• Dit spel heb ik van schreix]
    Het spel gaat zo:

    bijv.:

    Ik: Ik gooi naar beneden lachende Tokio Hotel
    De persoon er onder: Ik vang Tokio Hotel op en gooi alleen Tom naar beneden.
    de persoon DAAR onder: Ik vang Tom op en trek zn kleren uit. Ik gooi de kleren naar beneden.

    and so on...

    Regels:

    1. je mag niet iets opvangen en meteen weer laten vallen.
    2. gewoon orgineel zijnx]


    If you want me to listen, whisper...

    ik vang toms shirt op. ik vind het best mooi en trek et aan. het zit zo lekker dat ik met het shirt aan in slaap val. de volgende dag kom ik erachter probeer ik mijn vriendin een mail te sturen maar de computer chrast en ik gooi hem naar beneden. maar er zat nog steeds van die pieplijm aan men handen dus ik val bijna met computer en al naar beneden. dan merk ik opeens dat ik word opgetilt door iemand. het is gustii. hij trekt de computer voorzichtig van me poot af en smijt em naar beneden, terwijl ik leuke dinge met em ga doen (H)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    ik vang de compu op en breng hem naar de schroot...op de schroot zie ik een gloednieuwe ferrari staan .ik pak de ferrari en rij ermee weg...dan zie ik dat michael jackson erin zit...ik gooi michael jackson eruit en zijn neus breekt af. zijn neus valt naar beneden


    Why don't you break my heart

    Ik vang de neus op en haal het snot eruit en gooit het naar beneden.

    ik krijg et snot (ill) op menkop en gooit het naar gustii die nog steeds op mijn kamer zit uit paniek. hij gaat hysteries rondrenne en valt helaas naar beneden :(


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    ik vang Gustav op en trek z'n kleren uit, Gustav blijft bij mij en de kleren gooi ik verder naar beneden!

    ik vang de kleren op en trek ze aan...daarna ga ik mijn nagels lakken als ik daarmee klaar ben gooi ik de lege potjes naar beneden


    Why don't you break my heart

    ik vang de potjes op xD en stop er een briefje in naar Tom , dan ga ik mijn haar doen en gooi mijn stijltang naar beneden!

    vangt de stijltang op en brandt haar vingertjes...houdt vingertjes onder koud water...pakt emmer en gooit emmer met ijskoud water naar beneden


    Why don't you break my heart

    vangt de emmer met ijskoud water op. Gustii die nog altijd halfnaakt in me kamer is, ligt rustig te slapen. ik wil hem wakker maken en gooi het ijskoude water over hem heen . Hij schrikt zo hevig dat hij histerisch uit het raam springt .. Gustii met z'n nat ondergoed nog aan valt dus naar beneden .. (huil) byee Gustii!

    ik vang gustii op en voel dat ie koud en nat is. Ik ga samen met hem in bad ^^. een paar sappige details later loop ik even weg om kleren te kopen. Als ik terug ben zie dat gustii weer nat is. de badkuip was een beetje lek gegaan . ik troost gustii en gooi d lekke badkuip naar beneden


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Ik kijk omhoog en krijg een badkuip op mijn hoofd O__O;
    Ik gooi hem op de grond en hoor er geluiden uit komen. Ik kijk erin en er komt een MONSTER uit. Het monster is kotsgroenbruin en heeft hele vieze dreads O__O;
    Omdat ik bang ben dat het monster me opeet gooi ik het snel naar beneden^^


    If you want me to listen, whisper...

    ik vang het monster op en maak het schoon. Ik zie dat het tom is . hij was bekogeld met spinazie toen hij met bill in discussie was over of pi een afkorting is voor pizza of niet xD. ik bel snel mijn vriendin rosa die ik meteen aan tom koppel ondertusse ga ik bij guus op schoot zitten terwijl hij foto´s maakt van ons nieuwestelletje. tom ziet het en goit zen cam naar beneje


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    ik van de cam en hou hem zelf:P
    daarna pak ik mijn pizza uit de oven, eet het beleg er van op en gooi de bodem naar beneden


    I am an idiot, I move.

    Ik krijg de bodem op mijn hoofd...de koningin ziet het en vraagt of ze de ozo hippe hoed mag hebben...voor 100.00 euro...ik krijg 100.000 euro en de koningin de pizzabodem...ook geeft ze me een kroontje,,van plastic..met elfenvleugeltjes...het kroontje zet ik op en de elfenvleugels gooi ik naar beneden [/hell yeah]


    Why don't you break my heart

    ik vang de elfenvleugels en doe ze aan en val naar de volgende


    Keep calm and love Zayn Malik =)