spel gaat zo:

    bijv.:

    Ik: Ik gooi naar beneden lachende Tokio Hotel
    De persoon er onder: Ik vang Tokio Hotel op en gooi alleen Tom naar beneden.
    de persoon DAAR onder: Ik vang Tom op en trek zn kleren uit. Ik gooi de kleren naar beneden.

    and so on...

    Regels:

    1. je mag niet iets opvangen en meteen weer laten vallen.
    2. gewoon orgineel zijnx]


    If you want me to listen, whisper...

    Ik vang Gargamel,,,pak zijn schoenen en doe die in de wasmachine,,Gargamel stop ik in de droger...de droger gooi ik naar beneden x']


    Why don't you break my heart

    Ik geef hem een paar m&m's en smijt hem ook naar beneden ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Gargamel heeft een of ander toverdrankje die die opent, ik krijg spontaan een niesaanval en alles dondert weer naar beneden...
    Het podium, de jongens de condooms/stiekjes, zakdoeken snotjes, smurven enz.
    Alles wat ik niet op heb genoemd inclusief Tom, hou ik, de rest gooi ik naar beneden^^


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Bijna had Gargamel gevangen, maar de stemmen in mn hoofd zeiden dat ik hem moest laten gaan, omdat hij het hele smurfendorp wil uitroeien XO

    ghehe


    -ziek-


    It's heavy but you are not the only one

    Ik vang alles op en hou de jongen bij en de condooms en deres gooi ik naar beneden


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik vang alles op en hou de jongen bij en de condooms en deres gooi ik naar beneden

    wat valt er nu allemaal naar beneden dan xD [/is het ff kwijt]


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    al die stiekjes, zakdoeken snotjes, smurven enz.
    vang ik en die smurfen rasp ik (AUW) en laat ze naar beneden dwarrelen in mini stukjes en derest gooi ik zo naar beneden


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik kan niks meer vangen want YonixTomx1 heeft mij geraspt(huil)


    Why don't you break my heart

    oei sorry DutchAngel :O


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    (huil)...Gedeelte van lipje roept Karen,..Karen zoekt DutchAngel bij elkaar xD


    Why don't you break my heart

    Ik zal de tijd terug draaien !
    of zal je terug in elkaar plakken
    (Heeft die karen hier een acount?)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ja Karen heeft hier account
    *is weer bijelkaar geraapt en vastgeplakt*

    Ik vang traantjes van spijt van YonixTomx1...en ik gooii het snot dat uit haar neus komt naar beneden xD nu niet meer snotteren heaa xD


    Why don't you break my heart

    neenee
    ik vang mijn snot op!
    en gooi het op de paus zijn hoofd die bij de volgende staat (dus bij jou, wie dit nu leest ^^)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik paus eng vinden,,ikke zijn mooie gouden staffie pakken en gooi de paus naar beneden


    Why don't you break my heart

    ik vang de paus op, pak zijn kleding af (koud... zo hoog in een gebouwxD) en gooi de paus verder naar onder


    I am an idiot, I move.