• De stelling van vandaag luidt:
    Liever te dik dan te dun.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Sutherland schreef:
    Liever geen van beide.
    Maar als ik toch moet kiezen, dan liever te dun, want aankomen is makkelijker dan afvallen. (nerd)

    Sutherland schreef:
    Liever geen van beide.
    Maar als ik toch moet kiezen, dan liever te dun, want aankomen is makkelijker dan afvallen. (nerd)


    En je past ook nog wat meer leuke kleding als je dun bent.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Veel liever te dun. :'$


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Oneens. Ik ben liever te dun dan te dik. Als je te dun bent, kun je altijd nog aankomen. Want afvallen is moeilijker dan aankomen!:Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    CRonaldo schreef:
    Oneens. Als je te dik bent moet je heel veel moeite doen om af te vallen. Maar als je te dun bent moet je gewoon meet eten.


    Life is an art, not a science.

    ik zou liever te dun dan te dik zijn.
    maar het liefst gewoon iets ertussenin ;D


    life's a roller coaster, you can either scream every time you hit a bump or you can throw your hands up and enjoy it.

    CRonaldo schreef:
    Oneens. Als je te dik bent moet je heel veel moeite doen om af te vallen. Maar als je te dun bent moet je gewoon meer eten.


    niet waar, voor mensen die te dun zijn bijv. bij een eetstoornis is het heel moeilijk aan te komen.
    dan denk ik, liever iets te dik
    maar het is allebei niet leuk.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    te dun, want bij de GGD zei zo'n vrouw dat. omdat ik dun ben. ze zei "liever iets dunner dan dat je te dik bent" ofzoeits.


    You are the dream. I am the dreamer.

    Oneens


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Travesty schreef:
    Tot op zekere hoogte, ja. Ik weet niet, het ligt eraan wat je té dik/dun noemt. Als het niet gevaarlijk wordt maakt het helemaal niet uit, of je dikker bent of juist dunner. -ja ik lul er omheen.


    you were born original don't die as a copy

    Oneens. Maar ik hoef me daar niet zorgen over te maken ik ben niet te dik en ook niet te dun.

    TearIsland schreef:
    Eens
    Te dik zijn is slecht voor je gezondheid, maar te dun zijn is nog erger. Als je te dik bent dan heb je wel veel vet overal zitten enzo, maar als je te dun bent dan is je lichaam ondervoedt, leeft het amper, het heeft niets om te verbranden en om energie uit te halen. Te dun zijn maakt meer organen stuk dan te dik zijn. En het is véél moeilijker gewicht bij te komen dan te verliezen.
    Het best van alles is gewoon gezond te zijn, mollig of dun, wat maakt het uit, gezondheid gaat boven alles he.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Oneens, bij mijn weten is (ik ben zelf nmlk te dun) is het leuker om te moeten bijkome en je niet moet kijke naar snoepen of eten of weet ik veel, dan dat je dingen niet mag eten enmoet sporten terwjil je geen zin hebt om kilo's kwijt te gerakenXx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    CRonaldo schreef:
    Oneens. Als je te dik bent moet je heel veel moeite doen om af te vallen. Maar als je te dun bent moet je gewoon meer eten.


    Ja.
    En het klinkt misschien grof, maar als je dik bent, wordt je vaker nagekeken dan als je te dun bent. En als je te dun bent, kan je nog gewoon denken dat ze jaloers zijn, als je dik bent niet.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sutherland schreef:
    Liever geen van beide.
    Maar als ik toch moet kiezen, dan liever te dun, want aankomen is makkelijker dan afvallen. (nerd)


    I'll live every second like it is my last one <3